عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

پسرم عرفان

قطعی تلفن و نیومدن به نی نی وبلاگ و دلتنگی برای دوستان

1393/3/19 21:23
908 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزانم. این چند روز خیلی برام سخت گذشت. چون تلفنمون قطع شد و نتونستم بیام بهتون سربزنم و از نظرات زیباتون تشکر کنم. دلم برای همه تنگ شده بود. شمیم . امیرعلی . علی . پوریا . محمدسجاد . سجاجون . هدیه جون . انیسا. ....... همه و همه . اما امروز همسری برام درست کرد و گفت برو به وبلاگت سر بزن. دوستان حتما نگران شدن. اما من خیلی دلتنگ شدم.

راستی دهان عرفانم برفک زده بود که اول با تتراساکیلین چشمی تمیز می کردم ولی دیدم دیر جواب میده لذا قطره نیستاتین گرفتم و با اب جوش رقیق کردم و با گوش پاک کن یواش یواش دهانشو شستشو میدادم و حداقل 45 دقیقه شیر نمیدادم تا اینکه خوب شد و سریع هم خوب شد. قدیمی ها می گن مادر غذای گرم میخوره و از اون میشه ولی خرافاته. وقتی مادر عرق می کنه سینه هم عرقی میشه و در حقیقت بچه با مک زدن سینه مادر الوده میشه  و برفک دهان نوزادان یه نوع بیماری قارچی هست با عامل کاندیدیا البیکانس . بیماریهای قارچی سریع برطرف می شن اگه کامل درمان بشن و بهداشت رعایت بشه. در حقیقت مادر شیرده باید در هر شیردهی سینه رو با اب خالی یا اب و صابون تمیز بشوره.

راستی پسرم امروز 50 روزه شد چه زود گذشت ماشالله.

روز جمعه بعد از حدودا 10 ماه رفتیم ویلای دایی فرزان توی هدول.اینم عکسها هستش.

این عکس پارسای دایی فرزان هست امسال میخواد بره کلاس ادل. خیلی شیطونه و ماشالله گنده تر از سنش حرف میزنه و خیلی به تراکتور و بیل و کامیون اونم بزرگ و واقعیش علاقه داره.

اینم عرفان گلی. توی ایوون ویلای دایی و درر حال خنده.

اینم دایی جون با موتورش و عرفان گلی.

اینم جسی طوطی عروس هانیه توی دست بابایی محمد

اینم عرفان گلی بعد از حموم صبح روز شنبه

پسندها (3)

نظرات (11)

مامان جونم(سوگند من)
19 خرداد 93 21:30
دلت برای ما تنگ نشده بود من هر روز بهتون سر میزدم واقعیتشم نتونستم تماس بگیرم گرفتار سوگند بودم دلم شکست دلت برای من نتگیده بود فردا سوگند دوساله میشه من با گوشیم اومدم برات نظر میزارم عکساتون مثل همیشه بی نظیر بود عرفان خاله ماشالله اقا شده بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
شرمنده موقع نوشتن عجله داشتم و عرفان داشت گریه می کرد درست ننوشتم.شما که بیشتر ما رو شرمنده کردین. پس ارادت به شما بیشتره.
مامان علی
19 خرداد 93 23:28
سلام..دختر من بدجور نگرانت بودم...الان اومده بودم واست بنویسم پس کجایی که دیدم اومدی و پست گذاشتی. امیدوارم ویلای دایی خوش گذشته باشه. ..عرفانم که ناز نازیه
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام ممنونم برای خودم خیلی سخت گذشت
مامان رادمهر
20 خرداد 93 1:14
خوش حالم که حالتون خوبه چشم به هم بزنین پسر طلا بزرگ شده ماشالا خیلی با مزه ست
ترنم
20 خرداد 93 8:48
سلام عزیزم تعجب کردم چرا دیر آپ کردی عرفان جون خوبه؟ ماشالله چه زود شد 50 روز همیشه خوش باشین و خوش بگذرونین
♥ مامان مهیلا ♥
20 خرداد 93 14:43
سلام گلم چه زود گذشت 50روز دلمون واست تنگ شده بود راستی برفک دهان چطوری میشه؟چون زبون مهیلا سفید شده خواستم بدونم برفک همونه؟منم اقدام کنم
مامان نی نی کوچولو
20 خرداد 93 15:10
به به سلام عزیز خالهعزیزم همیشه به گردش چه جای باصفایی رفتین خوش به حالتون.آخی پارسا جونو چه بامزه افتادهعرفان جون داره موتور سواری میکنه کیف کن خاله جونبرفک دهان عرففان بعد 2 ماهگیش خوب میشه اصلا لازم نیست با این جور چیزا دهان بچه را بشوری.به منم میگفتنند چیز داغ میخوری از اونه ولی من همه ی غذا هامو سرد میخوردم دهان طاها همونجوری بود ولی بعد 2 ماه یواش یواش خوب شد.فقط سینه هاتو هرروز بشوری کافیه.عرفان جون کلی میبوسمت خاله
ماماني نيكا
20 خرداد 93 15:17
Salam azizaaaaam, delemon vasaton ye zare shode bod, ghorbonet beram erfan joni ke har chi migzare khoshgel tar mishi, manani havaseton be pesarimon kheili bashe
مامان خانمی
20 خرداد 93 18:32
خدا حفظت کنه خوشگل خاله من که هوقت میخام ازخنده های محمدسجاد عکس بگیرم نمیشه این پسر ما چقدر کوچول موچول هست مامانی
فاطمه ع
20 خرداد 93 20:09
همیشه به خوشی باشه عزیزم
fafa
20 خرداد 93 20:59
الهیییییییی قربون خنده هاش -پوریا وقتی خوابه زیاد از این خنده ها تحویلمون میده فداش بشم ماشالا بزرگ شده ایشالا خوش بگزره بهتون
ابجی سجا
22 خرداد 93 15:37
خييييييييلي خوش اومدين خاله جون ماهم خييييلي دلتنكتون بوديم دست باباي هم درد نكنه كه تلفن رو درست كرد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد