عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پسرم عرفان

پسر عجولم عرفان اومد

1393/2/4 17:24
696 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان . پسرم روز 31 فروردين اومد تا ثابت كنه كه اردبهشتي نيست و فروردينيه.

روز 30 فروردين بمناسبت روز آزمايشگاه رفتم بيمارستان براي بخور بخور. منتها گفتم كه حالا كه اومدم برم بهداشت براي چكاپ تا دو روز ديگه دوباره نيام از خونه بيرون. اما همينكه بهداشت ضربان قلبشو گوش كردن گفتن كه ضربان نامنظمه و بايد برم زايشگاه براي گرفتن نوار قلب و اطمينان از سلامتي جنين. باور نكردم كه عرفان مشكلي از لحاظ قلبي داشته باشه و رفتم زايشگاه و همكارام بهم دستگاه وصل كردن و ابراز كردن كه نوسان داره ضربان قلبش و دكتر بايد بياد و ببيندش. دكتر هم اومد و گفت كه بايد برم شهر اردبيل تا اگه بدنيا اومد امكانات اي سي يوي نوزادان داشته باشه. باورم نميشد كه عرفان داره بدنيا مياد و فكر مي كردم ميرم ادربيل و چكاپ مي كنم و بر مي گردم. اما رفتم اردبيل و چكاپ شدم و اكوي قلب جنين انجام شد و گفتن بايد فردا برداشته بشه و امروز امپول بتامتازون ميزنن تا ريه اش كاملا بشه. اون شب رو بستري بودم خلي برام سخت گذشت . باورش برام سخت بود كه قلب پسرم داره سخت كار مي كنه . تا خود صبح چشمم رو دوخته بودم به مانيتور دستگاه كه مبادا ضربانش خيلي كم يا خيلي زياد بشه.

قبل از ظهر حدود ساعت 12 رفتم سونو كه گزارش دادن كه همه چي خوبه ولي مايع امونيوتيكش كم شده و بايد سريع برداشته بشه . لذا بجاي اينكه ساعت 3 بعد از ظهر سزارين بشم ساعت يك سريع بردنم اتاق عمل و درست اذان ظهر از توي شكمم در اوردن . وقتي صداي گريه اش رو شنيدم از سلامتيش اونقدر خوشحال شدم كه گريه ام گرفت و ايه الكرسي خوندم و گفتم ميخوام بچه رو ببينم. اما فقط موهاشو ديدم و رنگ تنشو و سريع بردن بخش اطفال تا از نظر قلبي چك بشه و تحت مراقبت باشه و منو دوخت و دوز كردن و از اتاق امرودن بيرون و ديدم محمد بيرون منتظرمه. منو بردن بخش و محمد رفت سراغ عرفان ولي نتونسته بود ببيندش و مامان و داداشم رسيدن و محمد با داداش برگشت شهرستان و من و مامام مونديم بيمارستان. تا 12 نيم شب زمان برام خيلي سخت گذشت تا اينكه دلبندمو ساعت 12 و نيم شب اوردن و خدا پسرم چقدر ناز و اروم هست. همه ني ني ها بخش رو روي سرشون گذاشته بودن اما عرفان من تا صبح اروم كنارم خوابيد. اولين عكس دلبندم توي بيمارستانه.

 

روز دوم تولد عرفان توي بيمارستان و قبل از ظهر اول ارديبهشت



امروز خيلي اصرار دارم كه مرخص بشم اما دكتر ميذاره و لذا مجبورم كه با رضايت شخصي مرخص بشم و بعد از ظهر عرفانم اكو بشه و با اطمينان برگردم خوه. موندن توي بيمارستان خيلي سخته هم براي من و هم براي عرفان.لذا خبر دادم باباي عرفان ساعت 4 بعد از ظهر رسيد و با رضيات شخصي از بيمارستان اودم بيرون و رفتيم اكو هم انجام داديم و با خيال راحت اومديم خونه. خدايا شكرت. پسرم روز مادر اومد ولي حسابي ما رو غافلگير كرد . اما باز خوش اومدي پسر نارم

پسندها (5)

نظرات (31)

مامان خانمی
3 اردیبهشت 93 22:31
سلام عزیز دلم تبریک میگم بهت. کلک پسرت زرنگی کردا از محمدسجاد من جلو زد. خیلی نازه خدا حفظش کنه خدایاااااا کی این ده روز میگذره منم پسرمو ببینم؟؟؟؟
مامان مهنا
3 اردیبهشت 93 23:20
سلام عزيزم قدمش مبارك باشه چقدرم نازهچندروز زودتر به دنيا اومد؟
مامان طاها کوچولو
4 اردیبهشت 93 0:29
وای وای وای عسلی خاله روببینخدایا چقدر نازه.عزیزم مبارک باشه انشاالله قدمش خیر باش.چه روز خوبی هم به دنیا اومده.انشاالله فاطمه الزهرا صحیح و سلامت برات حفظش میکنه.خاله جون قربونت برم خیلی عجله داشتیخوشحالم که سالمه.از طرف من حسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابی ماچش کن.خودت چطوری درد داری یا بهتریمواظب خودت و بچه باش.ببین سعی کن زیاد نشینی.البته شاید این ها را خودت بهتر از من بدونی.ولی من تجربه ی خودمو بهت دارم می گم.بیشتر راه برو و دراز بکش.من همش مینشستم خیلی به خودم فشار میاوردم.الان کمردد گرفتم با گردن درد.نمیدونم بعض ها میگن خوب میشی.ولی من میدونم هیچ وقت خوب نمیشم.عکس هاشو زود زود بزاریا....می خوام خیلی ببینمش
مامان علی
4 اردیبهشت 93 1:15
سلام.الهی چه نازه ماشالله. . .عزیزم خدا حفظش کنه .انشالله سالم و سلامت باشه. ..خیلی نازه و جیکره.خوشگله ... راستی چند هفته بدتیا اوند و وزنش چقدر بود نوقع تولد؟؟
مامی سارا
4 اردیبهشت 93 10:48
عزیزم تولد عرفان جونی رو تبریک میگم امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشه زایمان منم 2/27 برامون دعا کن عکسای پسملی هم ناز بودن خدا حفظش کنه خاله جون مامانیم عکسای اتاقمو گذاشته بیا ببین
مامانه سوگند
4 اردیبهشت 93 11:38
مبارکه مبارکه وای چقدرم ملوسه عرفان جونم خصوصی پیام داری بخون عزیزم وای عرفان جونم چه نازه
پریسا پ
4 اردیبهشت 93 11:44
سلاممممم مامانننننن عرفااااننننن مبارکهههه چه پسر ماهییی خدا حفظش کنهههههه ماشاالللهههههههه انشااللله خدا حفظش کنه با ناز پدر و مادر بزرگ بشه خوب راحتت کرد حالا شما فکر کن میخوای نینی رو طبیعی به دنیا بیاری یا سزارین ببین پسر بلا چه راحت تکلیفتونو روشن کرد اینم برای عرفان جونم
شادی ( دختردایی عرفان)
4 اردیبهشت 93 19:20
وااااااااای خدااااااااا..خیلی نازه این ووروجکه ریزه میزه.....وای جاتون خالی که نمی تونین بوسش کنین...دلتون بسوزه......خیلی لپ های نرمی داره...الهی.....باشه ناراحت نشین عوض شما می بوسمش...
خاله مریم
5 اردیبهشت 93 20:40
سلام ای جانم مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکه بسلامتی وقتی دیدم عکس عرفان جون دیدم غافلگیر شدم خیلی خوشحالم پسر گلت سالم اومده بغلت از طرف من ناز نازی بوس کن
مامی پرنسس
5 اردیبهشت 93 21:43
سلام وای مبارکه قوووربونش برم خوش ب حالت من هنوز 3ماه دیگه در پیش دارم واسه منم دعا کن
♥ مامان مهیلا♥
6 اردیبهشت 93 1:01
سلام عزیزم مبارکه انشالله زردی عرفان جون هم بهتر شه موفق باشی
ترنم
6 اردیبهشت 93 9:11
سلام عزیزم وای نمیدونی چقدر خوشحالم عکسای عرفام جونو دیدم اشک تو چشم حلقه زد خوشبحالت روز زن چه کادویی گرفتی خیلی واست خوشحالم ایشاله همیشه سالم و سر حال باشه
مامان نی نی
6 اردیبهشت 93 9:35
مبارک باشه عزیزم ایشاله به سلامتی چقدر نازه خدا حفظش کنه
ابجي سجا
6 اردیبهشت 93 15:46
جشتون روشن خاله جون مبـــــــاركه
ابجي سجا
6 اردیبهشت 93 15:47
الهي فداتشم فرشته ي نازجقدمنزرت بوم عرفان جون
ابجي سجا
6 اردیبهشت 93 15:47
جقدمنتظرت بودعرفان جون
مامان دانیال-ویانا
6 اردیبهشت 93 17:25
اااااااااااااااااااااااااای جونم دلم الهی من فدای این فندق کوچولو بشم خدا حفظش کنه عزیز دلم بهت تبریک میگم ایشالا خدا حفظش کنه براتون و سایه شما و بابای مهربونش بالای سرش باشه به شادی جون و هانیه جونمم تبریک میگم بجای من ببوسینش البته دست کوچولوش و
مامان آینده
6 اردیبهشت 93 17:49
سلام عزیزم،ای جانــــم مبارکهخدا حفظش کنه عرفان کوچولو رو
ღღعسل آموزشکده هنر ღღ
6 اردیبهشت 93 18:29
سلام گلم ........ وای مبارکا باشه ..... تبریک میگم ....... چقدر هم خوشگله ........... راستی من همون عسلم هاااااا ....... چیزه من میخوام به نی ین تون یه صفحه ورودی و یا یه بالا با عکسش هدیه بدم اومدی بگو عکساشو بردارم .......... چقدر خوشگله عرفان جوووووووووون بوووووووووووووووووس یهو دیدم باورم نشد ...
مامان رها
6 اردیبهشت 93 21:38
سلام خانمى مبارك باشه چقدر بى خبر براى رسيدن ارديبهشت روزشمارى ميكردم كه اول از همه تبريك بگم اما افسوس شدم آخرين نفر
مامان گیلدا
7 اردیبهشت 93 13:59
سلام عزیزم چه زود تبریک میگم بهت ماشالله خدا حفظش کنه برات پسر نازتو.
فاطمه
8 اردیبهشت 93 17:48
سلام-مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه-خیلی خوشحال شدم بخدا
ایـلـیـا جـون
9 اردیبهشت 93 2:25
ای جان عرفان جونم خوش اومدی عسیس خاله مامان و بابای عرفان جون قدم نو رسیده مبـــــــارک ایشالله دامادش کنین
مامان آنيسا
9 اردیبهشت 93 10:43
ای خدا چقدر ناز خاله فداش بشهبهت تبریک میگم حالا بگو ببینم چه حسی داری مامانی
مامان امیرعلی
13 اردیبهشت 93 1:40
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که نی نی سالم اومد. خیلی تبریک میگم عزیزم امیدوارم صحیح و سالم باشه و سایه شما و بابایی اش همیشه روی سرش بازم تبریک میگم مادر شدنت رو
pany
13 اردیبهشت 93 21:00
سلام عزیزم قدم گل پسرتو تبریک میگم با تاخیر خدا زیر سایه پدر ومادرش حفظش کنه برای عرفان جون
مامان آیهان
14 اردیبهشت 93 18:49
تولد تولد تولدت مبارک. قربونت برم عزیزم زمینی شدنت مبارک عرفان جونم. مامانی تبریک عرض میکنم قدم عرفان جونم مبارک باشه.خدارو شکر که حالش خوبه
مامان تارا
16 اردیبهشت 93 12:40
قدم نورسیده مباررررررررررررررررررررررررک ای جانم چه نازه خداحفظش کنه تولد تولد تولدش مباررررررررررررررک
مامانی
16 اردیبهشت 93 18:42
سلام عزیزم. بهت حسابی تبریک میگم. قدمش مبارک باشه. خدا برات حفظش کنه
مامان گلها
18 اردیبهشت 93 1:25
به به تولد گل پسری مبارک باشه ببخشید دیر رسیدم ماشالا چه نازه
مامانی معین
1 تیر 93 13:02
خدا رو هزار مرتبه شکر عرفان کوچولوی ما سالم به دنیا اومد البته من خاله بی معرفتی شدن و دیر متوجه شدم که گل پسرمون به دنیا اومده انشااله که خدا براتون حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد