عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

پسرم عرفان

بیست و چهارم بهمن 92 خداحافظی با بهترین دوست و همکارم

1392/11/24 11:32
568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی گلم. امروز ظاهرا روز خوبی بود اما یهو ساعت 11 ظهر بهم خبر رسید که همکارم و بهترین دوستم که نزدیک به 3 سال بود که توی بستر بود فوت کرده. خیلی غمگین شدم. اخه توی خانومی یدونه بود. پسر نازم ! خیلی سخته ادم توی بستر باشه و زبونش باز نشه حرفشو بزنه. یکماه پیش که به عیادتش رفتم حس کردم که وضعش وخیم شده و ممکنه ما رو ترک کنه. از یه طرف طاقت عذاب کشیدنشو نداشتیم و از طرف دیگه طاقت دوریشو . اما باز عمر دست ما نیست و خدا به اراده خود و در زمان خودش ما را می بره. مامانی من ! نمی دونم من اینقدر فرصت خواهم داشت که تو رو به ثمر برسونم.؟ عزیز من! وقتی دارم باهات اینطور حرف میزنم باهام همدلی می کنی و حرکت می کنی. نذاشتن برم تشییع جنازه اش. گفتن خطرناکه. راست هم می گن. من خیلی سکینه رو دوست داشتم. اینقدر باهم صمیمی بودیم که منو وفا صدا می کرد . حتی پدر مرحومش هم منو وفا صدا می کرد. خدا بیامرزدش و روحش رو قرین زحمت بکنه و با ائمه مشحورش بگردونه و خانوم فاطمه زهرا (س) امشب به دیدارش بیاد . گریهگریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ابجي سجا
24 بهمن 92 15:25
تسليت عرض ميكنم خاله ان شاءاله اخرين غمتون باشه
ابجي سجا
24 بهمن 92 15:26
سلام خاله ممنون منم خيلي خوشحالم
مامان سپهر
27 بهمن 92 3:35
تسلیت میگم خدارحمتشون کنه
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
من الله توفیق فدای محبتتون
مامان شیما
27 بهمن 92 9:14
غصه نخور مامانی ما پیشتیم تازه کوچولومونم اذیت میشه
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
خدا دوستای خوب رو پایدار و سلامت بداره. من به عشق شما میام اینجا گلم
ترنم
27 بهمن 92 10:39
سلام عزیزم فوت همکارتو تسلیت میگم ایشالله هیچ وقت غم نبینی سعی کن به فکرش نری واسه نی نیت خوب نیست خوب دیگه دنیا همینه یکی دینیا میاد یکی هم از دنیا میره ایشالله جاش تو بهشته منم چون هنوز نمیدونم جنسیت بچمو اسم انتخاب نکردم البته یه چند تا اسم مد نظرمه ولی هنوز موندم همه بهم میگن حدس میرنن پسره نمیدونم والا هر چی هست سالم باشه ایشالله نی نی تو هم زود زود دنیا بیاد و دل بابا مامانشو شاد کنه
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
قربون محبتت گلم. خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.
مامان هلاله
27 بهمن 92 12:54
عزیزم تسلیت میگم زیاد غصه نخور برای نی نیت خوب نیستا
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری شما. چشم مراقبم.
ابجي سجا
27 بهمن 92 15:15
سلام خاله جون ممنون نظرلطفتونه
ایـلـیــــا جـون
2 اسفند 92 0:58
امیدوارم بی خطر زایمان کنی عزیزم عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
❤ملکه بنیتا❤
9 اسفند 92 1:50
خدا بیامزه برای شادی روحشون صلوات راستی عزیزم رمز عبورو هم برات خصوصی فرستادم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد