عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

پسرم عرفان

ولادت علي مرتضي و روز پدر گرامي باد

1393/2/23 0:08
1,739 بازدید
اشتراک گذاری

شعر مشفق کاشانی برای میلاد امام علی(ع)

اي علي، اي آيت جان، آمدي    آمدي، اي جان جانان، آمدي 


ذات حق را جلوه گر چون آفتاب   دل فروز، از مشرق جان آمدي 


کعبه از نور جمالت روشن است    کز حريم لطف يزدان آمدي 


اي ز تو، آيين احمد در کمال      اي دليل راه انسان، آمدي 


شهر بند عشق را، مفتاح راز      تا گشايي راز قرآن آمدي 


خاتم دين خدا را پاسدار           اي به حشمت چون سليمان آمدي 


تا بر افروزي چراغ معرفت      در طريق علم و عرفان آمدي 


يار با مظلوم و، با ظالم به جنگ     رحمتِ اين، زحمتِ آن، آمدي 


برفراز قله آزادگي     عالم آرا، مهر تابان آمدي 


دردهاي دردمندان را به لطف     اي طبيب جان، به درمان آمدي 


تا بسوزي پرده هاي شرک را  شعله آسا، گرم و سوزان آمدي 


اي ولي حق زمين را از فروغ  چون فلک، اختر به دامان آمدي 


آسمان احمدي را، همچو مهر    سرکشيده از گريبان آمدي 


دست حق، آمد برون از آستين    تا تو، اي بازوي ايمان آمدي 


موج خيز مکتب توحيد را     همچو مرواريد غلطان آمدي 


قبله جان محبان خدا         مرحبا، اي شير يزدان آمدي

گفــت: با پدر یه جمـــله بســـاز
گفتــم: من با پدر جمله نمیســازم،
دنیــــــــامو می سازم

خدایـــا!
به بزرگیـــــت قســـم …
توعکس های دست جمعی …
جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار …
آمیـــــن

در وهله اول سلام به همسرم. دلبندم . همراهم. رفيقم. شريك زندگيم. همدمم. عزيزم ميدوني كه تمام دنياي مني. امروز روزي هست كه تو پدر شدي و من مادر. امسال اين توفيق رو هردو پيدا كرديم كه اين حس شيرين رو داشته باشيم و از صميم قلب درك كنيم كه والدينمون چقدر ما رو دوست داشتند و براي بزرگ كردن ما چه مرارتها كشيده اند. دلبندم! كودكمان به زندگي ما نوري شگفت بخشيده كه از يك لحاظ نشان نعمت الهي و رحمت گسترده اوست و از يك لحاظ ديگه همراهي عزيزي رو در كنارم نشون ميده كه تمام و كمال مرا درك مي كند و الحق و الانصاف خيلي دوستش دارم. عزيزم دوستت دارم چون مرا دوست داري و به زندگيمان پايبندي. عزيزم. كودكمان زبان گوياي روزت مبارك پدر را ندارد اما با صداي تو آرام ميشود و به محبت تو دلگرم هست و ميدانم كه تو چقدر و شور و اشتياق ديدن و بوسيدن و بوئيدنش را داري.

عزيزم روزت مبارك

بابايي روزت مبارك

محبتبوسبوسمحبتبوس

پسندها (12)

نظرات (22)

مامان جونم(سوگند من)
23 اردیبهشت 93 0:20
عزیزم واقعا احساساتتون وخیلی پاک و صمیمی بیان کردی امیدوارم همیشه کنار هم شاد و خوشبخت و تندرست باشید و عرفان عزیزم به داشتن چنین پدر و مادر مهربون و صمیمی افتخار می کنه ومنم به خودم می بالم چنین دوست مهربونی دارم هزارتا بوس برای شما
محمد پدر عرفان
23 اردیبهشت 93 0:43
اين شعر قشنگيه ممنونم گلم كه روزم رو بهم تبريك گفتي
مامان حبه قند
23 اردیبهشت 93 13:56
عزیزم امیدوارم همیشه حال همهی شما خوب باشه و روزهای خوشی رو کنار هم حس کنید. عیدتون مبارک/ انشاله عرفان جون دیگه زردیش خوب شد دیگه.
فاطمه ع
23 اردیبهشت 93 19:00
قررررررررررررررررر بونش چقد بزرگ شده ماشاا.. عیدت همتون مبارک
خاله محمدطاها
23 اردیبهشت 93 19:01
انشاا... سالیان سال درکنار هم باشید شادو سالم
fafa
23 اردیبهشت 93 20:00
عزیززززززززززززززم تبریک میگم ولادت حضرت علی رو و تبریک میگم حضور پر خیر و برکت این فرشته کوچولو رو کنارت الهی تنش سالم و سلامت باشه و سایه شما ههم بالای سرش چرا باید برای ختنش صصبر کنی ؟ هر چی زودتر ختنه کنی بهتر من که خدارو شکر پوریا فقط همون روز یه چند ساعتی یه کم نق نق کرد اما الان خدارو شکر نه
شادی (دختر دایی عرفان)
23 اردیبهشت 93 20:22
به به...سلام...اقا تبریک...عمو محمد عزیز تبریک از صمیم قلب..روزتون مبارک باشه..
شادی (دختر دایی عرفان)
23 اردیبهشت 93 20:23
سلام به عمه جون عزیز...ببخشید جریان این طرفداره چیه که رمز می خواد بری توش......منم می خوام....
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
عزيزم اونو ني ني وبلاگيها مي تونن نظر بدن.
شادی (دختر دایی عرفان)
23 اردیبهشت 93 20:24
الهی...الهی...عرفان توشولوی خودم......شلام...شلام..ای جونه دلم......ببین چه قدر ناز خوابیده تو بغل باباش..
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام شادي جونم. عزيزم تو كوچولو بودي خيلي ماه بودي. فوق العاده زيبا. ببينم پسرم به دخترداييش ميره و دختركش مي شه يا نه؟!
♥ مامان مهیلا ♥
23 اردیبهشت 93 21:38
سلام خانمی ماشالله پسرتون خیلی بزرگ شده خدا حفظش کنه منم دعا کنید فردا دارم میرم عمل از طرف من عرفان کوچولو رو ببوسین
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
بسلامتي ماماني. انشالله عملت راحت باشه و كوچولوت زودي بياد توي بغلت.
مامان علی
23 اردیبهشت 93 23:16
سلام.روزپدر مبارک باشه. .عرفان جوووووونم چیکار میکنه.خوشگل خاله؟ ؟ راستی امروزم تموم شد اما پسرم نیومد.دیگه عجله ندارم..هر وقت دوست داره بیاد
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
اشكالي نداره ماماني. خدا خودش مصلحت رو بهتر ميدونه. اما احتياط كن و مدام ضربانشو و حركتاشو چك كن.
مامان مهنا
23 اردیبهشت 93 23:56
انشالله خدا اين پدر وپسر رو براي هم نگه داره البته در كنار مامانيه نازش
مامانه کیاناوهانا
24 اردیبهشت 93 0:29
خصوصی
ترنم
24 اردیبهشت 93 9:00
ایشالله خدا همیشه این پدر و پسر رو برات نگه داره و باهم از زندگی لذت ببرین
ابجی سجا
24 اردیبهشت 93 15:36
شوق دیدار ندارم به رهت ای دوست دوست داشتن دوست گاهی دلداری اوست
ابجی سجا
24 اردیبهشت 93 15:36
فداي جشاي نازت
مامان امیرعلی
25 اردیبهشت 93 13:04
سلام خانومی من جدیدا وزنش نکردم همون 15روزگیش ک بردم مرکز بهداشت دوباره گفتن 45 روزکی ببرم ک هنوز نشده من اجی بهش ی ده روزی هست شیر خشک هم میدم ب دو دلیل: یکی اینکه من شاغلم هستم و هم این ترم دانشجوام و دو روز در هفته میرم کلاس واسه اینکه نی نی بی تابی نکنه و ب طعم شیرخشک و شیشه هم عادت کنه و دوم اینکه دو هفته بعد زایمانم به شدت بی اشتها شده بودم و دلم هیچی برنمی داشت و شیرم غنی نبود و نی نی سیر نمی شد و بی تابی می کرد واسه همین شیر خشک خریدم!
مامان جونم(سوگند من)
25 اردیبهشت 93 13:28
سلام مهزاد جونم خوبی عرفان جونم خوبه ؟ بابای عرفان خوبه؟ چه خبرها کم پیدایی
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
اتفاقا عزيزمهستم. سلام. ممنونم كه بهم سر زدي. اين امكانات جديد كه گذاشتن نشون ميده دوستان كي اپ مي كنن. ازش استفاده مي كنم. تازه مراقبت عرفانم هم هست. پسرم 200 گرم زياد شده يعني 50 گرم از بيشتر از تخمين دكتر اطفال و يكم خيالم راحت شده كه شيرم كافيشه.
ابجی سجا
25 اردیبهشت 93 14:09
تو اوج خستگیهات.. تو اوج دلتنگیهات.. تو اوج تموم مشکلات.. اونجا ک رسیدی ته خط ... سرتو بگیر بالا ، چشماتو ببند ، ی نفس عمیق بکشو از ته قلبت بگو : "خدایـــــــا شکــــــــرت" (معجزه میکنه!!)
مامان جونم(سوگند من)
25 اردیبهشت 93 17:05
عزیزمی دوست گلم همیشه شاد باشی خیالت اسوده بابت قند عسلت
میم مثل مادر
25 اردیبهشت 93 20:37
تولد حضرت علی (ع) البته با تاخیر و روز پدر مبارک خانواده شما باشه.ایشاءا...روزی برسه که خود این پسر پدر بشه
mahboobeh
1 خرداد 93 17:48
انشالا همیشه شاد و خرم باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد