عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پسرم عرفان

بیست و دوم دی و پايان هفته 20 بارداري

1392/10/22 19:17
767 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم. امروز روزی هست که رفتم سونوگرافی و دکتر گفت همه چی خوبه و کوچولو بخوبی رشد می کنه و دست و پاهای کوچولوت داشتن بخوبی حرکت می کردن. تازه صبح هم مرکز بهداشت صدای ضربانت رو چک می کرد . قلب کوچولوت چه خوشگل میزنه مامان جون. باور کن جای تو رو من بهشون نشون دادم. چون می دونم دقیقا کجایی و کی حرکت میکنی. عزیزم شکم مامان داره بخوبی بزرگ میشه . این یعنی اینکه تو خوب داری بزرگ میشی عزیزم. دوستت دارم گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابایی
24 دی 92 13:46
سلام عزیزم. خیلی خوشحال شدم که دوباره دیدمت. می بوسمت بابایی
فایزه
25 دی 92 0:58
[ناراسلام خاله منم به ماهم سر زید شمالم یه خاله شمالی دارم مواظب دوستم باش
فاطمه
25 دی 92 8:59
سلام-خیلی خوشحالم که دوباره عشق مادر و فرزند رو میبینم.این که میگن بهشت زیر پای مادران است واقعا درسته-ایشالا خدا همه ی زنها رو به آرزوشون که مادر شدنه برسونه.من به شما و همسرتون تبریک میگم.ایشالا دومادش کنین آقا عرفان گل رو
مامان عرفان
25 دی 92 9:30
سلام فاطمه جون. ممنونم. خدا پسر تو رو هم حفظ که و دومادش کنی
مامان سبحان
25 دی 92 23:33
سلام..خدا نی نی تو نگه داره..منم 5 ماه و 6 روز هستم عزیزم...هواپیمایی که بابای عرفان ساخته خیلی نازه...خدا رو شکر که پسرت سالمه...
مامان عرفان
26 دی 92 11:46
سلام مامان سبحان پس 10 روز باهم فرق داریم . باهم می ریم جلو و تنها نیستیم. خوشحالم. خدا سبحانتو حفظ کنه. سبحان هم اسم قشنگیه. من هم دوست دارم. اما دیگه عرفان زودتر توی دلم اومد. امیدوارم پسرامون دوستای خوبی باشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد