عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

پسرم عرفان

بیستم بهمن 1392

1392/11/20 14:56
1,311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی نازم. امروز رفتم بهداشت تا کنترل فشار و وزن و حرکت و ضربان قلبت انجام بشه.مامانی جونم توی اخری هفته 26 هستی و دو هفته دیگه 7 ماه تمام میشوی مامانی قلبت مثل توپ می زنه. خیلی خوشحالم وقتی صدای ضربانت رو می شنوم. از ذوقم یه بار هم رفتم درمانگاه زنان تا همکارام صدای ضربانت رو گوش کنن تا یه بار دیگه بشنوم. جیگرکم! خیلی شیطون شدی. اخه وقتی رانندگی می کنما امون نمیدی اونقدر جنب و جوش می کنی که انگار تو می خواهی رانندگی کنی. بابایی هم خوشش میاد و میگه پسرم باید زرنگ باشه زبون ترکی که زبون مادریشه و زبون فارسی هم ملی هست و زبون شیرازی هم زبون پدری هست علاوه بر این باید زبون انگلیسی رو از کوچیکی یاد بگیری. تازه رانندگی رو هم زودی یاد بگیری. عزیزم من و بابایی و حاجی ماما و مادرجون و آقاجو و عمه ها و خاله و زنموها و عموها و دایی ها و زندایی ها و بچه هاشون خیلی دوستت دارن و منتظر اومدنت هستن. عزیزم خوب بزرگ شو که بتونی بین اینهمه فامیل سری بلند کنی و پهلوونی باشی. مامانی من ! تا اردیبهشت چیزی نمونده. به عشق اردیبهشت که زمان اومدنت هست نفس می کشم گلم. خدا تو برای ما حفظ کنه و سالم و صالح قرار بده. الهی امیییییییییییییییییییییییییییین!!!!!!!!!!!!!!خوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ترنم
21 بهمن 92 9:11
سلام عزیزم 26 هفتگی نی نی خودت هم مبارک ایشالله سالم و سر حال اردیبهشت دنیا بیاد چیزی نمونده تا اردیبهشت 3 ماه و ده روز من دکترم هفته پیش برام سونو ننوشت شاید می خواد هفته دیگه بنویسه که میشه 16 هفته خودمم هم دل تو دلم نیست بفهمم این گل من پره یا دختر هر چی هست ایشا الله سالم باشه
مامان شیما
21 بهمن 92 11:13
خدا حفظش کنه گل پسری رو وای شما بارداری من لذت میبرم خیلی خوبه خیلی توصیف ناپذیره مخصوصا اون لحظه ای که تو بیمارستان میدن بغلت اه زیباست خدا قسمت همه بکنه به ما هم سر بزنید
ابجي سجا
24 بهمن 92 9:38
خداحفظش كنه براتون
ابجي سجا
24 بهمن 92 9:38
ای مهربانترین آیت مهر: بامهربان ترین یاد به یادت هستم. اپیم
مامان سپهر
27 بهمن 92 3:34
سلام عزیزم ایشاله بسلامتی بقیه دوران بارداریتونو سپری میکنید. راستی منم آذری هستم همسرم شیرازی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد