عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پسرم عرفان

پایان 3 ماهگی و شروع ماه چهارم عرفانی

1393/5/1 0:37
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزانم . امروز پسری 3ماه تمام شدی. خیلی باورنکردنیه. پارسال همچین روزی فکر نمیکردم که سال بعد پسرم به این خوبی توی زندگیم باشه. درسته توی فکرش بودم اما نمی دونستم چطور نتیجه خواهد داد. این همه اش لطف خداست و بس. خدایا ممنوم بخاطر این لطف بزرگی که در حق این بنده حقیر کردی. خدایا بهم قدرت بده که بدرستی تربیتش کنم و از بندگان خالصت بار بیاد.

پسر عزیزم! این نوشته در حالی می نویسم که تو و بابایی کنار هم خوابیدین و چه خواب نازی رفتی پنجره ها باز و باد که از نعمتهای بزرگ الهی هست پرده ها رو بلند میکنه و هوای دریا رو میاره توی پذیرایی . من دلبازی و روشنایی رو خیلی دوست دارم و برعکس بقیه خانوما که بخاطر گرد و خاک پنجره باز نمی کنن هم پنجره ها رو باز می کنم و همه کرکره ها رو . درسته که خونه بر خیابون اصلی هست و صدای ماشی و موتور اذیت میکنه اما هواش خیلی عالیه.

من خونه رو اینطوری باز دوست دارم. دست خودم نیست. مبلها رو کنار میذارم و بالش می اندازم و مثل قدیما جلوی باد دراز می کشم . بگذریم عرفانی این روزا خیلی دوست داشتنی و عزیز شده به باباییش حق میدم که روزی 3 بار کارشو ول کنه بیاد باهاش بازی کنه.

عرفانم ! مامانی من! میخوام وقتی بزرگ شدی و سواد خوندن و نوشتن داشتی اومدی اینا رو خوندی بدونی که چقدر برای ما عزیز بودی و هستی. در حین نوشتن این پست گریه کردی و جاتو عوض کردم و شیرت دادم و کنارم گذاشتمت در حالیکه پستونکت توی دهنته. با یه نگاه یه طرفه دیدی کنارتم و بعد با خیال راحت با پستونکت مشغول شدی.

عزیزم دیروز دوشنبه و طبق برنامه هر هفته دایی ها و زندایی ها و شادی و هانیه و نیما و هادی و پارسای بلا و طوطی عروسشون بنام جسی خونه حاجی ماما بودن و ما هم از طبقه دوم به طبقه اوا مهمون رفتیم. عزیزم دیروز شادی کمکم کرد که حمومت کنم و میگفت عمه من ندیدم که بچه توی حموم گریه نکنه. فقط موقع شامپو زدن به سرت اونم وقتی که به صورتت میخوره گریه میکنی. وقتی حموم می کنی خیلی ناز میشی. تازه قبل از حموم کلی با زندایی شهلا و شادی جون خندیدی و باهات بازی کردن.شب که دایی فرزین هم اومد برای شام کلی باهاش بازی کردی و حرف زدین و خندیدین و اخرش خسته و گرسنه شدی و گریه کردی که مهمونا رفتن و منم اومدم بالا و شیرت دادم و سریع خوابت برد.

عزیزم تازگی ها دوتا مشتت رو می کنی توی دهنت و اب دهنت بیرون میزنه. گاهی که نمیتونی هردوتاشو ببری توی دهنت عصبانی میشی و گریه میکنی.

 

عزیزم امسال ماه رمضون از وجود تو خوشحالم و از روزه نگرفتنم ناراحت. از روزه گرفتن کنار بابایی مهربونت لذت می بردم. اما بخاطر تو گلم بلند میشم برای بابایی و خودم سحری درست میکنم و میخورم و دیگه روزا مایعات مصرف میکنم و سر سفره افطار هم باهاش می شینم افطار میکنم تا احساس تنهایی نکنه و در ضمن با بابایی سر یه سفره نشستن رو خیلی دوست دارم.بابایی همیشه قبل از افطار نماز می خونه و اگه تو اروم باشی منم میخونم.

عزیزم امسال اولین عید فطری هست که تو در کنار مایی و تصمیم داریم از صبح بریم دریا و تازه میخواییم برای تو گلم هم تویوپ بگیریم و ببریمت توی اب.میدونم که اب و دریا رو دوست داری.

عزیزم بابایی فکر میکنه ابروهات پیوسته میشه و خیلی خوشحاله و بهم میگه که دوست داره مثل من ابرو پیوسته باشی ولی درحقیقت کپی برابر اصل عین بابایی هستی.

پسری داری خودتو خفه می کنی گلم . من نمی خوام تو رو از دست بدم اخه!!!!!!!

اولین بار جمعه با بابایی رفتیم فلکه لک لکها اونم با کالسکه.

اینم یه کاج جالب بود که خوشم اومد و براتون میذارمش

پسری داره سعی می کنه که بچرخه به صورت که البته برای پستونک تقلا می کنه

 

 

 

 

پسندها (13)

نظرات (23)

مهزاد مامان عرفان
1 مرداد 93 0:28
سلام منم بابای عرفان این سه ماه از بهترین روزهای زندگیمونه امیدوارم بهتر ازین باشه
mahasa
1 مرداد 93 0:29
وای گل پسری چه قدر ناز شدی خوش به حالت چه بادی ما هم امروز دریا بودیم حال داد به ما هم سر بزن فردا آپیم با موضوع دریا
mahasa
1 مرداد 93 0:30
بابای عرفان پسر خوبی داری آقا هستش
mahasa
1 مرداد 93 0:30
گل پسری اون دختر نازی که پیشته اسمش چیه بابای عرفان الان عرفان جون چیکار میکنه
خاله محمدطاها
1 مرداد 93 0:38
عاشقتم عرفان جونم انشاا... 3000 ساله بشی سالم شاد خوش به حالتون دریا کنارتونه
مامان پریا
1 مرداد 93 0:54
3ماهگی گل پسرتونو تبریک می گم در پناه حق سلامت باشه.....راستی منم خونه اینجوری دوست دارم باز باشه و روشن اما تا پنجره ها باز می شه از شانسم سوسک میاد
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
عزیزم من پنجره ها رو توری بستم والا باز نمیکنم
مامان الیار
1 مرداد 93 9:56
عزیزم سه ماهگیت مبارک. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی. خیلی ناز شدییییییییی.
ترنم
1 مرداد 93 10:21
دارین از زندگی نهایت لذت رو میبرین ها خوشبحالتئون ایشاله همیشه همینجوری خوش باشین خوشبحالتون کنار دریاین حسابی کیف میکنین ماشاله به عرفان جون 3 ماهگی مبارک ایشاله 30 سالگیشو تبریک بگیم
مامان مهنا
1 مرداد 93 12:01
3ماهگيت مبارك پسرمخوش به حالتون ما اگه پنجره ها رو باز كنيم از گرما مي ميريماخه اينجا شعبه دوم جهنم اهوازه
ترنم
1 مرداد 93 12:40
راستی شادی خوبه؟ سلام منو بهش برسون خیلی دوسش دارم
مامان علی
1 مرداد 93 13:48
سلام. جلوی باد خوابیدن خیلی حال میده....ای جوووووونم هرفان خیلی نازه ...کم کم هم داره وول میخوره
mahasa
1 مرداد 93 15:34
سلام مهزاد جونم آپم به سر بزن
گیلدا
1 مرداد 93 15:53
سه ماهگی عزیز خاله مبارک باشه ایشالله همیشه شاد و سالم باشی
مامان عليرضا
1 مرداد 93 16:23
سلام.جلوی باد خوابیدن واقعا فاز مثبت میده.منم هر وقت میرم شمال همین کارو میکنم خیلی حال میده
مينا مامان اميرعلي
1 مرداد 93 17:59
سلام مامان عرفان جون ماشاالله پسرت خيلي خوشگله و دوست داشتني.... انگار كارهاي همه بچه ها شبيه هم هستش!!!!!!!! آخه اميرعلي هم همين كارا رو ميكنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
اره عزیزم دقیقا عین هم هستن. یعنی مقتضای این سن از مراحل رشدشون هست. تازه ببمام پیدا کردم همین روزا میرسه. امتحان میکنم و نظرمو میگم
مامانيه نيكا
1 مرداد 93 18:26
Salam erfan jonam 3 mahegit mobarak, omidvaram hamishe salemo shad bashi
پریسا
1 مرداد 93 19:13
ماشااالله گل پسرر چقدر بزرگ شده به زودی مییایم استارا امیدوارم بشه یه قرار کنار دریا بذاریم همدیگه رو ببینیم
پریسا
2 مرداد 93 6:12
ممنون عزیزم از لطفت حتما باهات تماس میگیرم عزیزممممم عرفان جون از بچه هایی هست که من قبل از به دنیا اومدنش وبشو دنبال میکردم ومنتظر به دنیا اومدنش بودم ممنون از لطفت ما قراره بریم انزلی سر راهمون از استارا رد میشیم منم که عاشق فندق شما شدم گفتم سر راه یه قرار بذارم ببینمش انشااالله که قسمت میشه دوست عزیزم میبوسمت هم خودتو و هم نی نی عرفانووو
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم راستی اگه میخواهی بری انزلی از شهر ما رد میشی از کجا میایی؟ از اردبیل یا تبریز هستی؟
پریسا
3 مرداد 93 13:40
از تبریز
مامانه کیاناوهانا
3 مرداد 93 16:39
ماهگردت مبارک گل پسر ... امیدوارم سلامت باشی عزیزم
♥ مامان مهیلا♥
3 مرداد 93 17:32
3ماهگیت مبارک عزیز خاله انشالله 3سالگی بعدش120000ساله
رویا مامان عرفان
4 مرداد 93 13:48
سلام دوست عزیز انشا الله که گل پسرت همشیه شاد وخندون باشه من برای بار اوله که از وب عرفان دیدن میکنم امیدوارم یه دوستی عمیق بینمون بوجود بیاد من شمارو لینک میکنم امیدوارم که شمام من رو لینک کنید وبه وب عرفان منم بیاین خوشحال میشم
مريم
8 مرداد 93 2:11
سلام من و عرفان تولد پسر نازتونو تبریک میگیم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد