عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

پسرم عرفان

دخترعموهای شیرازی

1392/10/26 16:01
2,002 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا دخترعمو محسن

زهرا کوچولو دختر عمو محسن و فهیمه زنمو هست . وقتی بابایی رفته بود شیراز این عکسو گرفته. خیلی نازه دخترعمو. مهرماه 92 هست و حدودا 4 ماهه هست.

مریم دختر عمو مهدی

این مریم خانوم دختر عمو مهدی و زنمو فاطمه هست. مریم جون حدودا 1 سال و نیمه هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ابجي سجا
28 دی 92 15:33
ماشاءالله
♥مامان دینا♥
28 دی 92 16:10
عزیزم چه دخمل عموهای خوشملیییییی
مامان عرفان
28 دی 92 19:29
ممنونم عزیزان من هنوز زهرا رو از نزدیک ندیدم. ایشالله پسر منم خوشگل باشه
ستارگان آسمان من
1 بهمن 92 1:30
mahboobeh
18 بهمن 92 22:26
زهرا ماشالا چه تپلی و بانمکه! مریمم چش درشته عین خودم! انشالا که عرفان جونم دختر کش بشه!!!
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام خاله محبوبه ممنونم که به عرفان سر زدی. خاله نمی دونی چه شیطون شده . فکر نکنم تا آخر اردیبهشت دووم بیاره زودی میاد بیرون. دیروز رفتم عروسی برای پسرم دختر پسند کنم اما کسی رو فعلا پیدا نکردم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد