عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پسرم عرفان

خاله مريم داره مامان ميشه

1393/3/4 15:00
1,435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام. انشالله قسمت همه منتظران ني ني بشه خبر رسيده كه خاله مريم همكار ماماني داره مامان ميشه. الله الله ضربانش مشخص شده. ني ني ما 6 هفته شده. مباركه خاله جوني. عرفانم بهت تبريك ميگه

پسري فكت در اومد مامان چه خميازه اي مي كشي؟!!!!!!!!!!!!!!خندونک

ببين چقدر وروجكه!!!!!!!!!!! جلوي چشماشو گرفته كه عكس نگيرم!!!!!!!!!!!!!!زبان

داره توي خواب ميخونده جيگر من!!!!!!!!!!

ميگه بابا پستونك مال خودمه پس خودم نگهش مي دارم. اي بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (11)

نظرات (34)

مامان شمیم
4 خرداد 93 15:09
الهی چه خمیازه ای چه قدر مگه خسته بوده
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
نه عزيزم رفته بود كوه نور براي دوست دخترش الماس بياره
مامان شمیم
4 خرداد 93 15:16
فکر کنم خواب یه دخترو دیده خخخخخخخخخخخخخ
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
يه دختر چيه؟ احتمالا چندتا حوري پري داشتن براش مي رقصيدن
ترنم
4 خرداد 93 15:18
آخی چه دستای حوشگلی داره نازی نازی چه لبخندی هم زده جونم
مامان شمیم
4 خرداد 93 15:27
الهی خیلی جوابارو باحال دادی خخخخخخخخخخ
مامان عليرضا
4 خرداد 93 15:38
جوجو چه خميازه اى كشيده! خاله قربون اون لبخند نازت بشه. ايشالا نى نى خاله مريم هم صحيح و سالم به دنيا بياد و يه دوست خوب برات بشه عزيزم
مامان دانیال-ویانا
4 خرداد 93 15:43
ااااااااااااااااااای جون دلم الهی من فدات بشم خوشگل پسر عاشقتم ملوسک خدا حفظت کنه جوجو جونم قربون خودت و اون دوست دخترت برم منننننن
نهال
4 خرداد 93 17:25
تبریک میگم خاله مریم
مامانه کیاناوهانا
4 خرداد 93 19:11
خصوصی
مامان علی
4 خرداد 93 23:20
الهی....خیلی خیلی نازه و وروجکه....خدا حفظش کنه. .از طرف من ببوسش.راستی منم حین زایمان همه رو دعا کردم
مامان شمیم
4 خرداد 93 23:22
به ما هم سر بزن
مامان عالمه
5 خرداد 93 0:05
ای جااااااااااااانم عزیزکم
مامان امیرعلی
5 خرداد 93 1:42
الهی قربون پسرک خدا حفظش کنهه ایشالا ماشالا هزار ماشالا ایشالا ک نی نی خاله مریم هم صحیح و سالم میاد بغلش
پریسا
5 خرداد 93 1:59
ماشاالللههه چه پسری شدههههمامانیییی لطفا وقتی به عرفانی شیر میدی برای منم دعا کن به ارزوم برسم
پریسا
5 خرداد 93 2:00
میارکههه نی نیه خاله مریم انشااالله به سلامتی به دنیا مییاد
مامان جونم(سوگند من)
5 خرداد 93 11:07
عزیزم گل من چه خنده ای می کنه خواب فرشته ها رو می بینی خاله جون هزارتا بوووووووووووووووووووووووووووووس برای عرفان جونم و مامان گلش
مامان جونم(سوگند من)
5 خرداد 93 11:08
خاله مریم مبارکه مبارکه
خاله صبا
5 خرداد 93 14:32
عزیزم قربون خندش !!! چ خمیازه ای میکشه !! جوابتون : نه بابا14 خرداد معلوم میشه فک کنم مسلما معلوم بشه من اینقدر ساکت نمیشینم
محمدرضا
5 خرداد 93 14:41
خواب منظم ، مدت از زمان بیداری تا خواب را با به وجود آوردن احساس امنیت و راحتی بیشتر برای كودكتان دلپذیرتر می سازد . برای نتیجه بخش بودن زمان خواب منظم ، و استمرار آن تا آینده ، به نحوی كه نه تنها برای كودكتان ، بلكه برای خود شما نیز ثمر بخش باشد ، سلسله اتفاقات قابل پیش بینی را كه هر شب و همواره به یك صورت دنبال می كنید ، كنارهم قراردهید . نظم حقیقی شكل خواهد گرفت و با بزرگتر شدن كودكتان ، تغییر خواهد كرد ، اما اصول به همان صورت باقی می ماند . کودک خوابیده در این مرحله سنی ، برنامه منظم زمان خواب ، ممكن است شامل مراحل پوشیدن لباس خواب ، مسواك زدن دندان های كودك و خواندن قصه جذابی برای او باشد . همچنین ممكن است برنامه منظم خواب از نظر شما شامل حمام كردن ، داستان گفتن ، نوشیدن یك لیوان آب و گفتن داستان دیگری باشد . این بستگی به خود شما دارد ، كه بخواهید عمل خوابیدن سریعتر و آسانتر انجام شود ، و یا برای تنوع ، 20 تا 30 دقیقه را به كودكتان اختصاص داده و برایش قصه بگویید ، او را در آغوش بگیرید و با هم باشید . اگر قبل از خواب ، ساعتی را به بازی آرامی اختصاص دهید ، برنامه خواب منظم به بهترین نحوه انجام خواهد شد . این عمل باعث پایین آوردن سطح فعالیت كودكتان شده و سیستم عصبی او را آرام می سازد . بازی های پر تحرك ، بدو بدو ، غلغلك دادن و حتی تماشای فیلمی پر تحرك ، باعث تأخیر در عمل خوابیدن و ایجاد بد خوابی می شود . مثال های زیر ، باعث ایجاد نظم در جریان خوابیدن شده و نه تنها برای كودكتان ، بلكه برای شما نیز مفید خواهد بود : بازی با کودک 1 - تنظیم زمان خواب و پیروی از آن اگر برنامه منظم خواب از الگویی طبیعی و مستحكم پیروی كند ، ساعت بدن كودك به سرعت خود را با آن برنامه سازگـار می سازد . 2 - هشدار قبل از خواب درست قبل از ساعت خواب ، توجه كودكتان را به این مسأله جلب كنید كه روز در حال تمام شدن است . ممكن است كودك شما هنوز برای قضاوت خیلی كوچك باشد . بنا بر این به طور مثال اگر بگویید5 دقیقه بیشتر به زمان خواب نمانده ، احتمالاً برایش قابل درك نخواهد بود . در عوض با ربط دادن موارد گوناگون به یكدیگر ، می توانید زمان را به كودكتان بیاموزید . برای شروع اولین قسمت از برنامه منظم خواب ، اسباب بازی ها را جمع كنید ، و به این ترتیب برنامه منظمتان را با علامتی كه حاكی از تمام شدن روز باشد شروع می كنید . خواب کودک برخی از والدین ، نزدیك شدن به زمان خواب را با استفاده از زنگ ساعت گاز آشپزخانه نشان می دهند . به این ترتیب كودك یاد می گیرد كه صدای زنگ به معنی زمان خواب است . از آنجا كه كودك می داند شما نمی توانید با گاز و دستگاه هایی از این قبیل بحث كنید ، متعاقباً به شی ء سوم شخص اجازه داده می شود تا زمان را اعلام كرده و میل به اعتراض را كاهش دهد . 3 - پیشنهاد تنقلات تنقلات سبكی كه شامل پروتئین و كربوهیدرات است ، مانند تكه كوچكی پنیر و كمی نان گندم ، باعث خواب شده و كمك می كند تا كودك ، تمام شب را بخوابد . كربوهیدرات ، باعث خواب آلودگی شده و پروتئین ، مقدار قند خون را تا زمان صبحانه ثابت نگه می دارد . حتماً بعد از خوردن نان و پنیر ، دندان های كودك را مسواك بزنید . 4 - حمام آب گرم قبل از خواب با افزایش تدریجی دمای بدن كودكتان ، او را آماده خوابیدن كنید . همچنین بازی با اسباب بازی هایش در حمام به او آرامــــش می دهد . حمام رفتن قبل از خواب 5 - پوشیدن لباس خواب لباس های راحت و بدون بند انتخاب كنید كه نه زیاد گرم و نه نازك باشد . 6 - خواندن داستان مورد علاقه كودكان خواندن داستان برای كودك نوپایتان ، برنامه فوق العاده آرامش بخشی است . به خصوص اگر داستان مورد علاقه اش را انتخاب كرده باشید ، مانند داستان شنگول و منگول . توجه داشته باشید كه كودك شما ، با بزرگتر شدن ، داستان های بیشتر و متنوع تری از شما می خواهد . 7- اطمینان از تنها نبودن كودك خرس اسباب بازی ی عروسك مورد علاقه اش ، باعث راحتی و آرامش ، هنگام خوابیدن می شود . خواب کودک 8 - حذف یا محدود كردن محتویات شیشه شیر اگر كودك شما هنگام خوابیدن نیاز به شیشه دارد اطمینان حاصل كنید كه درون شیشه فقط آب است . شیر ، غذای كمكی ، یا آب میوه اطراف دندان های كودك جمع شده و باعث كرم خوردگی دندان حتی در نوزادان می شود .
محمدرضا
5 خرداد 93 14:43
سلام وبلاگ بسیار عالی ای داری به وبلاگم سر بزن اگه سوالی تو قسمت نظرات داشتی بپرس
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام مطالبتون خيلي خوب بود. اما اين درس اشتباهه و سايتتون باز نميشه
فاطمه ع
5 خرداد 93 14:49
ای جیگرشو قرررربون چقده خوشمزه شده
مامی پوریا
5 خرداد 93 18:04
آخی فدات شم خاله چه قد ناز خوابیدی
مامی پوریا
5 خرداد 93 18:09
راستی مامان عرفان جون من پست آخرم که تبریک روز پدر هست رو دو هفته پیش نوشتم اما چون دیروز ویرایشش کردم تاریخ پست تغییر کرد...اینو گفتم چون نوشته بودید من با تاخیر روز پدرو تبریک گفتم
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
اوكي عزيزم. مي گم شك كردم كه من بهش نظر داده بودم.
ابجی رونیا کوچولو
6 خرداد 93 12:23
الهی ماشالله بزنم به تخته چه نازه خدا حفظش کنه مامان جون چه خوش شانسین خیلی نازه ها به سر بزنین تولد وبلاگمونه نظر یادتون نره
خاله محمدطاها
6 خرداد 93 20:15
سلام عزیزم ماشاا... خیلی نازو خوشگل شده پسرت چه قدر زود زود داره تغییر میکنه عزیزم اگه منظورتون محمدحسین و محمدطاهاست اینا پسرخاله هستن برادر نیستن اسپند یادت نره مامان جون ماچ مخصوص عرفان جونم یادت نره مامانی
مامانی و بابایی
6 خرداد 93 21:15
عزیییییییزم چه ناز میخندی مامانی از اینکه به وبلاگ ما هم سر زدید ممنون
مامان نی نی کوچولو
7 خرداد 93 10:34
عرفان جونه خاله به خدا میام میخورمتاآخه پسری تو چقدر روز به روز داری بانمک میشیخاله قربون اون خنده ی مهربونت بره ،عزیز دلم که داری با فرشته ها میخندیواییییییییییییییییییییییییییییی خاله جون خیلی خسته شدیکه اونجوری داری خمیازه میکشیدوستت دارم عزیز خاله میبوسمت
مامان امیرعلی
7 خرداد 93 11:18
نه عزیزم این خنده ارادی بود با مامانش اون خنده هاش با فرشته ها رو ک ما اصلا به خودمون نمیگیریم[چشمک
مامان بهراد
7 خرداد 93 14:29
سلام عزیزم چقدر ناز می خنده ماشالا خدا براتون نگه داره منم دیگه بی تاب شدم ببا این کارای آقا عرفان برام دعا کن زایمان خوبی داشته باشم .
ابجی سجا
7 خرداد 93 16:06
مامان خانمی
7 خرداد 93 21:25
من دیگه کمتر وقت میکنم بیام وب هر دفعه هم که میام این وروجک کلی عوض شده خدا حفظت کنه کوچولو
مامان مینای آرتین
9 خرداد 93 11:22
ای جانم... چه خمیازه ای... چه لبخندی... چقدر نازی... 1000 ماشالله... تولدت مبارک عسلم
مامان الیار
9 خرداد 93 13:49
سلام مامان عرفان عزیز. پسرتون خیلی نازه خدا حفظش کنه. پسر من هم 6 اردیبهشت به دنیا اومده از عرفان جون 6 روز کوچکه ولی پسر من خیلی ریزه است . خیلی عجله دارم زودتر بزرگ بشه مثل عرفان جون پسر نازی بشه از راه دور گل پسر رو می بوسم
امید
10 تیر 93 15:17
سلام. دو تا خبر خوش اول اینکه از این به بعد میتونید با خیال راحت عکساتون رو در سایت زیر آپلود کنید و مطمئن باشید که هیچوقت حذف نمیشن و همیشه در اختیار داریدشون. www.u4m.ir دوم اینکه با ابزار آپلود عکس این سایت میتونید سایت آپلود رو به وبلاگتون بیارید.یعنی کد ابزار رو میذارید تو وبلاگتون و بعدش خودتون و بازدیدکننده های وبلاگتون میتونید بدون ورود به سایت براحتی از وبلاگتون عکساتونو آپلود کنید.به همین سادگی کدش رو از ادرس زیر میتونی دریافت کنی www.u4m.ir/tools.php
مامانی مهربون
17 تیر 93 3:01
عزیزم کد رو قبول نمی کنه پس برو همون اسم هایی رو که بهت گفتم مثلا بزن هدایت به بالا خرس برات میاره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد