عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پسرم عرفان

بیست و نهم دی و دلنوشته براي عرفانم

1392/10/29 17:44
699 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامانی . این مطلب رو می نویسم بخاطر مامان دوستت سبحان. عزیزم سبحان انشالله در آینده دوست خوبی هست برات. هم اسم تو خدایی هست و هم اسم سبحان. عزیزم هر روز بیشتر از روز قبل دوستت دارم.

مامان جان نمی دانستم مادر شدن این حس زیبا رو داره. اما دلم نمیخواد به همه بروز بدم . لذا اینجا برات می نویسم. روزی میرسه که خودت میبینیش و نظر میدی گلم.

پسر خوبم وقتی فکرشو می کنم که تو توی دلم توی آب زندگی می کنی  با خود فکر می کنم که خدایا ! هرلحظه از زندگی هم شاکرت باشیم کمه.

خدایا ما خیلی ورزشکار باشیم چند ثانیه زیر آب نمی تونیم بمونیم! خدایا!!! تو چقدر دقیق و زیبا آفریده ای !!!! خدایا  قوه ادراک ما از درک اینهمه نعمت تو عاجز هست.

پروردگارا!!! ما را یاری بده که بتوانیم شاکر نعمتهایت باشیم. خدایا!! پسرم !دلبندم! پاره تنم ! در درون من رشد می کند و توی مایعی استریل که فقط تو قادر به آفریدن آن هستی شنا می کند و تغذیه می کند و نفس می کشد . خدایا!! مدتی هست که بیشتر با پسرم انس گرفته ام. زیرا که بخاطر حرکتش وجودش را حس می کنم.خدایا! اگر این نعمت را نیز برای کودکم قرار نمی دادی نمیدانستیم که کودکم زنده هست یا خدای نکرده ...و اینکه خدایا ما به کمک تکنولوژی نوین و گوشی های مخصوص میتوانیم صدای ضربان فرزندم را بشنویم با اینکه یک لایه  پوست و چربی مانع دیدن دلبندم هست. اما قدرت آفرینش بس عظیم تو یاریگر دلبندم هست و به اراده تو کودکم صدای ما را می شنود و وقتی متولد می شود با صداهایی که با او حرف زده اند انس می گیرد و دلبندم از هم اکنون مهر پدری را از خارج از بدن من درک می کند.

خدایا چگونه شکر اینهمه نعمت را بجا آورم؟! خدایا بخوبی حس می کنم که کودکم در کدامین سمت درونم زندگی میکند و کی دست تکان می دهد و کی پا تکان می دهد و این روزا بیشتر مرا به خود وابسته کرده هست.

خدایا !! به من و پدرش فرصتی بده تا این فرشته بی گناهت را درست تربیت کنیم و راه درست زندگی را به او آموزش دهیم تا هرزمان که اراده کردی به سوی خود ببری شرمنده طفلم نباشم و در بهشت برینت جای گیرد.

دلبندم!!!قلبخجالت!!! خیلی دوستت دارم و دلم برای دیدن و در آغوش کشیدنت   می تپد. عزیزم وقتی دست بابایی میره روی شکمم بخوبی بهش جواب میدی و بابایی حرکتت رو می فهمه و من از ذوق در پوست خود نمی گنجم. عزیزم فردا 23 هفته ات تمام می شود و هفته بعد 6 ماه تمام می شوی . مامان جان چیزی نمونده ببینمت.می بوسمت عزیزم.

 

عزیزم به این فکر میکنم که یعنی میتونم دومادیتو ببینم و برات برم خواستگاری؟ می تونم دستت رو توی دست عروسی بزارم که در تمام شرایط خوب و بد زندگی همراه و مونست باشه؟! انشالله گلم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان خانمی
29 دی 92 18:33
سلام عزیز دلم ممنون که به محمدسجاد من سر زدی. فکر کنم سبحان شما و محمدسجاد من تقریبا همسن باشن.زایمان من تو اردیبهشت هست عزیزم. ایشالله پسر گلت سالم و سلامت دنیا بیاد
مامان خانمی
29 دی 92 18:36
وای ببخشید مثل اینکه اشتباه شد.منظورم همون عرفان جون بود.اشتباه نوشتم احسان. اینم بابت عذرخواهی
مامان سبحان
29 دی 92 21:04
سلام...عزیزم اولا که دعا میکنم هم عرفان و هم سبحان هر دوشون سلامت و بنده ی خاص و محبوب خدا باشن...دوما هر چی خدا رو شکر کنیم بازم کمه...درضمن ممنون که بخاطر من نوشتی و اینکه انشالله پسرمونو داماد هم میکنیم و اونروز نزدیکه..خدا همسر خوب و نسلشو ماک و سالم کنه...و هممونو عاقبت بخیر کنه ....احساساتتم خیلی ناز و قشنگ بود..
مامان عرفان
29 دی 92 22:50
ممنونم عزیزان. نظر لطفتونه
مامان آنیسا سعیده
30 دی 92 17:05
سلام دوست جونی مامان آینده تو نی نی گپ درخواست داده بودی اومدم وبت با افتخار لینکتون میکنم خوشحال میشم به وب ماسربزنی راستی دوست جون ترک هستین؟
مامان پارسا
30 دی 92 18:32
ممنون که سر زدی. امیدوارم بارداری خوبی داشته باشی و از این لحظاتت لذت ببری مامان آینده.
مامان عرفان
1 بهمن 92 9:17
سلام دوستای باوفا . ممنون که بهم سر زدید. اره مامان آنیسا من ترکم
فاطمه
1 بهمن 92 11:05
ایشالا که همتون خوشبختی بچه هاتون رو ببینید
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام فاطمه جون ممنون . شرمنده کردی
مامان آینده
1 بهمن 92 13:29
سلام عزیزم خدا ایشالا نی نی تو برات نگه داره من نمیدونم میکرو چه جوریه. فقط آی وی اف رو زیاد شنیدم مشکل همسر من میل بسیارکمش به رابطه کامل هست یعنی فکر میکنه رابطه فقط برای بچه هست و برای همین من تا ماه ها بعد عروسیمون هنوز دختر بودم! مثلا میگفت نمیخوام اذیت بشی و ازین حرفا اما معلوم بود میل خودشم به رابطه کامل کمه البته از جهت محبت و پیش رابطه هیچی کم نمیذاره ها.. بعدم که رابطه مون کامل شد کم کم فهمیدیم مشکل تو نعوظ پایدار داره. خب اوایل نمیپذیرفت که بره دکتر، فقط پیش یه دکتر عمومی رفت که بدون معایته داروهای ضد اضطراب و ویتامین ای داد تازه الان راضی شده بره دکتر. خب طبیعیه که وقتی رابطه نباشه بچه ای نمیتونه به وجود بیاد. خلاصه ما هنوز رابطه درستی نداشتیم که بشه فهمید مشکل دیگه ای ام داریم یا نه.. برای ما هم دعا کن
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
عزیزم نگران نشو برین تهران پیش دکتر فرامرز فرهی. اورولوژیست قابلی هست و مسئول قسمت ارولوژی پژوهشکده رویان. اگه خواستید آدرس مطبشو برات میزارم.کوتاهی نکنین در درمان. درمان نازایی مردان اگه زودتر نباشه مشکتره.
**
1 بهمن 92 16:39
من تهرانم عزيزم میتونیم بریم پیش ایشون. ممنونم ازت
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
تهران خیابان میرداماد جنب برج آرین پلاک 146 دکتر فرامرز فرهی تلفن: 22911618 22911619 22223453 با وقت قبلی. در هر شرایط توسط اقای دکتر ویزیت بشه خیلی عالیه. لازم باشه معرفی می کنه مرکز رویان و هزینه هاتون کمتر میشه
samaneh
29 اسفند 92 9:49
سلام خوبی عید شماهم پیش پیشی مبارک خوشحال شدم به ما سر زدی من لینکتون کردم راستی وبتم خیلی نازه ایشالاه پسملت سالم به دنیا بیاد
محتاج دعا
8 مرداد 94 0:19
مامان آینده رفتین پیش دکتر فرهی منم مشکل شما رو دارم.اگه کاری کردین به منم بگین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد