عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

پسرم عرفان

حرف‌های زیادی باهم داریم

1396/9/10 20:17
419 بازدید
اشتراک گذاری
Mahe Taban:
سلام دوستان خوبم امروز اومدم براستی که خیلی خوشحال شدم. از اینکه این وبلاگ رو دارم دوستان خوبم رو دارم . من با مامان امیرعلی توی تلگرام دوستم اما از بقیه خبر ندارم . عرفان از اردیبهشت مهد کودک میره. پارسال هم خرداد و تیر رو گذاشتم. عرفان مهد رو خیلی دوست داره. به گذشته نگاه می کنم میبینم دلبندهامون خیلی بزرگ شدن . هزارماشاالله که سالم و خوشحال هستن و ما هم از اینکه دلبندهامون رو داریم خیلی خوشبختیم.
در نوشته های بعدی بیشتر در خدمت دوستانم خواهم بود .
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گیلدا
11 آذر 96 0:22
خدا حفظش کنه عرفان جونو
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم . خدا گیلداجون رو حفظ کنه انشالله عروس بشه خانومی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد