عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پسرم عرفان

شیطونی های عرفان و نگرانی مامان و بابا در این ماه آخر

1393/1/16 11:26
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم. ماشالله خیلی شیطون شدی ها. دیشب ساعت 12 ما رو نگران و راهی زایشگاه کردی آخه اصلا تکون نمی خوردی. تا رسیدیم اونجا شروع کردی به حرکت. عزیزم نصف شبی گردش در خیابان هوس کرده بودی؟ کلی صدای قلب و چک فشار خون انجام شد و مامانی هم کلی با همکاراش شوخی کرد و خندیدیم . بابایی هم بیرون زایشگاه داره استرس می کشه. آخرش به همکارم گفتم به باباش بگین نگران نباشه مشکلی نیست. بعد 20 دقیقه طول کشید تا نوار قلب گرفتن. اونقدر تکون میخوردی که دوست مامانی ذوق می کرد. نمی دونم شایدم میخواستی نصف شبی با دوستای مامانی بازی کنی. خلاصه همه چی خوب بود و اومدیم خونه. شیطون بلا !!!!!!!!!!!!!!! تا خود صبح لگد زدی چپ و راست و نذاشتی بخوابم. تو که حوصله لگد داشتی جیگر مامان ! خب اول شب خونه میزدی و من بابایی رو راهی بیمارستان نمی کردی. خلاصه این روزای آخر همه اش داری باهامون فیلم بازی می کنی. بیایی بیرون همچین با بوس می زنم توی صورتت تا حالت سر جاش بیاد . شیطون پسرم. دوستت دارمخوشمزهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

شقایق مامان آرشا
16 فروردین 93 11:56
ای جونم شیطونک
مامان جونم (سوگند من)
16 فروردین 93 14:38
پسر شیطون بلا
ابجي سجا
16 فروردین 93 16:12
خداروشكر پسر چرا مامانوبابای رو نگران میکنی؟؟
ابجي سجا
16 فروردین 93 16:13
خدا باشد نگهدارت عزیزم به وقت غصه ها یارت عزیزم گل لبخند باشد بر لبانت دعای خیر من پشت و پناهت
مامان علی
16 فروردین 93 17:12
آخی چه پسری هست ماشالله. ...مثل علی من شیطونه....خیلی خوشحالم که بزودی نی نی تو بغد میکنی. راستی واسه کی وقت داده دکتر؟؟؟
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم سونو برای 25 تا 30 اردیبهشت وقت داده اما سزارین باشه از 15 اردیبهشت میشه برداشت
مامان آینده
17 فروردین 93 1:02
ای شیطون دیگه چیزی به تولد عرفان کوچولو نمونده خدا حافظ و نگهدارش باشه
ترنم
17 فروردین 93 9:09
ای جانم پسر شیطون بلا از حالا شیطونی میکنی دنیا بیای چیکار میکنی
مامان جونم (سوگند من)
17 فروردین 93 12:55
سلام خانمی با شر مندگی فراوان تو نی نی گپ موقع گپ زدن برق حانه رفت تازه امده تا اینترنت وصل بشه طول کشید تو نی نی گپ امدم آفلاین بودی گفتم اینجا برات پیام بذارم عذرخواهی کنم حمل بر بی ادبی نذاری خانم گل باز هم عذر نی خوام
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
نه عزیزم داشتم آشپزی می کردم. تازه فهمیدم مشکلی پیش اومد. بی خیال عزیزم.
ღღناناღღ
17 فروردین 93 14:03
وا شیطونک کوچولو مامان میخواد تورو با بوس بزنه ؟؟؟؟؟نترس خودم نمیذارم
مامان دانیال-ویانا
17 فروردین 93 17:02
الهی دورت بگردم عرفان نازم خب بچمون دلش گرفته بود میخواسته یه دوری بزنه جیگرتو بخورم دلم ضعف میره واسه دیدنت ایشالا صحیح و سالم به دنیا بیای عشققققققققق خاله
مامان خانمی
18 فروردین 93 11:04
آخ آخ آخ امان از دلبری هایی که این وروجکا میکنن
مامان معین
18 فروردین 93 12:41
خاله جونی حتما عرفان جون خوشگل و خوش تیپ میشه . انشااله به سلامتی دنیا بیاد اومد آستارا میام بهش. من شما رو لینک کردم
هانیه (دختر دایی عرفان)
18 فروردین 93 15:40
الحق ک پسر عمه خودمه و دوس داره سورپرایز کنه....
باران قاصدک
18 فروردین 93 21:32
سلام عزیزم ، ایشاله کوچولوی ناز و دوست داشتنیت هر چه زودتر به دنیا بیاد
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
20 فروردین 93 23:44
سلام.سال نوی مامان و پسملی مبارک. فسقلی مامانو زیاد اذیت نکنیااا. از این لحظاتت استفاده کن و لذذذذذذذذذذذت ببر. بهترین لحظاته ایام بارداری . . یادش بخیر
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
21 فروردین 93 15:47
با افتخار لینک شدی گلم
فایزه
22 فروردین 93 0:30
مامانی برام مون دعا کن شنبه میرم تا اگه خدا بخواد نینیمون روبدنیا بیارم
لیلا
22 فروردین 93 1:40
سلام گلم.خوشحالم که کو چولوت سالمه
مامان الینا
22 فروردین 93 18:39
بابا پسرمون هوس گردش کرده بوده چیه مگه ؟؟؟؟؟عزیزم ممنون که منو شرمنده محبت هات کردی انشاالله تو سال جدید با شادی و سلامتی ناز پسرت رو در اغوش بگیری
فاطمه ع
26 فروردین 93 9:23
ای جان چقدقشنگ تعریف میکنی گلم دلم غش رفت برا نی نی داشتن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد