عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

پسرم عرفان

بیست و هفتم بهمن ماه اخرین روز هفته 27

1392/11/27 16:40
760 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم. خیلی بهت انس گرفتم . من و بابایی خیلی دوستت داریم و بیصبرانه منتظر بغل کردنت هستیم. عزیزدلم میخوام یه گهواره فعلا بجای تخت برات سفارش بدم. میذارمش اینجا تا دوستای گلم نظر بدن. مامانی امیدوارم هرچی برات بخرم مورد پسندت باشه . راستی چند وقت پیش با بابایی رفته بودیم بازارچه ساحلی یه ماشین برات گرفتیم که بنظر خودمون خیلی خوشگله یادم رفته بود برات بزارم.

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله رضا
28 بهمن 92 12:25
سلام مبارکش باشه
♥مامان متین جون♥
28 بهمن 92 16:58
. . . . .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. . . .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . . . . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´´´¶¶¶¶بسلامتی ایشالا . . . . . . . ¶¶. . . . .´´´´´´´´´´´´¶¶واس همه دعا کن
فاطمه
28 بهمن 92 17:11
سلام-امیدوارم که هم حال خودتون و هم حال نی نی خوب خوب باشه.برای سلامتی هردوتون دعا میکنم.خدا نگهدارتون باشه
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام ممنونم امیدوارم شما و خانواده محترم در سلامت کامل باشین.خوشحالم که به ما سر زدین
ترنم
29 بهمن 92 10:05
سلام مبارکش باشه پسر گل چه ماشین خوشگلی براش گرفتین خوش بحالش گهواره هم خوشگله ولی به نظر من تخت بهتره براش بگیری البته هر جور خودت صلاح میدونی ایشالله زود زود این مدت هم میگذره و بزودی بغلش میکنی
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام خاله جون. ممنون که توجه می کنی. یخورده برای سفارش تخت پول کم دارم چون هم قربونی دارم برای بدنیا اومدنش و هم سفره علی اصغر. لذا باید با احتیاط خرج کنم. باز هرچی خدا بخواد .
ابجي سجا
29 بهمن 92 16:04
هنوز هم صدقه هايم به نيت سلامتي توست! اهاي دوست من سلامتي ؟
شادی(دختر دایی)
29 بهمن 92 18:22
شادی(دختر دایی)
29 بهمن 92 18:29
سلام......به عمه خانوم خوب و باحال..خوبی..؟؟ ..منو ببخش که دیر اومدم... به عرفان توشولو..شلام برشونی..هر چند هنوش تو راهه..خخخخ... دوشت دارم شیطون بلا.....راستی عمه جون از شوخی گذشته وب سایتت حرف ندارهاااااا... من دیگه باید برم...بوووووووووووووووووس....
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام شادی دایی / ممنون که بهم سر زدی عرفان هم با تکوناش ازت تشکر می کنه.
ليلا
30 بهمن 92 16:10
سلان خيلي خوشگله مباركش باشه البته چند وقت بعد مجبورميشي تختم واسه گل پسرت بگيري ninibooos.niniweblog.com به وبلاگ دخمل منم سر بزن
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی می بوسمت
ابجي سجا
1 اسفند 92 12:12
کنارم که هستی زمان هم مثل من دستپاچه میشود. عقربه ها دوتا یکی میپرند، اما همین که میروی تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم. جانم را میگیرند ثانیه های بی تو
هانیه دختر دایی عرفان
1 اسفند 92 15:53
این گهواره خیلی قشنگه...عمه اینو حتما بگو واسه پسر عمه من درستش کنن.....ماشینشم قشنگه ولی من قبلا از نزدیک دیدمش
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
هانیه جونی! صبر کن تا سورپرایز بشه. انتخاب نهایی رو بعد از درست شدن و اومدن توی اتاق گل پسرم می بینی
ایـلـیــــا جـون
2 اسفند 92 13:39
سلام عزیزم منم عرفان جونو لینک کردم آره هر دوتاشون متولد یه ماه میشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد