عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پسرم عرفان

تخت خواب پسرم

1392/11/7 15:43
1,947 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم. میخوام یه تخت خواب هم بدم درست کنن سفارشی برای پسر مامان با چوب مخصوص نه ام دی اف. ام دی اف چیز بیخودی هست. مدلها رو ببنین و نظر بدین. البته تصمیمم اینه که سایز بزرگتر بسازم . از چندتا مدل زیر ترکیبی استفاده خواهم کرد بازم ممنونم که میخواهین کمکم کنین.

 

شماره 1

 

شماره 2 نصفه بزرگسالی

 

شماره 2 نصفه خردسالی

 

 

شماره 3 رنگ بنظر دخترانه

 

شماره 4 ترکیب رنگ سبز رو واقعا دوست دارم

 

 

شماره 5 ترکیب رنگ آبی احساس می کنم برا پسرا خیلی تکراری شده اما قشنگه

 

شماره 6 ترکیب رنگ چوب رو هم خیلی دوست دارم طبیعی بنظر میاد

 

 شماره 7 اضافه شد

شماره 8 اضافه شد

شماره 9 واقعا از ترکیب رنگش و مدلش خوشم اومد

شماره 10 آبی خوشرنگی داره

 

عزیزان این مسابقه نیست بلکه مکمک فکری میخوام چون می خوام سفارش ساخت بدم. ممنون که نظر میذین

پسندها (1)

نظرات (9)

سعیده مامان آنیسا
6 بهمن 92 21:38
عزیزم بستگی به سلیقه خودت داره ولی نظر منو بخوای 3
نارین
7 بهمن 92 2:08
سلام دوست عزیز وب جالبی دارین خوشحال میشم به فروشگاه لباس مام سر بزنین
مامان آیهان
7 بهمن 92 15:49
شماره 6 قشنگه
خاله ی ادریس :)
8 بهمن 92 18:12
عزیزم به سلیقه خودت بهتره ولی به نظر خوده من شماره 9 ولی با رنگ شماره 8 عالی میشه مدلش هم خوشمل در میاد موفق باشی.......
هانیه دختر دایی عرفان
8 بهمن 92 19:10
همشون قشگن.......منم میخوام
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
نازی دختردایی بابای تو که بیشتر و بهترشو برات خریده و می خره. ممنون که نظر دادی. منم از الان دوستت دارم هانیه دختردایی
مامان سپهر
10 بهمن 92 15:35
5 و8 قشنگه عزیزمایشاله گل پسری بسلامتی میاد و ازش تخت قشنگی که بابا مامان براش خریدن استفاده میکنه
sahar
27 بهمن 92 0:21
سلام به نظر من 6 و 9 خوبه به وب من هم سر بزن و اتاق پسرم رو ببین نظر بده عزیزم
مامان هلاله
27 بهمن 92 12:53
من6 رو دوست دارم
مامان مهربون
7 تیر 93 1:44
وای چه سیسمونی خوشملی دلم می خواد همه این ها رو بخرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد