عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

پسرم عرفان

عرفانم 18 روزه شد

1393/2/18 16:04
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان . ماماناي گل. هانيه و شادي دختردايي. همه توجه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پسرم عسلم جيگرم 18 روزه شده ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! در حاليكه هنوز به زمان تولدش كه 20 ارديبهشت به بعد بود مونده. خدا خيلي دوستش داشت اما نه منو خيلي دوست داشت كه با اينهمه زحمت صحيح و سالم روز مادر بهم هديه داد . انشالله كه بتونم از عهده تربيتش بر بيام اما از عهده شكرش هرگز بر نميام. خدايا !!!!!!!!!!!!!! چگونه شكر اين نعمتت رو بجا بياورم؟ تو خود ميداني كه روزي هزار ركعت هم نماز شكر بخوانم از توانايي من خارج هست كه چنين شكري را بجا بياورم. خدايا!!!!!!!!!!!!! كمكم كن كه فرزندم را طوري تربيت كنم كه رضاي خودت در ان باشد. الهي امين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اينم پسرم در غروب روز هيجدهم ولادتش كه هر روزش برايمان شيرينتر از عسل بوده است.

http://romanlovess501.blogfa.com راستي دوستاي گلم اين ادرس وبلاگ شادي دختردايي عرفان هست. رمان مي نويسه هركي به رمان علاقه داره و عرفان رو دوست داره بهش سر بزنه و نظر لطفشو بده. ممنونم از همه عزيزان.

پسندها (4)

نظرات (44)

♥ مامان مهیلا♥
16 اردیبهشت 93 21:59
وای ماشالله دیگه واسه خودش مرد شده زردیش خوب شده؟ انشالله که خدا بهت کمک میکنه تا پسرت و به نحو احسن تربیت کنی وهمین طور هم میشه
ترنم
17 اردیبهشت 93 8:51
سلام عزیزم بهت تبریک میگم که داری این لحظات شیرین رو تجریه میکنی ایشالله گل پسرت صالح باشه و بااعث افتخارت خیلی شیرینه تو رو خدا هر روز براش اسپند دود کن شادی خانم هم ووبلاگش خیلی قشنگه
pany
17 اردیبهشت 93 11:51
ماشاالله چه گل پسری شده عرفان جون خدا حفظش کنه برای عرفان عزیز
میم مثل مادر
17 اردیبهشت 93 12:35
سلام هجده روزگیش مبارک.خوشحالم که خیلی بهتره.همیشه سلامت باشه.برای من هم دعا کنید که تا سه هفته دیگه کوچولوم را در آغوش می کشم.
مامان علی
17 اردیبهشت 93 13:28
سلام ..صد تا سلام به عرفان جون و مامان گلش..تبرک میگم ..خوش بحالت دخنر ...من با اینکه پسرم 3 روزم از پسر تو بزرگتر بود هنوز بدنیا نیومده اما خدا رو هزار مرتبه شکر که تو عرفان جوون رو حیح و سالم تو بغلت گرفتی....ماشالله هزار ماشالله عرفانم مثل یک تیکه جواهره..بووووووووس واسه هر دوتاتون
مامان جونم(سوگند من)
17 اردیبهشت 93 13:47
سلام دوست گلم خدا همیشه نگهدار و حافظ عرفان جون باشه حتما به وبلاگ شادی جون سر می زنم
فاطمه ع
17 اردیبهشت 93 18:37
قرررررررررررررررررررربونش
مامان مهنا
18 اردیبهشت 93 0:00
با پستونك چه بامزه شده من عاشق بچه هاييم كه پستونك ميخورن ولي باباي ني نيم مخالفه ميگه نميزارم بهش پستونك بدي
مامان بهراد
18 اردیبهشت 93 0:30
سلام مامان عرفان جون . 18 روزگیش مبارک خدانگهدارش پسر نازت باشه . ممنون که به وبلاگ ما اومدید من شما رو جز دوستای بهرادم اد میکنم تا برای هم دوستای خوبی باشن .
ایلیا جون
18 اردیبهشت 93 2:20
سلام آره عزیزم ایلیا به دنیا اومد ، ممنون از محبتت خاله جونم چقدر ناز داره این عرفان جون با اون پستونک خوردنش
مامان عرفان
18 اردیبهشت 93 15:46
عزيزان ايليا محمد سجاد هم بدنيا اومدن اميرعلي هم بدنيا اومده خيلي خوشحالم. بهمه تبريك
نهال
18 اردیبهشت 93 16:35
سلام پسر خوشگلی داری
نهال
18 اردیبهشت 93 16:38
منو لینک می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نهال
18 اردیبهشت 93 16:39
من پسری تو راه دارم اسمشو می خوام بذارم عرفان منو لینک کن
نهال
18 اردیبهشت 93 16:41
تا یک ماه دیگه بدنیا میاد
نهال
18 اردیبهشت 93 16:46
زردیش خوب شده
نهال
18 اردیبهشت 93 16:51
یک پسر هم دارم به نام نامی
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزيزم ممنون كه بهم سر زدي. عزيزم با افتخار لينك شدي . عرفان تا شير بخوره و جاش عوض بشه طول كشيد ببخش
نهال
18 اردیبهشت 93 17:49
ممنون عزیزم که منو لینک کردی یک پسر تو راه دارم
نهال
18 اردیبهشت 93 18:03
پسر من تازه بدنیا میاد فردا بدنیا میاد بنویس تو لینکات بدنیا اومده
ایلیا جون
19 اردیبهشت 93 2:02
سلام گلم ممنون از محبتت ، مرسی سارا هم خوبه فقط یه خورده سردرد داره چشم ممنون راستی عزیزم عرفان جون الانم زردی داره یا خوب شد ؟
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزيزم الان خوب شده ما تا 15 روز تولدش طول كشيد.
نهال
19 اردیبهشت 93 9:20
سلام عزیزم ممنون عرفان ساعت 7 صبح بدنیا اومد
نهال
19 اردیبهشت 93 9:21
من شما رو لینک می کنم اما تو وب قدیمیم
هدا مامان 3پهر
19 اردیبهشت 93 11:23
مبارکه. دیگه کمکم از اب و گل دراومده این شازده.خداجونم مراقبش باش
مامان حبه قند
19 اردیبهشت 93 11:27
ای حانم بعضی نی نی ها هول هستن و زود میان بدنیا. نازی چه پستونکش بزرگه به صورتش.
مامان افسانه
19 اردیبهشت 93 12:30
سلام مامان عرفان جون هزاااااار ماشالله به گل پسرمون مثل ماه می مونه هجده روزگیش مبارک باشه ان شاالله 120ساله بشه همیشه شادو خوشبخت باشید راستی ما هم اهل اردبیل هستیم ولی کرج زندگی میکنیم از اینکه اومدی وب دخترم ممنونم همشهری
مامان سبحان
19 اردیبهشت 93 12:43
سلام عزیزم...چه پسرگلی خداحفطش کنه واستون..انشالله زیرسایه ی پدرمادرش زودزودبزرگبشه..مرس به وبلاگ مااومدین خوشحال میشم بازم به وبلاگ پسرماهم سرس بزنین.....
نهال
19 اردیبهشت 93 12:43
تبریک نمیگی
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
عزيزم مباركه. واقعا امروز بدنيا اومده؟ بابا دست مريزاد. خيلي حالت خوبه كه اومدي وب.عزيزم خيلي خيلي مباركه. اخه عزيزم مطلبشو بزار تا برات نظر تبريك بزارم. عزيزم وبت كه رمز داره. خب رمز بده گلم.
نهال
19 اردیبهشت 93 16:58
بله امروز بدنیا اومد وبم مشکل داره نمیتونم عکسینا و رمز و مطلب بذارم ببخش
ایلیا جون
19 اردیبهشت 93 20:27
آها که اینطور ، خب خدارو شکر
نهال
19 اردیبهشت 93 20:45
عزیزم فردا وب جدیدم افتتاح میشه خوش حال میشم بیای
خاله محمدطاها
19 اردیبهشت 93 22:42
سلام من اولین باره به وب شما سر میزنم خدانگهداره پسرتون باشه ماشاا... خیلی جیگره خدابراتون نگهداره انشاا... سالم وخوشبخت درکنارهم سالیان سال باشید با اجازه ماشمارولینک میکنیم دوست داشتید به ما سربزنید
مامان دانیال-ویانا
20 اردیبهشت 93 16:55
ای جونم قلبونت برم کوچولووووو دوستت دارم خدا رو شکر که خوب شدی هزار ماشالا بهت
نهال
20 اردیبهشت 93 17:05
سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟ عرفان عزیزم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نفس مامان مهرسام
20 اردیبهشت 93 19:44
سلام مامان عرفان گل چشم و دلتان روشن قدم نو رسیده مبارک زنده باشه خدا حفظش کنه ماشالله خیلی نازو دوست داشتنیه زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه از طرف ومن و مهرسام کوچولو روی ماهش را ببوس
مامان خانمی
21 اردیبهشت 93 10:32
18 روزگیت مبارک عزیز دل خاله
شادی (دختر دایی عرفان)
21 اردیبهشت 93 20:30
وای الهی...خیلی نازه..برای دوشنبه ها لحظه شماری می کنم عمه جونم..
شادی (دختر دایی عرفان)
21 اردیبهشت 93 20:31
سلام عمه جون...منتظر دوشنبه ها هستم...
شادی (دختر دایی عرفان)
21 اردیبهشت 93 20:32
ممنونم عمه جون...واقعا دسدت درد نکنه..
شادی (دختر دایی عرفان)
21 اردیبهشت 93 20:38
راستی عمو جون..خیلی ممنونم که شما هم به وب کوچیکم سر زدین.....دلم پر بود...زدم به تیپ دل نوشته و داستان....به وبلاگ شما نمی رسه..
مامان شمیم
22 اردیبهشت 93 9:37
18 روزگیت مبارک عرفان جون
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ممنونم عزيزم. قربون مهربونيت
نهال
22 اردیبهشت 93 20:24
سلام حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟ عرفان جان خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزيزم ممنونم عرفانم دستبوسه. عرفان تو چطوره؟ زردي نداره؟ خودت خوبي؟ سزارين شدي؟ عكس كوچولو رو نميذاري؟
نهال
23 اردیبهشت 93 9:02
سلام عرفان من خوبه نه زردی نداره خودم خوبم سزارینم شدم حالا ببینم میتونم بذارم
شادی ( دختر دایی عرفان )
22 مرداد 93 0:43
سلام عمه..خیلی ناراحتم از این که نمی تونم..عرفانو توی بغلم بگیرم..می ترسم خیلی کوچولویه..اخه شما چه جوری توی بغلتون می گیرین..انگار فقط من می ترسم برش دارم..
شادی ( دختردایی عرفان)
30 آذر 93 21:47
سلام شب چله مبارک...بوووووووس..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد