عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پسرم عرفان

بازی قدیمی که مامانی دوست داره و بابایی از اینترت براش پیدا کرده

1392/12/19 12:22
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این بازی اتاری هست که کوچیک که بودیم دایی ها دستگاه اتاری رو کرایه می کردن و می آوردن خونه.  خیلی دوست داشتیم این بازی رو. تا اینکه چند وقت پیش توی اینترنت بابایی دید و برام گرفت. دایی هم خوشش اومد و تجدید خاطره شد. مامانی هم دوست داره و باهاش سرگرم میشه . خنده

www.dostpersian.ir/358   دانلود بازی خاطره انگیزهواپیمای آتاری

عزیزانی که ادرس سایت رو می خواستن برای دانلود بازی براشون گذاشتم با کیبورد براحتی بازی میشه.

 

www.bazidan.com یه سایت اسباب بازی هست با تنوع زیاد و قیمتهای متنوع و خیلی هم جالب هرکی خواست سر بزنه رنگ بندی ماشین های کوچیکش خیلی خوشم اومد. شما هم سر بزنید.

 

پسندها (2)

نظرات (18)

شادی(دختر دایی)
11 اسفند 92 12:06
راستی عمه جان..رفتم وب سایتای دیگه سر زدم..خوب بودن یکی از وبلاگا یک بچه ی ناز بود که لباساش از روبان و تور درست شده بود..بنفش..قرمز..خیلی ناز بود..
مامان دانیال-ویانا
11 اسفند 92 14:49
آآآآآآآآآآآخی قربونت برم چه با مزه ایشالا همیشه شاد باشی
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام مامانی . ممنون. نظر لطفته.
ایـلـیــــا جـون
11 اسفند 92 16:35
امیدوارم همیشه خوش باشی عزیزم
مامان خانمی
11 اسفند 92 20:29
واقعا یادش بخیر دوران بچگی
ترنم
12 اسفند 92 12:24
آخی چه جالب ایشالله با پسرت بشینی پسرت بازی کنی
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
آره عزیزم خدا کنه پسرم دوست داشته باشه از بازی های جنجالی امروزی خیلی بهتره.
ابجي سجا
12 اسفند 92 13:07
بی چشم میشه زندگی کرد،بی نفس هرگز،همه عالم چشم من ولی تو نفس من.
ابجي سجا
12 اسفند 92 13:07
خاله جان ان شاءالله هميشه شاد باشين
مينا مامان اميرعلي
12 اسفند 92 17:55
آخي......ايشالله در همه دوران زندگيت ازخاطراتت به خوبي ياد كني
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ممنونم مامان مینا. ایشالله خاطرات خوش همه تکرار بشه .
مامان آینده
12 اسفند 92 22:31
دست بابایی درد نکنه که دل مامانی رو شاد کرده
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ممنونم عزیزم بابایی همیشه مامانی رو خوشحال می کنه.
مامان سویل و اراز
13 اسفند 92 1:16
سلام دوست عزیز از اینکه مهمون وبلاگمون بودین ممنونم ایشالا پسرتو به سلامتی بغلت بگیری همه وسایلشو دیدم خوشگل بودن مبارکش باشه
مامان دوقلوها (آوا و اهورا)
15 اسفند 92 7:04
چه جالب این که نوشتین خاطره شیرین دوران کودکی من هم هست دایی من هم همین کارو میکرد و ما همگی کلی حال میکردیم باهاش میشه آدرسش رو به من هم بدین ؟
رها مامى آنيسا
15 اسفند 92 10:57
اين كه بازى مورد علاقه ى همسر منهخخخخخخخخخخيادش به خير قديما
ایـلـیــــا جـون
16 اسفند 92 15:59
دعــــــ ღ ـــــای قـاصـدکـــ هـا خـوشـبـخـتــــی آدمـهـاسـت بـرایـت آرزوی یـکـــ دنـیــــــ ღ ـــا قـاصـدک دارم
مامان عرفان
19 اسفند 92 11:27
سلام به همه دوستان عزیزم ببخشین اینترنتم تموم شده بود و شرمنده نظراتتون شدم. انشالله من بعد بتونم پرتوان حضور داشته باشم.
ایـلـیــــا جـون
19 اسفند 92 11:47
مامان عرفان جون کجایی عزیزم ، چرا پست جدید نمیذاری ؟
مائده
19 اسفند 92 12:26
من همیشه با اتاری و سگا اون خرگوش رو بازی میکردم هییییییییییییییییییییییییی یاذش بخیر
farzaneh
19 اسفند 92 22:35
عزیزم وبلاگ قشنگی داری ، امیدوارم با گل پسرت بشینی بازی مورد علاقتو بازی کنی
مامانه کیاناوهانا
19 اسفند 92 23:50
اخی یادش بخیر منم عاشق این بازی بودم...مخصوصا"وقتی باید سوخت گیری میکردی...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد