عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پسرم عرفان

هفته 24 و آخرین هفته از سه ماهه دومت مبارک

1392/11/2 9:25
709 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز توی دلم. دلبندم. خوب داری قوی میشی و ضربه هات محکمتر شده و هر بار بیشتر ذوق زده ام می کنی با اینکه از خواب ناز من رو می پرونی. یواش یواش می خوام برات وسایل بخرم اما مامانی من دوست ندارم زیاد بریز و بپاش کنم . اون چیزایی رو برات می خرم که لازم داری عزیزم. من پسر لوس دوست ندارم. بعدا ازم ناراحت نشی. اما مطمئن باش همون ها رو بهترینشو برات می خرم . تازه بیشتر لباسا و وسایل خورده رو آقاجون از کویت برات میگیره. مادرجون هم داره یه چیزای خوشگل با دست برات درست می کنه که البته من ندیدم.

عزیزم سونو ازت ندارم. چون مطمئنم خوبی. سونو ضرر داره و حرارت بهت میده و زیادی گرمت می کنه اما انشالله هفته ٣٢ میرم ببینمت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

***
2 بهمن 92 12:17
سلام عزیزم ممنونم لطف کردی
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم انشالله به امید خدا نتیجه میگیری مرا در جریان بزار خوشحال میشم.
***
2 بهمن 92 16:44
شما چند سالته و چند سال از ازدواجتون میگذشت که تونستید به کسی نگید و شک هم نکردن؟ من که هنوز نمیدونم مشکل همسرم چیه تا نره دکتر و ازمایش نده اما حتما مراقبت میکنیم که به هیچ کس چیزی نگیم... ممنونم ازت وقتی رفت دکتر بخت خبر میدم
ساناز
3 بهمن 92 18:39
سلام به نظرم 1 و 3 قشنگن خوشحال ميشم به من سر بزني
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که نظر دادی بهت سر زدم. برای خودت اسفند دود کن خیلی باذوقی مامانی
فایزه
3 بهمن 92 20:24
مامانی 1خوشمله. ولی من کلا با گهواره موافق نیستم
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
عزیزم گهواره رو برای این میخوام که بغلی نشه. والا سرویس خواب نوجوان بر می دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد