عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پسرم عرفان

يخورده آرامش ماماني در پايان هفته 35 بارداري

1393/1/24 19:35
3,577 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزانم. دوستاي خوبم . ماماني مهربون. مامانهاي آينده. امروز تصميم گرفتم برم پيش دكتر شهبازي تا شايد معلوم بشه كه عرفان كي و چجوري بدنيا مياد.

خانوم دكتر واقعا منو شرمنده كرده و هميشه هوامو داشته. تا رفتم پيشش صدام كرد و سونوگرافي رو ديدو بهم گفت كه خب ديگه چيزي نمونده و بيشتر از تو ما عجله داريم ديگه 20 ماه بعد برش ميدارم. خنديدم و گفتم خانوم دكتر من زايمان طبيعي ميخوام. با تعجب نگام كرد و گفت واقعا؟ گفتم اگه شما صلاح بدونين و اندازه لگنم خوب باشه دوست دارم زايمان طبيعي داشته باشم. خنديد و از جراتم تعجب كرد و گفت برو روي تخت بخواب بيام شكمتو ببينم. بعد اومد ضربانشو چك كردو اندازه شكمم رو گرفت و فشار خون گرفتن . بعد همه چي خوب بود و خانوم دكتر گفت اندازه شكمت هم خوبه اما مهم اندازه لگنته كه 20 روز ديگه معلوم ميشه. اونموقع بيا ببينيم تصميم نهايي چيه. اما يواشكي به همكارم گفت كه اين يه ريسكه داره مي كنه

بعد استعلاجيم رو نوشت و رفتم كاراي اداري رو انجام دادم. يهو توي حياط بيمارستان ديدمش. گفتم خانوم دكتر درسته من زايمان طبيعي ميخوام ولي تا خانوم عظيمي بالاي سرم نباشه كه ماماي كاركشته و صبور و با تجربه اي هست من زايمان طبيعي نمي كنم. خانوم دكتر گفت كه اصلا خودم بايد باشم. تازه خانوم عظيمي هم هماهنگ مي كنيم تا اونم باشه براي كمك. اينقدر خوشحال شدم. گفتم اخه زايشگاه بهم گفتن شما سر زايمان طبيعي نمي ايين!!!!!!!!!! تازه خانوم عظيمي هم شيفتش نباشه نمي تونه بياد! گفت تو فرق مي كني و تازه به كسي مربوط نيست و من نمي تونم تو رو همينجوري ول كنم. شرايط تو فرق مي كنه. خيلي دلم قرص شد. گفتم شما 15 ارديبهشت بيام ببينيد هرچي شما صلاح بدونين همون مي كنم.  خلاصه كلي خيالم راحت شد. حالا يا لگنم درست ميشه اندازه اش و زايمان طبيعي با اطمينان مي كنم يا نميشه و 20 ارديبهشت سزارين ميشم. خدايا به اميد خودت. دوستاي خوبم هم براي من دعا مي كنن كه زايمان سالمي داشته باشم.

 

تازه بعد از ظهر هم رفتم مطب خانوم عظيمي و ازش خواستم با ورزش و تمرين منو براي زايمان طبيعي آماده كنه حالا يا ميشه يا نميشه ديگه. بنده خدا كلي شرمنده كرد منو .بعد گفت كه پنجشنبه ساعت 11 ظهر بيا درمانگاه تا ورزشها رو ياد بگيري. اگه سزارين هم بشي باز اين ورزشها كمك هست .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

ترنم
24 فروردین 93 12:42
ایشالله پسرتو سالم بغل کنی عزیزم ایشالله هر چی خیرته وایفکر کنم روزهای خیلی حساس و پر استرسی داشته باشی ولی ما برات دعا میکنم منتظر عکساشیم
مامان دانیال-ویانا
24 فروردین 93 13:33
سلام عزیز دلم وای الهی قربون عرفان کوچولوی نازمون برم من ایشالا صیحی و سالم بدنیا بیاد و خودت هم اصلا اصلا اذیت نشیاصلا نگران نباش عزیزم من سر دانیال خیلی استرس داشتم و خیلی میترسیدم و بخاطر همین از زایمان یه غول ساخته بودم برا خودم ولی سر ویانا که تجربم بیشتر بود و استرسمم کمتر بود بهترین زایمان دنیا رو داشتم تا جایی که بعد از بهوش اومدن به مامانم میگفتم من بازم بچه میخوام ایشالا که هر چی خیر و صلاحته پیش بیاد فدات شم سلام منو به شادی جون و هانیه جون برسون بگو یکم سرم شلوغه به زودی میام
مامان خانمی
24 فروردین 93 13:43
سلام عزیزم به به آفرین به شجاعتت که میخای طبیعی بیاری من که اولاش میگفتم طبیعی الان که کمتراز یک ماه دیگه مونده جا زدم و گفتم میخام سزارین بشم. انشالله که عرفان جون رو هرجوری دنیا میاری هردوتون سالم و سلامت باشید.
شادی(دختر دایی عرفان)
24 فروردین 93 20:00
سلام عمه جون...خیلی خوشحالم برات......امیدوارم...این روزهای اخر زودتر تموم بشه و عرفان کوشولو زیر سایه ی خدا به سلامتی به دنیا بیاد.....و تو و عمو محمد رو خوشحال کنه..
مامان مهدیار
24 فروردین 93 20:32
سلام عزیزم انشاالله همینطور که دوستداری بشه.عرفان جون بسلامتی و راحتی بدنیا بیاد. ممنون که به ما سر زدی.
مامان جونم (سوگند من)
24 فروردین 93 21:36
سلام دوست گلم عزیزم امیدوارم خداوند بهترینها رو برایت رقم بزنه خانمی وای چقدر دوست دارم عرفان جونم و ببینم هزارتا دستاش و می بوسم قربونش بشم
مامی سارا
24 فروردین 93 21:57
سلام گلم به سلامتی هر طوری که صلاح خداست دنیا بیاد مراقب خودتون باشی
مامان علی
24 فروردین 93 22:58
سلام.عزیزم انشالله زایمان طبیعی داشته باشی اونم به خوبی و خوشی..زایمان طبیعی خیلی واسه بدنت مفیده.اصلا نترس و به خدا توکل کن...من و تو خیلی زایمانمون نزدیک همه. انشالله باهم نی نی هامون میان البته به وقتش
مامی پوریا
25 فروردین 93 11:09
مامان مهیلا
25 فروردین 93 14:31
سلام وای چه جراتی من از اول بارداریم گفتم سزارین چون از طبیعی میترسم انشالله هرچی از خدا میخوای بشه
مامان آینده
25 فروردین 93 23:17
سلام عزیزم،دیگه چیزی نمونده عرفان جون خودشو نشون بده انشاالله هرچی به صلاحته همون بشه
فاطمه ع
26 فروردین 93 9:19
سلام خانم خانما ممنون که بهم سر زدی ودلداری دادیم انشاا.. که به سلامتی عرفان جون بیاد انشاا.. همیشه سایت بالا سرش باشه
میترا(مامان مهران)
26 فروردین 93 13:50
سلام خانمی انشاالله هر جور خیر هست زایمان کنید . انشاالله کوچولوت به سلامتی به دنیا بیاد
بهار
26 فروردین 93 23:41
سلام هدیه سنیا به شما دانلود تقویم لایه باز سال 93 با عکس دلخواهتون. در صورت قرار دادن لوگوی سنیا ،سایت سنیا ویرایش عکس هارو به عهده میگیره.
مامان گلها
27 فروردین 93 9:37
چقدر هم هوادار دارین. خیلی خوبه اگه اینطوری باشه که میگید. من تا 41 هفته کامل صبر کردم که طبیعی باشه ولی نشد ، بستری شدم و با سوزن فشار بچه طبیعی به دنیا اومد. به نظرم شما هم طبیعی باشید بهتره اگه شرایطش رو داشته باشید. البته اینطور که شما میگید ان شاالله مشکلی پیش نمیاد.
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزيزم لطف كردين و تشريف اوردين به وبلاگ ما. اين نظر لطف شما و بقيه دوستانه. وگرنه هواداري نيست. عزيزم دعا كن كه زايمانم بخير و خوشي و سلامتي تموم بشه
fafa
27 فروردین 93 20:12
عزیززززززززم اگه که کاشت جنین داشتی خیلی خیلی مواظب خودت باش خدارو شکر که دکترت اینقدر هواتو داره مثه دکتر من -من هنوزم تصمیم به طبیعی دارم 18 فروردین قرار بود معاینه داخلی بشم که دکتر گفت چون هنوز 1 ماه دی ه تا تاریخ طبیعی مونده ریسک نمی کنم چ.ن اگه معاینه داخلی بشی احتمال لک بینی یا تحریک کیسه هست انداخت برای 1 اردیبهشت که برم و معاینه کنه و آخرین سونو رو ببرم براش دعا میکنم بتونی به راحتی طبیعی زایمان کنی- وزن نی نیت چقدره حدودا؟ من نی نیم ریزه شیکمم هم کوچیکه اما ب ا س ن م بزرگ شده - شبا میرم پیاده روی -راستی این ورزشایی که بهت یاد بدن رو حتما به من بگی من احتمالا توپ بگیرم چون میگن خیلی مموثره برای باز شدن لگن- آهان هر روز شیر بخور و شربت گلاب و زعفران که برای باز شدن دهانه رحم خیلی موثره
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزيزم. ممنونم كه بهم سر زدي. عزيزم فيلم ورزش رو گرفتم كه بصورت دي وي دي هست. سعي مي كنم ورزشها رو بصورت عكس و مطلب بزارم براي خانومهاي باردار.
مائده
28 فروردین 93 0:02
*;%’* *%;;%’* *;%*;%’*. *;*;%;*%*, )i( ( ) خواهری گلم این دسته گل تقدیم شما. پیشاپیش روزت مبارک
فرزند صالح
28 فروردین 93 13:08
آخی عزیزم چه روزای هیجان انگیزی... شرایط لگن بای چه جوری باشه که بشه طبیعی زایمان کرد؟ از قبل بارداری یا ماه های اول و وسط بارداری نمیشه باتمرینی به اون شرایط نزدیکش کرد؟ ان شا الله شرایط جوری پیش بره که بهترین حالت برای زایمانت پیش بیاد مواظب خودت و نی نی باش
مامان جونم (سوگند من)
28 فروردین 93 13:56
سلام دوست گلم خوبیعرفان جونم خوبهچند روزی ازت خبری نداشتم امیدوارم هر جا هستی سالم و شاد باشی دوستون دارم فائزه
مامان امیرعلی
29 فروردین 93 2:45
سلام دوست عزیزم ایشالا هر روشی هست نی نی ات صحیح و سالم دنیا بیاد واقعا هم که جرات زیادی می خوادااااااااااااااااااا من وحشتی داشتم از طبیعی که نگو
مامان معین
3 اردیبهشت 93 9:43
عزیزم انشااله به حق حضرت زهرا هم خودت هم پسرت صحیح و سالم باشین . پسر گلت و سالم به دنیا بیاری و بغلش کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد