عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پسرم عرفان

عرفانی پیشبند می زند

1393/5/10 12:41
897 بازدید
اشتراک گذاری
عرفانی چه ناز و مظلوم گریه میکنی!!!!!!!!!!!!!!!!! با یه قیافه اینچنینی و ملتمسانه گریه میکنی که میفهمم شیر میخواهی. پسر ریزه میزه من خیلی زرنگی. خیلی دوستت دارم.محبتبوس


 

 

 پسری من پیشبندی شدی . ولی خودمونیم خیلی بهت میاد مثل عروسکها شدی. عزیزم اگه بدونی خاله چقدر دوستت داره؟! باور کن خاله و بهتر و بیشتر از من شناسی از بس که لوست میکنه و نازتو می کشه.

پسر خوشمزه من بعد از فلش دوربین چشمات قلمبه میشهخندونک

 

پسندها (9)

نظرات (21)

دیانا و نادیا
10 مرداد 93 12:57
لطفا در خواست ما رو توی نی نی گپ قبول کنید
پریسا
10 مرداد 93 13:04
ماشاااللله پسر چه خوردنی شدیییی عزیزمممم دوست عزیزم یه اسپند براش دود کن براش راستی دوست عزیز یه چیزی خواستم بگم ببخشید میدونم خودت بهتر میدونی ولی منم شنیدم اینو خواستم بگم میگن فلش دوربین برا چشم بچه ها ضرر داره باید فلش دوربین خاموش کنید وقتی از بچه عکس میگیرید البته من نمیگم هاا دکتر به دوستم گفته
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم. ممنونم که گفتی و چشم من بعد رعایت می کنم اما باید راه خاموش کردنشو پیدا کنم. در ضمن جاهایی که لازمه فلش میزنه . اگه نزنه عکس تار می فته. با اینحال سلامتی چشم عرفانی برام مهمتره. درستش می کنم
ابجی سجا
10 مرداد 93 16:36
سلام خاله جون عيدشماهم مبارك نماز روزه قبول اره خاله جنوبي هستيم
ابجی سجا
10 مرداد 93 16:36
نمـی دانـَم… آلزایـمر بودی یا عـشق؟! از روزی کـه مُبتلایَت شُدم خـودم را از یـاد بردم…
مامان الهام
10 مرداد 93 16:50
چه پسر نازی خدا حفظش کنه خانومی ممنونم که به وب ما سر زدین
مامان سیما
10 مرداد 93 17:07
وووووووووووی چه گل پسری ماشالله تاج سری ماشالله خدا نگهش دارههههههههههههههههه تمام ویدیوها وعکساشو دیدم مامان مهربونش دستت درد نکنه که خاطره هاشو براش نگه میداری مهربون / بازم میااااااااااااااااااام
mahdis
10 مرداد 93 17:13
الهی چرا گریه پسری خیلی دوست دارم پیش منم بیا حتما بیا تا لینکتون کنم باز میگم خوشگلی
فرزند صالح
10 مرداد 93 18:11
عزیزم... چه قد بامزه تو دوربین نگاه میکنه. ماشالا چه قد بزرگ شده
مامان جونم(سوگند من)
10 مرداد 93 22:25
عزیزمی عرفان جون نه گریه نکن عزیزم چشمای خوشگلت قرمز میشه نفس می بوسمت عزیزمی
پریسا
10 مرداد 93 22:55
بله درسته دوست عزیز بدون فلش عکس تار میشه قبول دارم ولی چون شما خیلی به سلامت عرفان اهمیت میدین من بهتون گفتم چون شما مامان خلاقی هستین و خیلی زود راه حلی برای گرفتن عکسها شفاف بدون فلش رو هم پیدا میکنید دوست عزیزلطفا از دستم من ناراحت نشو من چون عرفانوخیلی دوست دارم برای همین گفتم امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشی
مامان فاطمه
11 مرداد 93 5:53
عزیزم خیلی خوشمزه ای. عرفان جون خیلی دوست دارم. پسر خوش تیپ داشتن همینه دیگه همه چی بهش میاد مامانی.
مامانی معین
11 مرداد 93 9:34
سلام عزیزم ماشااله چه پسملی شدی تو . قربونت برم که مثل معین من ریزه میزه ای
مامان دینا
11 مرداد 93 15:35
الهی خاله چه ریزه میزه هست این عرفان خان ماشالله بزرگ شده عسل خاله
حبه قند
12 مرداد 93 0:12
واقعا پیشبند لازمه واسه نی نی ها همش لباساشون کثیف میشه. چه آقا پسریه.
ترنم
12 مرداد 93 10:59
وای عزیزم چقدر مامانی شدی عرفان ماشاله هر روز خوشگلتر میشه
آذر اکبری
12 مرداد 93 13:07
سلام،مرسی به وبم سر زدین،شما اهل کجایین هی میرین دریا؟ما شمالیم،نزدیک ساری،امسال هنوز دریا نرفتیم،میترسم صورت پسرم بسوزه.پسرت داره بزرگ میشه/
♥ مامان مهیلا♥
12 مرداد 93 23:19
vay che mah shody azizeh khaleh
مامان امیرعلی
13 مرداد 93 10:49
http://koodakeman91.niniweblog.com/ عزییزم این ادرس وبلاگ دوست خوبم سپیده جونه... دسور ساخت میز رو دادم تو وبش گذاشته.... حتما ی سر بزن اونجارو.... مثل چشمای امیرعلی تو همه عکساش....باز ماشالا به عرفان که ی عکسش اینجوری شد....
میم مثل مادر
13 مرداد 93 13:12
چقدر ما مادرها دوست داریم بچه هامون زود بزرگ بشن.پیشبندی شدنت مبارک.من هم همش می گم کی باران زود بزرگ میشه .این آرزوی ما مادرهاست.عکسهاش خیلی بامزه است.
مامان پریا
14 مرداد 93 2:17
همین بزرگ شدنای به ظاهر ساده واسه ما مادرا دنیایه به خدا.......خدا از چشم بد حفظش کنه
مامی پوریا
15 مرداد 93 13:23
آخی ...فدا چشا خوشگلت که همچین گردش کردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد