عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پسرم عرفان

يخورده هم هنر خانه داري و سليقه مادري

1393/2/25 19:44
4,703 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزيز سلام . ممنون از اينكه منو با نظراتتون شارژ و پشتيباني مي كنين. يكي از معضلات ما در كاري مادري عوض كردن كهنه بچه و يا به دور انداختن پنبه ريز هست. اينكه ادم هر يك ساعت يه پنبه ريز رو دور بندازه يعني حدودا 500 تومن رو مي اندازه توي اشغالي. خب اين اسرافه. از طرفي مشماي گرهي بستن سخته لااقل براي من خيلي سخته و جيشش در مياد . امروز توي سايت انجمن خانوم گل ديدم كه هم شورت اموزشي رو گذاشتن و هم شورت پوشاكي. منم براي شما ميذارم و اوني رو هم كه خودم ظهر دوختم شورت اموزشي هست كه  براتون ميذارم. انشالله كه مفيد واقع بشه.

 

1-              2-

3-          4 -

5-        6 -

7-         8 -

9 -      10 -

11-       12 -

 

اينم شورت اموزشي هست كه راحتتره.و منم دوختم .

مواد لازم
1.لباس حوله ای یا حوله کهنه یا پارچه حوله ای 30 سانت
2. کش یک سانتی 50 سانت
3. کش 2 سانتی 30 سانت
4- پاکت یا مشما یا هر چیزی که آب رو نگه داره 30 سانت

اين يه نمونه شورت حاضري هست كه البته من مشماي گرهي رو بعنوان الگو گذاشتم و گره ها رو بريدم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اينم اونيكه خودم دوختم.

پسندها (14)

نظرات (24)

مامان علی
25 اردیبهشت 93 19:41
خیلی خوب بود فقط میخوام بدونم این شورت رو بدون پوشاک باید پوشوند؟؟
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
عزيزم ميشه بدون پوشاك هم استفاده كرد زمانيكه مي خواي يخورده بچه رو ازاد بزاري اينو بپوشون تا لحاف و اينا يهو خيس نشه.
مامان عرفان
25 اردیبهشت 93 19:56
راستي مرضيه جون قسمت مشمايي بيرون ميمونه و قسما پارچه اي داخلبراي جذب جيش بچه.براي اموزش ترك ادرار بچه در اينده هم خيلي مفيده.
میم مثل مادر
25 اردیبهشت 93 20:35
آفرین به این مامان با فکر.این مطلب میتونه خیلی کمک کننده باشه.مبارکش باشه.فقط حساسیت بچه ها با تغییر پوشک و لوازم تعویضشون گاهی آدم در انتخابها محدود میکنه.
مامان علی
26 اردیبهشت 93 1:26
ممنون گلم...انشالله یکی شو هم من میدوزم.واسم دعا کنید رودی علی سالم و سلامت بیااد
ابجی سجا
26 اردیبهشت 93 16:46
سلامتی کسی که تودل مانشسته ،کرایه هم نمیده!!!!
مامان ریحان
26 اردیبهشت 93 20:44
سلام ممنون اومدی وبم، ان شالله آقا عرفان همیشه سلامت باشن با اجازه لینک شدی
مامان هدیه
26 اردیبهشت 93 23:33
چه ایده خوبی ممنون مامان خانمی برامون گذاشتین انشالله که خدا کوچولوتون رو نگه داره اگه دوست داشتین به منم سربزنید خوشحال می شم
ترنم
27 اردیبهشت 93 8:33
باریک الله مامانی خوش فکر ولی کاش منم از خیاطی سر در میارودم
فرزند صالح
27 اردیبهشت 93 11:06
آفرین!! چه مامان با ذوقی چه قدر جالبه منم اگه نی نی دار شدم براش میدوزم
مامان عالمه
27 اردیبهشت 93 12:20
سلام مرسی که به ما سر زدی من لینکتون کردم.
هدیه مامان هستی
27 اردیبهشت 93 13:55
سلام عزیزم پسر نازی داری به وب ما هم سربزن و مارو خوشحال کن با تبادل لینک هم موافقم
لیدا مامان لارا
27 اردیبهشت 93 14:09
سلام چه خوشگله پسرت من شما رو لینک کردم
مامان دانیال-ویانا
27 اردیبهشت 93 14:15
آآآآآآآآآآآآفرین قربونت برم خانم هنرمند
مامان جونم(سوگند من)
27 اردیبهشت 93 16:10
دوست خوبم خیلی با سلیقه و هنرمندی آقا محمد به داشتن همچین همسری باید افتخار کنه عزیزم
مینا و سعید
27 اردیبهشت 93 19:10
سلام مامان عرفان خوب هستید من مامان نازنین زهرام ببخشید تا حالا نتونستم جواب اون همه پیامتونو بدم معذرت خواهی آخه تاحالا به نظرهای خصوصی ام سر نزده بودم واقعا واقعا خیلی خوشحال شدم از اینکه دوست خوبی مثل شما دارم.به دوستی با شما افتخار میکنم.راستی از دخمل من واسه آقا پسرتون خواستگاری کردین من که قبول میکنم دخمل گلم عروس پسمل کاکل زریتون بشه.خوشحال میشم از تجربه هاتون استفاده کنم.
مامان لیلا
27 اردیبهشت 93 20:05
سلام عزیزم.بابا اقتصااد.جالب بود
لیدا مامان لارا
27 اردیبهشت 93 20:20
اخی پسر ناز من
مامان نی نی کوچولو
28 اردیبهشت 93 0:36
سلام خانم با سلیقه و با حوصله.آفرین خیلی ایده ی خوبیهمن باید به فکر یه چرخ خیاطی باشم ،چون اگه چرخ باشه من شااااااااااااااااااااااااااااااااید تن به این کارها بدم.منم طاها را اکثرا تو خونه باز میذارم.البته زیرش زیر انداز مشمایی میندازم و بهش شورت میپوشونم.واقعا هم خوبه.
مامان کوروش کوچولو
28 اردیبهشت 93 17:37
آفرین به این مامان هنرمند
هانیه (دختر دایی عرفان )
28 اردیبهشت 93 22:46
به به...الحق که عمه خودمی....مثل من هنرمندیای کاش هنر عرفان هم به خودت بره...و البته من که دختر داییش هستم....یادت نره لپای عرفان رو از طرف من ببوسی...بیشتر از یکی..
مامان زينب و خاله جون
30 اردیبهشت 93 8:31
سلام عزيزم ممنون پسرتون يه كمي بزرگ بشه ببينيم چيكار ميكنيم باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله حسنا
1 خرداد 93 16:55
سلام عرفان جون چه نازه. وبلاگتونم خیلی مفید بود برام. لینکتون میکنم. از این شورت آموزشی خوشم اومد.
mahboobeh
1 خرداد 93 17:45
عزیزم قشنگه ولی چند بار قابل استفادس؟
mahboobeh
1 خرداد 93 17:47
قشنگه عزیزم ولی چند بار مصرفه؟ !
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
عزيزم تا زمانيكه مشماش پاره نشده قابل شستشو و مصرفه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد