عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پسرم عرفان

دل نوشته بابایی

1393/1/3 20:23
982 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه دوستان

سال نو همتون مبارک امیدوارم سالی پر برکت همراه با خوشی داشته باشین این سفره هفت سینی هست که با مامان عرفان تا اخرین لحظه تحویل با بدو بدو آماده کردیم اما دیروز ماهی هامون مرد. سفره ما نسبت به سایر دوستان خیلی ساده هست . امسال از دستمون این براومد تا سال دیگه خدا چی بخواد.

موضوع اینه که خیلی وقته دلم میخواد اینجا برای پسرم دل نوشته بزارم تا وقتی بزرگ شد و سواد خوند و نوشتن رو داشت ازم دلگیر نباشه که توی وبلاگش هیچکاری براش نکردم.

نمیدونم  از کجا شروع کنم من به عنوان یه پدر مهمترین دغدغم اینکه همسر و بچه ام صحیح و سالم باشن

این دل نوشته واسه کسی است که میخواد پا به این جهان بذاره از الان یه حسی دارم که مفهومش حس پدرانه هست این حس تمام وجودم رو فرا گرفته دوست دارم یه پدر نمونه برای پسرم باشم از هر لحاظ براش کم نذارم حدودا یکماه و چند روزه دیگر این کوچولوی من به دنیا میاد این یکماه رو دارم روزشماری میکنم

اما میترسم به وظایفم که بعنوان یه پدر شایسته هست  برای پسرم درست عمل کنم. منظورم خوراک ,پوشاک و مسکن نیست منظورم چیزی هست که خدا دوست داره

برای پسرم اول آرزوی سلامتی دارم و بعدش دوست دارم به او بگم خیلی خیلی دوستش دارم و بهش بگم باهاشم و تا اخرش مثل یه کوه پشتشم 

دوست دارم اگه یه موقع براش کم بذارم از دستم دلگیر یا ناراحت نشه و مطمئن باشه تمام تلاشم رو برای خوشبختی پسرم خواهم کرد.

اینکه پسرمو چقدر دوست دارم خدا میدونه. انشالله خدا نصیب و روزی کسایی بکنه داشتن فرزند سالم و صالح رو که در آرزوش هستن و قدر این نعمت الهی و چراغ و روشنایی زندگی رو میدونن. خدا عرفان ما رو هم صحیح و سالم بهمون بده و برامون حفظ کنه. خجالت

 

 

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان علی
3 فروردین 93 22:21
سلام..اولا عیدتون مبارک دوما خدا عرفان و مامان عرفان رو واستون نگه داره..آرزوم اینکه برای عرفان بهترین پدر و واسه همسرتون بهترین شوهر باشید...منم بی صبرانه منتظرم تا یک ماه و چند روز بگذره تا پسرمو بغل کنم
ترنم
4 فروردین 93 10:13
سلام عیدتون مبارک و سالی پر از شادی خوشبحال عرفان برا این بابای پر از احساس ایشالله این ماه هم تند میگذره و عرفان جونو بغل کنین سفرتون هم قشنگه ایشالله آباد باشه سفرتون
ابجي سجا
4 فروردین 93 16:20
سلام اين كامنت واسه خاله جون هس ممنون خاله جون اومدين سراغمون
ابجي سجا
4 فروردین 93 16:22
اين كامنت هم واسه باباي وعرفان جون عرفان وخاله جون رو ان شاءالله خدابراتون نكه داره ان شاءالله صحيح وسالم باشه بازم دست باباي درد نكنهخيلي قشنك بود
ایـلـیــــا جـون
6 فروردین 93 16:27
آفرین به بابایی واقعا دستتون درد نکنه که مواظب عرفان جون و مامانیش هستین امیدوارم سال خوبی رو داشته باشین
حبه قند
7 فروردین 93 11:40
سلام عزیز دلم شاد و خوشحال باشی مبارک باشه پسراردیبهشتیت. سال خوبی داشته باشی میدونم این روزها دغدغه سزارین یا طبیعی برای همه ما هست انشاله زایمان راحتی باشه.
fafa
7 فروردین 93 19:15
نوروزتون مبارک امیدوارم سال خوبی رو در کنار هم داشته باشین امسال هم برای شما و مامان عرفان و هم من و همسرم سال زیبایی هست چون تو راهی ماهم اردیبهشت دنیا میاد انشالله
هانیه (دختر دایی عرفان)
14 فروردین 93 14:12
نگران نباش عمو محمد....با کمک عمه ی مهربونم یه بچه خوب تحویل جامعه میدید....
مامان دانیال-ویانا
14 فروردین 93 15:03
سلام بابای مهربون ایشالا خدا سایتون رو بالای سر عرفان جونی و دوست مهربون ما حفظ کنه و همیشه شاد و خوشحال باشید{آمین}
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد