عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پسرم عرفان

پایان نقاشی مامانی و کمک بابایی

1393/1/2 20:28
1,730 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزان این پایان نقاشی منه. فعلا این دوتا عکس رو می ذارم تا تمام وسایل اتاق چیدمان بشه اخه هنوز رنگ خیسه.

عزیزان این در اتاقه که اونورشو آبی زدم و بعدا دیده میشه

 

 

 

اینم کمدامه. کلا هرچی رنگ شده قهوه ای بوده. هنوز دور اینه کاملا سفید نشده و پاک کردن رنگهای اضافی با تینر مونده. این برچسبها رو هم امروز گرفتم و به این ترتیب چسبوندم اما قابلیت جابجایی داره چون رنگ زیرش رنگ روغنه. امیدوارم مورد پسند پسرم و دوستانم باشه و اما خدا وکیلی خیلی زحمت کشیدم. البته کتابخونه هنوز توی اتاق نرفته اونم خیلی خوشرنگ شده. دستگیره های روی کشو رو هنوز نخریدم و میخوام سفید بخرم.

 

 

 


عزیزان این کتابخونه مامانیه. نمی تونستم که  کتابامو دورشون بندازم اون زمان که هم سن و سالام دنبال مد و پز بودن و من دنبال دانشگاه. اینا سرمایه های جوونیم هستن. همه هم کتب دانشگاهی نیست. من از بچگی کتاب دوست داشتم و دوست دارم پسرم از بچگی با کتاب اخت بگیره. انشالله. کتابخونه ام مال سال 74 هست. زمان مجردیم. اونموقع من چهارم دبیرستان بودم و شادیمون تازه بنیا اومده بود.

 دیروز با خاله عرفان رفته بودیم بازار و من این قطار رو براش خریدم 8 هزار. یه نخ داره پشتش می کشی و ول می کنی با سرعت میر و توش چراغ روشن میشه. بیشتر بخاطر رنگ جذابش برای نی نی و افزایش دقت بیناییش گرفتم.

 

 

 

 عروسکهای ماشین عروس خودمونه که سال 89 خریدیمو جلوی ماشین گذاشتیم خیلی جالب شده بود و در عین سادگی قشنگ بود و همه ازش عکس می گرفتن. عروسی عمو محسنش هم بردیم شیراز و ماشین اونا رو هم تزئین کردیم و حالا مونده برا پسرم.

 

 

12 تا توپ رنگی بامزه گرفتم که هم بعدا باهاشون بازی کنی و رنگاوارنگه و هم از سقف اتاقش اویزون کنم. امیدوارم پسرم بعدا فکر نکنه مامانی خسیس بوده. نه گلم بیشتر و بهتر از اینا دوست دارم برات مهیا کنم. اما مامانی هرکاری فعلا از دستش بر بیاد انجام میده تا تو خوشحال بشی.قلب

 

عزیزم این استیکری هست که قبلا با بسته بندی گذاشته بودم و جمعه چسبوندم.البته دیوارشو از اون برچسبهای کابینت هست که رول 14 متری هست حدودا .برای نوروز 90 خودم به تنهایی تمام دیوار اتاق رو با سلیقه چسبوندم که هانیه می گفت عمه چه خوب چسبوندی. ما روی در یخچال چسبوندیم کلی هوا زیرش موند. ولی به تنهایی بالای نردبان رفتم و چسبوندمش. اخه نمیدونی گلم. مامان وقتی تصمیم به کاری گرفت تموم نکنه ول کن نیست.

 

عزیزم. نمی دونم دوست خواهی داشت یا نه. اما من و بابایی باهم انتخاب کردیم برای زمستونت. از بازارچه خریدیم. البته در نظر دارم یه لیمویی هم برات بخرم. هم دوست دارم لیمویی رو و هم توی خواب توی لباس لیمویی دیدمت. مامانی من دوتا دندون جلوییت در اومده بود و می خندیدی و می افتادی روی تخت که نزدیم بود بیفتی روی زمین که از پاهات گرفتم و بلندت کردم. عزیزم خیلی ناز بودی. دلم برات یه ذره شده. صورتت هم برق می زد. خنده

 

 

عزیزم. اینا بوته توت فرنگی هستن که از دایی فرزان گرفتم و کاشتم که بعد از عید میوه اش رو بخوریم. امیدوارم خوب پرورشش بدم.

 


عزیزکم. اینا سبزه عید مامانیه. امیدوارم تا عید خوب خودشو نشون بده . اون کوچولو هم برای ناز پسرم گذاشتم. این گل قشنگ رو هم زنموی مامان بهش داده. چون حیاط نداریم داد که سبزی ببینم توی بارداریم تا برای بچه توی دلم خوب باشه.

 

 

 

عزیزم شنیدی که میگن کار را که کرد آنکه تمام کرد. بله!!!!!!!!!!!!!!!! اینم بابایی که اونجاهایی رو که بلنده و مامانی دستش نمی رسه روی چهارپایه و نردبون میره و تکمیل میکنه.

 

اینم عسلی هایی که رنگ چوب بودن و سفیدشو توی بازار پیدا نکردم.مجبور شدم خودم سفیدش کنم. اینا رو 120 هزار خریدم. چون سفید خیلی دوست داشتم ایکارو کردم. فکر می کنم بد نشده.

 

ببخشید که تکه تکه میزارم تصاویر رو. خجالت

 

پسندها (1)

نظرات (36)

شادی(دختر دایی)
20 اسفند 92 22:35
سلام عمه جون..شبت به خیر..عاااااااااااالی شده.......خسته نباشی....
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم شبت بخیر. شادی جون سبز روشن قشنگتر نشده؟ دوباره رنگش رو روشن تر کردم و امروز برچسب خریدم.
مامان مهنا
21 اسفند 92 0:05
سلام عزيزم مبارك باشه انشالله به زودي وسايل نازش رو توش بچيني
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام ممنون مامانی خوشگل. ایشالله وسایل مهناجون رو بچینی و برامون بزاری.
مامان خانمی
21 اسفند 92 7:17
آفرین به مامانی خوش سلیقه و هنرمند
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون. نظر لطفته
مامان دانیال-ویانا
21 اسفند 92 11:22
آفرین گلم بهتر از این نمیشه حتما که عرفان جونی بهت افتخار میکنه که اینقدر هنرمند و با سلیقه ای آفرین راستی عزیزم برای رنگ در چه نوع رنگی باید بگیرم میخوام در اتاق داداشم و رنگ کنم ممنون میشم راهنماییم کنی عزیزم راستی سلام منو به شادی جونم برسون خیلی به ما لطف داره
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ممنون عزیزم که نظر دادی و نظرت منو امیدوار کرد. موفق باشی . ویانای نازت رو ببوس ولی از خواب نپرونش. بزار با فرشته ها بازی کنه. شادی دانشگاه داره و مشغوله. انشالله وقت کنه سر میزنه به دوستای عمه.
ترنم
21 اسفند 92 13:38
به به چه مامان هنر مندیدستت درد نکنه چه خوجل کردی همه رو مبارکش گل پسر.
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ممنونم ترنم جون.واقعا قشنگ شده؟
مامان دانیال-ویانا
21 اسفند 92 14:21
وای عزیزم این عکسها رو دوباره اضافه کردی آخه من قبلا ندیدمممممممممم وای کتابخونه که عاااااااااااااااااالی شده ولی ایشالا وقتی عرفان جونمون بیاد مگه میزاره کتابا سالم بمونن عروسک ها خیلی قشنگن چه با حال که جلوی ماشین عروس بودن ایده خوبیهتوپ ها هم خیلی قشنگن همینطور قطار پسرمون قربون اون لباس سرهمی عرفان جون برم ایشالا با دل خوش بپوشه ای جان چه خواب با مزه ای هم دیدی مامانی وای چقدر بوته توت فرنگی خوشگله تا حالا ندیده بودم اگه منم بکارم میوه میده یا باید آب و هوا خاص باشه؟؟؟؟؟؟؟/ سبزه ها هم فوق العاده ان خواهری راستی اونطرف پنجره توی خیابون چه منظره قشنگ و دلچسبی داره وای عزیزم ببخشید چقدر حرف زدم ایشالا صحیح و سالم زایمان کنی عزیزم میبوسمت از راه دور
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
Lممنوم عزیزم. اره تکه تکه که اتاق رو مرتب می کنم تحمل ندارم و عکس میگیرم و میزارم. عزیزم توت فرنگی ها برای خوه هست و داداشم گفت توت فرنگی درشت و آبدار میده. منظره جلوی پنجره منظره خیابون اصلی شهر و ورودی آستارا هستش . ایشالله برای گردش بیایین.
مامان دانیال-ویانا
21 اسفند 92 15:20
وااااااااااااای عزیزم چه خوب کردی عکس ماشین عروس و گذاشتی خواستم بهت بگم بزاری ولی روم نشد خیلی قشنگه مخصوصا نیم رخ خودت با اون لباس قشنگت عاااالیه
مامان دانیال-ویانا
21 اسفند 92 15:22
عزیزم پس آستارایین خوش بحالتون خیلی شهر خوب و باصفاییه من 5سال قبل اومدم
مامان آیهان
21 اسفند 92 16:14
قربونش بزم الهی انشالله که صحیح وسالم به دنیا میاد و تو اتاق قشنگش میخوابه. دست مامان بابی گلش هم درد نکنه که اینقدر قشنگ و باسلیقه اتاقشو درست کردن
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم نظر لطفته.
مامانی تنها
21 اسفند 92 17:06
واییییییییییییییییییییی قربونت برم چقدر خوشگل شده واقعا برای خودت باسلیقه ای
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ممنونم عزیزم. خدا کنه پسرم پسند کنه.
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
21 اسفند 92 22:51
سلام مامانی چه رنگای شاد و خوشگلی مبارک باشه
سحر
22 اسفند 92 0:15
سلام عزیزم خیلی هنرمند و با سلیقه هستی خسته نباشی واقعا ایول ا... داره پشتکارتون بازم خسته نباشی عزیزم.قدم نو رسیده و همین طور بهارتون پیشاپیش مبارک
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ممنونم عزیزم. با نظرات خوبتون بهم اعتماد به نفس دادینو واقعا اینقدر خوب شده؟
پریسا پ
22 اسفند 92 0:21
سلام مامان عرفان اتاق عرفان خیلی قشنگ شده دستش درد نکنه انشااالللهه مسافر بهار از راه میرسه و همه مونو خوشحال میکنههههه و سه نفرتون همیشه خوشبخت و شاد کنار هم زندگی میکنید
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ممنونم پریساجون. لطف کردی عزیزم.
مامان آريا و آدرينا
22 اسفند 92 13:00
سلام عزيزم، مشاالله عرفان جون چه مامان باسليقه اى داره خوشبحالش، به سلامتى و خوشى عرفان كوچولو رو ارديبهشت بغل بگيرى خانمى، بچه هاى من فروردينى ميشن چون دوقلو هم هستن تو هفته ٣٦ با سزارين به دنيا ميان.ممنون از اينكه به ما سرزدى خيلى خوشحالمون كردى.لينكت ميكنم مامان خانمى.
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم. من هم با افتخار لینکت می کنم. من سونو 25 اردیبهشت زدن. اما حدودا 15 اردیبهشت با سزارین بر می دارن چون میکرو کردم.
ابجي سجا
22 اسفند 92 15:49
ليست كارهاي خانه تكاني سال نو : پاك كردن غم گذشته ها دور ريختن كينه ها شستن افكار منفي چيدن عشق در طاقچه خريد شادي و حراج محبت **خانه تكانيت مبارك**
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
آفرین دخترم. چه باهوشی. سال نو پیشاپیش مبارک
ابجي سجا
23 اسفند 92 11:51
خاله خيلي قشنك شده
pany
23 اسفند 92 12:46
سلام عزیزم خدا انشاالله نی نی گلتو حفظ کنه خیلی خوش سلیقه ای عزیزم این رنگ خیلی قشنگه به سلامتی استفاده کنی گلم
خاله رضا
23 اسفند 92 17:35
سلام مارکش باشه خسته نباشی عزیزم
مامان علی
23 اسفند 92 17:44
سلام.مامان عرفان واقعا دستت درد نکنه عجب رنگی زدی...خدا پسرتو و شوهرتو واست نگه داره..من فعلا تو استراحتم و فقط با گوشیم میام بهتون سر میزنم و نظر میدم..خانم دکتر گفته از 15 فروردين به بعد میتونم از استراحت در بیام..منم واسه اتاق پسرم هزاران آرزو دارم. .دعام کن. .راستی لباس عروستم خیلی ماه بود
شادی دختر دایی
24 اسفند 92 17:00
سلام..به عمه خانوم خوش سلیقه ی خودم و یک سلام گرم به دوستای هم وبلاگی....شادی اومد....وای عمه جون دهنم این شکلی شد..چه قدر خوب شده....ایول به عمو محمد..خخخخ....هر دو تون خسته نباشین..
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام شادی جون. ممنونم. نظر لطفته.
مينا مامان اميرعلي
25 اسفند 92 12:10
خيلي خوب شدن خسته نباشي....
مينا مامان اميرعلي
25 اسفند 92 12:10
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
مامان مهیلا
25 اسفند 92 15:11
سلام گلم خیلی خوشگل شدن مبارکش باشه انشالله به سلامتی
فرزند صالح
25 اسفند 92 16:01
سلام عزیزم چه قد همه چی خوشگله ماشالا به این مامان هنرمند سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم ان شاء الله تو سال جدید خدا بهترین ها رو برات در نظر گرفته باشه
مامان تارا
26 اسفند 92 10:07
دست مامانی نقاش درد نکنه خیلللللللللللی عالی شده عسلیها هم خیلی خوشگل شده ایشالا به خوبی و خوشی نی نی جون هم میاد
سعیده مامان آنیسا
26 اسفند 92 11:00
خیلی قشنگ شده دستت درد نکنه پیشاپیش عیدتون هم مبارک خصوصی
میم مثل مادر
26 اسفند 92 11:50
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار ، جاودانه ترین جشن روزگار نوروز پیشاپیش مبارک _______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@_________@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@___________________@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان دینا
26 اسفند 92 18:15
سلام خانوم چه کرده دستت درد نکنه ایشالله عکس های پسری رو بذاری
رها مامى آنيسا
26 اسفند 92 21:02
واقعا حرف نداره راستى پيشاپيش سال نو هم مباركپيش ما هم بيا آپ كردم نظرم بده ايشالله وقتى عرفان جون بياد خونتون خوشگلترهم ميشه
مامان دانیال-ویانا
27 اسفند 92 14:51
خسته نباشی عزیزم دست همسر مهربونتم درد نکنه عسلی ها خیلی قشنگ شدن آفرین که اینقدر هنر داری ایشالا همیشه خوش باشی عزیزم سال نو رو هم بهت تبریک میگم سلام منو به شادی جون برسون و عید و بهش تبریک بگو دوستتون دارم بووووووووووووس
(دایی عرفان) فرزان
29 اسفند 92 15:19
خسری قشنگه......خسته نباشی.....
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
خان دایی جون منه. خوشگل مو مشکیه. خیلی اونو دوستش دارم
هانیه (دختر دایی عرفان)
29 اسفند 92 16:01
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالی...حرف نداره...فوق العاده...بوووووووس...تقدیم به عرفان جون و عمه جون
ایـلـیــــا جـون
1 فروردین 93 16:03
سلام عزیزم کارت خیلی خوب شده ، من که از همون اول گفتم خوب میشه وای چه ماشین عروس خوشگلی ، ایشالله اون عروسکا رو نگه دارین تا عروسی عرفان جون همه چی خوبه درستت درد نکنه عزیزم لباسیم که برای عرفان جون خریدین خیلی قشنگه
مامان آینده
5 فروردین 93 17:37
سلام عزیزم،خیلی خوب شده دستتون درد نکنه انشاالله عرفان به سلامتی دنیا میادو ازشون استفاده میکنه
مامان نی نی کوچولو
6 فروردین 93 11:59
سلامبه به چه اتاق نازی ،چقدر نازه وسایلات نی نی جون امیدوارم سالم و خوشمزه بیایی تو بغل مامانت و از همه ی اونا استفاده کنی عزیزمخوشحال میشم امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیمممنونم از بازدیدتون خانم مهربون
رایونا
27 اردیبهشت 93 15:12
چه مامان خوش سلیقه ای.. عزیزم این که این همه با دست خودت و با حوصله و سلیقه ی خودتو مخصوصا با عشق این کارا برای پیشواز از مسافر کوچولوی نازت انجام دادی به نظرم خیلی زیبا و ارزشمنده.. من که خیلی خوشم اومد.. مرسی به وبلاگ امیر علی جون سرزدی، البته من زنداییش میشم و گاه گاهی میام اینجا.. با اینکه امیرعلی رو دوست دارم، اما معلومه که با حس مادرانه قابل قیاس نیست.. خیلی خوشحال میشم با عرفان کوچولوی دوست داشتنی و مامان مهربونش دوست باشم، فقط به شرطی که دیر اومدنامو بپذیری گلم.. با آرزوی سلامتی و بهترینا برای پسر گلتو خانوادت.. ایشالا همیشه کنار هم سالم و عاشق و شاد باشید..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد