عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

پسرم عرفان

6 اسفندماه سالگرد عقد مامان و بابایی و اولین روز از هفته 29 بارداری

1392/12/7 12:13
1,115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم دیروز رفتم سونوگرافی تا ببینم وزن و قدت چقدره که اینقدر شلوغ می کنی پسر بلای من؟ وای وای وای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ماشالله به پسرم 1300 گرم وزنته. اومدنی یه جعبه شیرینی تر گرفتیم اخه سالگرد عقد من و بابایی هستش و حاجی ماما هم شام برای دایی  و زندایی ها و نوه ها تدارک دیده بود و بعد از شام با چایی شیرینی خوردیم. عزیزم زندایی فروزان برای سالگرد ما هدیه قشنگی برای تو گرفته. پارسای پسردایی میگه عمه منو بیشتر دوست داری یا عرفان رو؟ میگم خب معلومه پسرمو. میگه نه باید می گفتی هردوتاتونو. میگم وقتی مامانت تو رو بزرگ می کنه و غذاتو اماده میکنه و لباساتو میشوره و بزرگت میکنه پس باید مامانتو بیشتر دوست داشته باشی. مامانت هم تو رو بیشتر از من دوست داره. می خنده . از الان حسودی جیگرمو می کنه. مامانی من! بابایی میخواد چند روز بره شیراز به مادرجون عمه ها و عموها سر بزنه. دلم پر از غصه شده. بخدا از ساعتی که میره زار میزنم و دلتنگ می شم تا وقتیکه بیاد. از طرفی دلم براش می سوزه خب حق داره که بره خانواده رو ببینه. دعا کن یه کم صبور باشم. 

عزیزم این اولین سیسمونی هست که حاجی مامان سه سال پیش از کربلا گرفته بود و نیت کرده بود اما دخترانه هست ولی خاله گفته حتما باید بپوشی چون تبرک عتبات عالیات هستش. 

عزیزم دومین رو مادرجون از کربلا گرفته و نگهداشته بود. 

 

عزیزم سومین سیسمونی رو من و بابایی تیرماه که مشهد رفتیم و خونه خاله فاطمه بابایی بودیم رفتیم حرم و تو رو از امام رضا خواستیم و برای تبرک اینا رو گرفتیم. 

 

عزیزم توی سفری که خاله و مادرجون مهر امسال به مشهد رفته بودند خاله اینا رو گرفته و تبرک حرم امام رضا کرده عزیزم . مبارکت باشه . 

 

عزیزم اون روزی که خاله و حاجی ماما حرکت کردن مشهد بابایی با سوغاتی ها از شیراز رسید و این وسایل رو زنمو فهمیه و زهراجون برات فرستادن. خیلی قشنگن گلم. 

عزیزم دیروز که زندایی فروزان بمناسبت سالگرد عقدمون برای تو هدیه گرفته بود . بابایی خیلی خوشش اومد . مبارکت باشه عزیزم

عزیزم هر روز این وسایل رو نگاه می کنم و کلی قربون صدقه ات میرم. اما هنوز اتاقتو اماده نکردم. بزودی اتاقت اماده میشه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان آینده
7 اسفند 92 2:51
سلام عزیزم،وسایلای نی نیت مبارکش باشه،انشاالله به سلامتی و خوشی ازشون استفاده کنه گل پسرت مرسی که بهم سر زدی
ترنم
7 اسفند 92 8:56
مبارکش باشه ایشالله بخوبی و عافیت تنش کنه
مامان خانمی
7 اسفند 92 19:17
سلام مامان جون ممنون که به وبم سر زدی خوشحالم که پسرامون تو یک ماه دنیا میان من آخرای هفته سی هستم. محمدسجاد من یک هفته از عرفان شما بزرگتره. با اجازت لینکت کردم که دوست جونم بشی
ایـلـیــــا جـون
7 اسفند 92 20:22
وای چه لباسای خوشگلی دست همشون درد نکنه سالگرد عقدتون رو هم تبریک میگم عزیزم
مادر
7 اسفند 92 22:58
سلام عزیزم ممنون از حضور گرمت.ایشاء...نی نی شما هم یه سلامتی و شادی به دنیا بیاد و عمری با عزت داشته باشه.همه سوغاتیها هم مبارکش باشه.ایشاءا...به زودی بعد از تولدش سفر مشهد و زیارت کربلا بره.عزیزم من شما را لینک میکنم تا دوباره بهتون سر بزنم.
سعیده مامان آنیسا
8 اسفند 92 5:41
وای چه لباسای خوشگلی مبارک کوچولو باشه
مامان عرفان
8 اسفند 92 8:50
از لطف همه دوستان و مامانی مهربون ممنونم. همه رو می بوسم.
مامان پارسا (کلبه آموزشی سرگرمی)
8 اسفند 92 8:55
مبارک باشه مامانی خیلی قشنگند. حال عرفان کوچولوی ما چطوره؟ حال پارسا خدا رو شکر خوب شد ولی منو نصف عمر کرد. واقعا عزیزترین فرد برای یه مادر تو دنیا فرزندشه. خدا نگهدار همه بچه ها باشه.
ابجي سجا
8 اسفند 92 10:53
خيلي قشنكن مباركت باشه عزيزم
ابجي سجا
8 اسفند 92 11:03
بــرایم مثــل همیــن ”بهــار” می مــانی آمــدنت را همیشـــه تحــویل میگیـــرم...
ابجي سجا
8 اسفند 92 11:09
به اندازه ی تمام دلتنگی هایم به من بدهکاری وعده ی ما باشد روزی که دلتنگم شوی
مينا مامان اميرعلي
8 اسفند 92 13:13
سلام مامان عرفان ماشاالله پسرت وسايل هاي خيلي خوشگلي داره.ايشالله به سلامتي استفاده كنه ممنون ميشم از سيسموني اميرعلي هم ديدن كني
متین من
8 اسفند 92 15:32
سلام مامان عرفان جان. خوبی ؟ امیدوارم بسلامتی وضع حمل کنی نی نی ت بسلامتی بدنیا بیاد زندگیت غرق شادی و خوشبختی کنه .خیلی ممنون که به وبلاگم میای و وقت میذاری مطالبم میخونی بازم بیا پیشم... خیلی هم خوشبختم که بابای نی نی ت همشهری ماهست
خاله رضا
8 اسفند 92 15:52
سلام خیلی خوشگلن مبارکش باشه ایشالا همیشه با دل خوش وسلامتی بپوشه سالگرد عقدتونم مبارک
مامان سارا و بابا سامان
8 اسفند 92 20:01
سلام دوست گلم خوبی.... من دیگه از طریق نی نی وبلاگ وارد سایتم نمیشم برای همین نظر شما رو خیلی دیر دیدم...من سایت وبلاگ قبلیم و از بلاگفا ساختم شمام از همونجا بیا با همون آدرس www.87626493.blogfa.com فدای پسر گلت بشم که اردیبهشتیه ایشا...دوستای خوبی بشیم هم خودمون هم نی نی ها... من دختر دارم البته اگه مورد منکراتی پیش نیاد
مامان سارا و بابا سامان
8 اسفند 92 20:02
شما دقیقا چنده اردیبهشتی یکماه از من جلوتری... من 27 اردیبهشت ایشا... به دنیا میاد شما چی؟؟؟
مامان سارا و بابا سامان
8 اسفند 92 20:03
وسایلشم خیلی خوشگلن منم آخر این هفته ایشا اتاقشو میچینم و عکسشو میزارم بوس
مامان دوقلوها(آوا و اهورا)
8 اسفند 92 23:48
مامانی جون به سلامتی امیدوارم نی نی تون به سلامتی و شادی توی وقت مقرر به دنیا بیاد و شادیتون و خوشبختی تون رو مضاعف کنه
مامان مهیلا
9 اسفند 92 13:31
سلام انشاالله به سلامتی بپوشه ممنون به وبم سر زدین نی نی منم اردیبهشتیه من یه هفته کمتراز شمام تو هفته 28 هستم بازم بهم سر بزنین مرسی
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی . عزیزم من شما رو لینک کردم. اگه دوست داری شما هم منو لینک کن.
ابجي سجا
9 اسفند 92 15:10
سلام به خاله ي عزيزم نه خاله جون اشكالي نداره ماهم خيلي دوشتت داريم
ترنم
11 اسفند 92 8:54
سلام مامان عرفان حال عرفان جون خوبه؟ مامان سبحان کیه که گفتی خطر سقط داره من وبشو ندارم آدرسشو میدی بهش سر بزنم
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
http://ali-nore-beheshti.niniweblog.com/
دنیای زیبایی
9 فروردین 93 21:48
وای عزیزه خاله چه لباسا و چه وسایلای نازی خریده مامانی برات عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد