عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

پسرم عرفان

دل نوشته بابایی

1392/12/9 12:37
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بهترین کسی که خیلی دوستش دارم( منظورم مادرته جونم) . عزیزبابا! مادرت برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیده من تا به امروز توی وبلاگت دقیق نشده بودم تا اینکه امروز یه سری بهش زدم. مادرت واقعا گل کاشته. از وقتی که اومدی توی دل مامانی برای اومدنت روزشماری می کنم. پسرم پدرت خیلی نمی تونه احساساتشو بروز بده. اما عزیزم در اینده  تو مثل من نباش

پسر گلم من اهل دل نوشته نیستم  دوست دارم با پدرت دوست باشی نه یه رابطه پدر رو فرزندی داشته باشیم.  نمیدونم این حس پدر بودن چه حسیه ولی از وقتی که معلوم شد که مادرت حامله است این حس قشنگ تو وجودم پیدا شد 

پسرم نمیدونم راجع بهت چی حرف بزنم پدرت خوب بلد نیست حرف بزنه

ولی خیلی خیلی منتظرم تا بیای تا نشونت بدم چقدر دوستت دارم عرفان بابا نمیدونی که از الان حس و حالی دارم که با هیچی نمیتونم عوضش کنم پسرم امیدوارم از دل نوشتم خوشت اومده باشه ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان عرفان
9 اسفند 92 10:26
سلام عزیزم. خیلی خوب نوشتی گلم. بازم بنویس تا تنها نباشم. تا پسرم بیشتر خوشحال بشه. من و پسرم عاشقتیم عزیزم. حرفات همیشه برام آرامش بخشه پس پسرم هم از حرفات ارامش میگیره. خیلی دوستت دارم.
مامانه کیاناوهانا
9 اسفند 92 10:52
خصوصی
هادی پسردایی
9 اسفند 92 12:50
خیلی خوب نوشتی بابایی. بازم بنویس
رها مامى آنيسا
9 اسفند 92 12:55
احسنت باباى عرفان جونواقعا گل كاشتىبازم برامون بنويس راستى به وب ما هم سر بزنيد و نظرتون رو بنويسيد فعلا خداحافظ
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام ممنون مامان انیسا. نظر لطفتونه. امیدوارم دل همسرمهربونم شاد بشه.
شادی
9 اسفند 92 12:56
به به..سلام عمو محمد.. اقا تشویق....جیییییغ...هووووورااااااا....عالی بود.... چه قدر خوب نوشتین..یک لحظه به اقا کوچولوی شما حسودیم شد که یک همچین پدر و مادر با احساسی داره..... واقعا خوش به حالت عرفان توشولو.....نازی.
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام شادی جون. ممنون عمو. نظر لطفته. والا ما استعداد نداریم خانومی نازم ازم خواست و دلش رو نشکستم.
مامان خانمی
9 اسفند 92 13:06
به به آفرین به بابایی خیلی خوب بود
ابجي سجا
9 اسفند 92 15:09
دست باباي درد نكنه عالي بود
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام ساراجون ممنون ابجی ماه.
ترنم
10 اسفند 92 9:47
سلام قشنگ نوشتین عرفان جون بزرگ شدی اینا رو خوندی قدر بابا مامانتو بدون ببین چقدر دوست دارن ایشالله خونواده خوشبختی بشین
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام مامان خانوم. دستتون درد نکنه. خدا همه مامانا رو حفظ کنه.
ایـلـیــــا جـون
11 اسفند 92 2:23
آفرین بابای عرفان جون به مامان عرفان جون هم تبریک میگم که شوهر به این خوبی داره و امیدوارم که با اومدن عرفان جون زندگیتون قشنگتر از الان و پر از شادی و هیجان بشه
ناشناس..از نزدیکان..(دختر)
11 اسفند 92 15:51
...ااااادددد بیشین......
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
هادی جون از کی تا حالا دختری؟
مامان دوقلوها ( آوا و اهورا)
15 اسفند 92 7:08
خیلی زیبا و روون نوشتین بابای مهربون
مامان عرفان
19 اسفند 92 11:35
سلام عزیزان بابای عرفان با تشویقهای شما قول داده که هفته ای یک بار برای تک پسرمون بنویسه. می دونم من و پسرمو خیلی دوست داره. اما کلا خجالتیه. ولی داره روزشماری می کنه که عرفان بیاد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد