عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

پسرم عرفان

دوخت جا كهنه اي و پوشاكي با مشماي گره اي

1393/3/1 12:19
54,337 بازدید
اشتراک گذاری

سلامي دوباره. من شورت پوشكي رو براتون از سايت انجمن خانوم گل گذاشته بودم. اما خودم با يه روش راحتتر دوختم و امتحان هم كردم كه براتون مي ذارم.

مواد لازم

مشماي گره اي

پارچه نرم دور ريز

كش يك سانتي

اتيكت نر و ماده

اول مثل شكل زير اضافه هاي مشما گرهي رو اندازه زده و بعد مي بريم

بعد روي پارچه نرم و سبك مي ذاريم و برش مي دهيم كه من روي روسري مامانم كه هم نرم بود و هم ديگه لازم نداشت برش دادم

بعد اونجاهايي رو كه خودكار كشيدم مشما به سمت پايين چرخ مي كنيم و بعدش بر مي گردونيم

بعدش كه برگردونديم با فاصله از كنار چرخ مي كنيم كه بتونيم لاش كش يك سانتي بندازيم

بعد قسمت جلو به اينصورت برچسب دوختم.

بعد گوشه هاي عقب رو هم برچسب دوختم

بعد دور رانش رو كش يك سانتي انداختم و اين سر و اون سرش رو محكم دوختم

 

امتحانم كردم نه مشكلي داره و نه جيشش در مياد براحتي كهنه توش مي ذارم و قابل شستشو هست و سه تا رو من حاضر كردم و ديگه كهنه كردن بچه راحتتره و پنبه ريز هم دور ريخته نميشه.

پسندها (7)

نظرات (20)

مامان جونم(سوگند من)
31 اردیبهشت 93 21:38
میگم با سلیقه هستی میشه کپی کنم؟ راستی عضو سایت خانوم گل می خوام بشم راهنمایی می کنی مرا
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ببخش عزيزم ممنوعيت كپي رو برداشتم
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
31 اردیبهشت 93 23:16
سلام ایشالا به سلامتی هرچی زودتر ختنه کنی زودتر خوب میشه تحرکش هم کمنره بازم بسر
مامان مهنا
1 خرداد 93 1:08
آفرين به مامان با حوصله و با سليقه
مامان علی
1 خرداد 93 1:48
آفرین خانمی....خیلی خوب و با سلیقه شده...دسنتت درد نکنه.انشالله منم وایه علی میدوزم
ابجی سجا
1 خرداد 93 15:53
دستتون دردنكنه
ابجی سجا
1 خرداد 93 15:53
مامان عرفان
2 خرداد 93 21:13
سلام تبريك به مرضيه جون . ماماني خسته نباشي. خيلي خوشحالم دوستان كه علي جون بدنيا امد.علي جون عرفانم تو رو مي بوسه گلم
ترنم
3 خرداد 93 8:17
خوش به حالت مامان خوش ذوق منم دلم میخواد ولی بلد نیستم
مامان آینده
4 خرداد 93 22:43
خیلی جالب بود.ممنون مامان آینده
پریسا
7 خرداد 93 14:53
دستتت درد نکنه تو این زمون و این جور خانهاااااا؟؟؟؟؟؟ شوهرتو باید خیلللللییییییی قدرتونو بدونهههه دستتت درد نکنه من که خیاطی بلد نیبستمممم افرین به شما با یه بچه کوچولو به این کاراهم میرسیناز خودم خجالت کشیدم
مامان مهربون
7 تیر 93 1:39
خیلی خوب بود می خوام اینو بدوزم
مینا
4 اسفند 94 10:38
این مشما گره ای ازکجاتهیه می کنید؟؟؟
زهرا سادات
10 بهمن 96 22:55
سلام خانمی این مشما هارو از کجا میشه تهیه کرد؟؟ ینی بعد کهنه رو میذاری لای اینا بعد بچه رو میبندی بعد واسه عوض کردن فقط کهنه رو میشوری؟ مبشه اندازه های اون برش اولیه رو بگی
مامان عطرین
14 شهریور 97 0:17
سلام ممنون از آموزشتون.میخواستم بپرسم کهنه ای که داخل شورت میزارین تکون نمیخوره؟ چون فک کنم مشما باعث بشه تکون بخوره
مامان عطرین
14 شهریور 97 0:22
اگه لطف کنید زود جواب بدین که کهنه تکون نخوره و مشکلی نباشه منم بدوزم......ممنون
یا زهرا
31 شهریور 97 22:44
عااااااالی بود ، الحمدلله ، ممنون از ایده خوبتونمحبت
یا زهرا
31 شهریور 97 22:48
سلام مامان عطرین، از طرفی که پارچه ای هست بذارین به سمت پای بچه ، هم پاش عرق نمی کنه، هم کهنه داخلش یا تکون نمیخوره یا کمتر تکون میخوره ، منم دوختم تاتخیلی حالا که خیلی خوب بوده
شیرین
12 دی 97 22:20
سلام خسته نباشین. من چندتاسوال داشتم درمورد دوخت پوشک تلگرام دارین  
مامان امیرحسنمامان امیرحسن
6 خرداد 98 2:43
من از روزی که کار شما رو دیدم تصمیم گرفتم بدرزم پوشک رو اما همش میترسم نم بده.
مامان عرفانم
6 خرداد 98 12:31
سلام من خیلی وقته وبلاگ نیومدم پسرم شش سالشه و پیش دبستانی می ره . اما عجب خاطره اون دوران رو برام زنده کردین باید کش دور ما کپی باشه تا جیشش در نیاد کهنه باید جاذب باشه از اون کهنه های تو مانند که جاذب عالی هست و حاضری هست 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد