عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

پسرم عرفان

دل نوشته شادی دختردایی ظهر جمعه خونه حاجی ماما

1392/12/9 13:28
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...به همگی....عمه و عمو محمد و بقیه ی دوستان وبلاگی...خخخخخخ....                               ....من خیلی وارد نیستم....ولی دلم می خواست گوشه ای از این وبلاگ رو نویسم....                       خوب جونم براتون بگه.....                                                                                               شادی ام..دختر دایی عرفان توشولو موشولو..خخخخخ...که هنوز تو راهه......عاشق بچه کوچولوها..        یک چند روزی هست که مهمون هستم اینجا......کلی بهم خوش گذشته..چشمک....نیشخندنیشخند... دلم نمی خواد برم....وای خدااااا..گریهگریه.....آخ....واااااای.....واااااای....تازه اتاق نی نی توشولو رو هم با کمک عمه ام چیدیم..لبخند..دیگه اصلا نمی تونم..خیلی نازه وسایلش...                                                                                                                واااااااااااااااااااااااااای عرفان جون...اگه بدونی چه قدر دوست داریم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان دانیال-ویانا
9 اسفند 92 20:42
سلام مامان عرفان جونی ممنون بهمون سر زدین ایشالا عرفان کوچولو صحیح و سالم بپره بغلت با افتخار لینک شدی گلم البته با اجازت بازم بهمون سر بزن دوستتون داریم
مامان خانمی
10 اسفند 92 12:02
آفرین به شادی خانم مهربون
ترنم
10 اسفند 92 13:56
سلام شادی خانم خودت هم که تولوش موشولویی
مامان سبحان
10 اسفند 92 15:56
سلام..عریزم من وبلاگمو عوض کردم.به وبلاگ جدیدم بیا و اسم بچه ام رو هم از سبحان به علی تغییر دادم..آدرس جدید و گذاشتم واست بیا و اتفاقهای جدیدمو بخون
شادی(دختر دایی)
10 اسفند 92 17:34
سلام...به ترنم خانم.... چرا همه به من میگن توشولو موشویی..؟؟..بابا من بزرگ شدم..قدم یکم کوتاه هست....باشه ممنونم از شما..
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
عزیزم نمی دونن که شادی دختردایی دانشجویه. چون با احساس می نویسی اینطوری تصور میشه.
شادی(دختر دایی)
10 اسفند 92 18:00
سلام عمع جون...اینجایی..؟؟؟..
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام گل دختر الان اومدم. دیدی چقدر بهت نظر دادن؟ جاتون حسابی خالیه. به همه سلاکم برسون
شادی(دختر دایی)
10 اسفند 92 18:15
وای سلام عمه...ترنم خانوم خیلی باحال نوشته بود..کلی با توشولو موشولو نوشتنش حال کردم..
شادی(دختر دایی)
10 اسفند 92 18:16
ممنونم از شما مامان خانوم مهربون..
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
شادی جون معروف شدی ها. ماشالله به پسرم که نیومده معروفت کرده.
رها مامى آنيسا
10 اسفند 92 19:40
احسنت به شادى جوووووونعزيزم خوش به حال عرفان توشولو چون تو رو دارهمرسى كه به وبم سر زدى خيلى دختر گلى هستى من خيلى دوست دارمراستى عكس اتاق عرفى جون رو مى ذارى دوست دارم ببينمباى
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
رهاجون بزار تخت گل پسرم حاضر بشه و کتابخونه رو رنگ کنم بعد.
ایـلـیــــا جـون
11 اسفند 92 2:25
ای جان چه دختر دایی خوبی خوشبحال عرفان جون
مامان تارا
11 اسفند 92 7:51
سلام به مامانی و پسر کوچولوی تو راهیش امیدوارم که فرشته نازت به سلامتی به دنیا بیاد و خونه تون رو پراز شادی و شور کنه مرسی به ما سر زدین بانو
شادی(دختر دایی)
11 اسفند 92 10:35
سلام به همگی...بازم اومدم...خخخخخخخخ.....انیسا توشولو رو از طرف من همین العان ببوس.... اهان...مرسی.....شما لطف دارین.خیلی ممنونم..
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ممنونم شادی جون که به عرفان عمه سر میزنی. عرفانم دلش برات تنگ شده.
شادی(دختر دایی)
11 اسفند 92 12:29
خواهش میکنم..عمه جون این چه حرفیه..اگه امکانش رو داشته باشم..بیشتر از این بهت سر می زنم..با دوستای هم وبلاگی کلی اشنا شدم و از وبلاگ هاشون دیدن کردم..واقعا از جون و دل دارن می نویسن من هم تا اونجا که تونستم نظر دادم..همانا از دستم بر میاد..
شادی(دختر دایی)
12 اسفند 92 11:28
مرشی مامانه ایلیا جون..
خاله رضا
12 اسفند 92 23:41
سلام شادی جون مرسی که به ما سر زدی خوشبحال عرفان گلی که یه همچین دختر دایی ماهی داره
مامان تارا
13 اسفند 92 10:00
مخصوص شادی جون همیشه مثل اسمت شاد باش و به همه غمهای دنیا بخند عزیزم
شادی(دختر دایی)
13 اسفند 92 10:37
سلام به دوستای هم وبلاگی..بازم این شادی اومد....خخخخخخ....می دونم ولی به جون خودم نمی تونم..خیلی سخته...ولی باشه من سعی خودم رو می کنم..ممنونم از شما..تارا جون رو از طرف من ببوسین..حتمنااااا..
شادی(دختر دایی)
13 اسفند 92 17:17
مرسی خاله رضا جون.......
شادی(دختر دایی)
13 اسفند 92 18:05
سلام مهزاد عمه میشه یک خواهش بکنم......؟؟؟....ناراحت نمی شی...؟؟؟....اگه بشه می خوام بازم از این صفحه ها تو وبلاگت بزارم....خیلی خوشم اومده..میشه..؟؟؟
شادی(دختر دایی)
14 اسفند 92 20:16
سلام به عمه جون..و سلام به اون توشولویی که تو راهه..و یک سلام خیلی گرم به دوستان هم وبلاگی....شاید مهم نباشه ولی شاید یک چند روزی نباشم..و از این به بعد هفته ای یک بار یا دو بار به شما سر زدم....دلم براتون تنگ میشه...مخصوصا ویانا جون..ولی از دست یک دختر پرحرف راحت میشین مگه نه....دیگه مزاحم وقت وبلاگاتون نمی شم..و هی نظر نمیدم..و ویانا توشولو هم از دست من راحت میشه......فعلا بای..
مامان عرفان
19 اسفند 92 11:33
سلام شادی جون اگه به وبلاگ عرفان عمه سر میزنی و توش مطلب می نویسی این نشانه اینه که پسرمو دوست داری پس نظر لطفته خانومی . ایشالله عرفان توی عروسیت تلافی می کنه. هرجا که دوست داری مطلب بنویس و نظر بده باعث خوشحالیمه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد