عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

پسرم عرفان

ای حمومی آی حمومی آب حموم تازه کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1393/3/27 17:47
5,890 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزانم. امروز سه شنبه 27 خرداد روزی  هست که اولین بار با بابایی عرفان پسرمو حموم کردیم. جیگرم خیلی خوشش اومد آخه آب ولرم درست کردم که خیلی دوست داره.

اما تازه شیر خورده بود و طبق عادت بعد از شیر خوابش برده بود که بیدارش کردم

عزیزم آب رو وقتی ولرمه خیلی دوست داره. خدا چه آروم و بی سر و صدایه!!!فرشتهبوس

خدایا!!!!!!!!!!! ایشالله حموم عروسی پسرم!!!!!!!!!!!!!!!!

اینجا توی دست باباییش هستش. خدایا!!! پسرم داره دوماهه میشه و به واکسنش چیزی نمونده.

آخی شیکرم موقع لباس پوشیدن هم آرومه. خدایا!!! خودت میدونی چقدر دوستش دارم. برام حفظش کن.

عرفانم!؟ مامانم!؟ شیکرم! ؟عسلم! ؟ خوشمزهخوشمزه

نازلی ملییم!؟ گوزل پسریم؟ سنون بو باخوموا اورگیمی ورییممحبتبوس

آی پسره؟! چیه گلم؟ چه نگاههایی میکنی شیطونم؟!خندونک

لای حوله خیلی دلبری میکنی. خب چیکار کنم خیلی جیگر میشی. خودت فکر کن ببین موقع این عکس چند تا بوسیدمت!!!!بوسبوسمحبتمحبتخوشمزهخوشمزه

وای که تو چقدر پستونک دوست داری. اما منم زرنگم نمیذارم عادت کنی. تا خواب میری یواشکی درش میارم.خندونکخندونکخندونک

 

نظرات (46)

fafa
27 خرداد 93 17:56
آخی عزیزززم پوریا هم خیل خوش آبه خدارو شکر من از 19 روزگی خودم میبرمش حمام راستی چرا ختنش نکردی هنوز؟
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
آخه یه سورارخ توی قلبش هست که گفتن تا 5 ماهگی پر میشه. اما دکتر گفته میتونی ختنه کنی اما با حلقه بهتره. منم پسر و جو کردم یکی انجام میده که گفتم بزار واکسنشو بزنم بعد. خیلی بد گریه میکنه. نفسش میره.
ماماني نيكا
27 خرداد 93 18:17
Salam azizam, ey janam khoda ishala hefzesh kone in gol pesaro... Mashala cheghader bozorg shode... Az tarafe ma erfan jonamo bebos... Migam azizam in sorakhe to ghalbo rast migi?????????
شادی (دختر دایی عرفان)
27 خرداد 93 18:18
الهی چه قدر بزرگ شده.......نازی خوشگلم.....
مامان پریا
27 خرداد 93 18:18
وایی مامانی ماشالا چه بزرگ شده چه قدر زیبا شده ناز شده خیلی با مزهست قربونش برم ببوسش از طرف من دلم رفت به خدا
شادی (دختر دایی عرفان)
27 خرداد 93 18:19
سلام عمه جونم ...چه خبرا...؟؟
سمین
27 خرداد 93 18:26
سلام.ماشالا عزیزم از طرف من عرفان کوچولو رو ببوس.عرفان منم از اول با اب بازی حال میکرد الانم .که میبرمش باید به زور بیارمش بیرون.خدا همه نی نی هارو حفظ کنه. زیر سایه پدر مادراشون
فرزند صالح
27 خرداد 93 18:54
وایییی خدا چه جیگری شده چه خوبه تو حموم آرومه، دختر همسایه ما دوساله شه اینقد جیغ میزنه میبرنش حموم صداش تا پایین میاد!! خدا براتون نگهش داره نمیدونم چرا احساس میکنم سنشو کم زده بالای وبلاگتون... باید دوماه و نیمش باشه نه یه ماه و نیم...
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
نه عزیزم هنوز دوماه تموم نشده. تازه اخر ماه دوماه کامل میشه
گیلدا
27 خرداد 93 19:35
عزیزم ایشالله حموم دومادیش خدا برات حفظش کنه به عزیز خاله عمر طولانی همراه با سلامتی بده.
مامان عرفان
27 خرداد 93 20:57
ممنونم عزیزانم همه نظر لطفتون رو ابراز نمودین
مامان نی نی کوچولو
27 خرداد 93 22:21
وای وای وای این پسری رو ببینچه ناز شدی خاله جون ماشاالله هزاران ماشااللهماه بودی ماهتر شدی عسلی خالهوای خدا جونم چه بامزه تو آب مونده و چقدر اینکه آروم مونده واقعا جای تعجب دارهآفرین پسر گلم که انقدر آروم هستی و آب بازی را دوست داریخانمی ماشاالله عرفان جونم خیلی نازتر شده و دیگه خوردنی شده حسااااااااااااااااابیعزیز دلم خداوند تو فرشته ی مهربون را برای پدر و مادر عزیزت سالم و سلامت و شاد حفظ کنه.خیلی دوستت دارم عزیز دل خاله
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
27 خرداد 93 22:35
یه دختره متولد ۱۳۸۰ برداشته استاتوس زده : دلم برای دوران کودکیم تنگ است … آن زمان که معنای عشق را نمیفهمیدم . . . به نظر شما چه جوری بکشمش که طبیعی به نظر بیاد
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
27 خرداد 93 22:36
باز می پرسی : چه طور این گونه شاعر شد دلت ؟ تو دلت را جای من بگذار ، شاعر می شود
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
27 خرداد 93 22:36
واژه ها می آیند و می روند فقط دل تنگی توست که پای ثابت شعرهای من است
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
27 خرداد 93 22:37
از فریب انسان ها دلگیر نشو ، اینان روی زمینی زندگی میکنند که روزی یکبار خودش را دور میزند
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
27 خرداد 93 22:38
بعضی اشک ها هستند ، بی دلیل ، بی بهانه ، یک دفعه ای ، نصف شبی عجیب ، آدم را آرام می کنند می گویند این اشک های بی بهانه سندشان به نام خداست
مامان جونم(سوگند من)
27 خرداد 93 23:37
عزیزم عافیت باشه نازداره خاله چه پسملی داریم ما چه عسلی داریم رفته حموم قند عسل شده تمیز فندق من انشالله همیشه سالم و پایدار باشه عزیزم و زیر سایه الطاف الهی و پدر و مادر عزیزش بزرگ بشه قربونش برم
مامان امیرعلی
27 خرداد 93 23:51
وااااااااااااااااااااااااااااای خدا که این پسر چه ماه شده خدا واست نگهش داره عکی تو ابش و عکس لای حوله اش خیلی جیگر شده.... من هنوز مامانم امیرعلی رو می بره حموم من می ترسم!!!!!!! ایشالا واکسنش رو بزنی و دره ای نه شما اذیت شی نه عزیز دلم از طرف یه عالمه بوسش کن....
مامان علی
27 خرداد 93 23:53
ماشالله هزار ماشالله. ..خیلی نازه..خدا حفظش کنه..دل آدمو میبره....بووووووووش
ترنم
28 خرداد 93 8:24
عافیتت باشه عزیزم چقدر ماه شدی خدا حفظت کنه
مامان آنیسا
28 خرداد 93 8:35
ایشالا حموم دامادیت گل پسر به ما هم سر بزنید خاله جون
مامان خانمی
28 خرداد 93 10:05
چه خوشگل و بامزه شدی عرفان کوچولو خدا حفظت کنه وروجک انشالله همیشه سالم و سلامت باشی گل پسری
مامان مهنا
28 خرداد 93 13:10
عزيزم خدا براتون حفظش كنه دختر من از پستونك بدش مياد يه چند ثانيه تو دهنش ميزاريم كه اروم شه خودش شوتش ميكنه بيرون
مامان عليرضا
28 خرداد 93 13:15
عزیزم ایشالا خدا حفظت کنه و از چشم بد دور نگهت داره. ایشالا حموم دامادیت خاله جون
♥ مامان مهیلا♥
28 خرداد 93 13:26
وای چه آقا شده واسه خودش منم هنوز میترسم که خودم ببرمش حموم خدا حفظش کنه
ابجی سجا
28 خرداد 93 15:25
عافيت باشه عزيز
هانیه ( دختردایی عرفان)
28 خرداد 93 17:16
قربونش برم من
مامان الیار
28 خرداد 93 17:31
وااااااااای ماشالله جقدر عرفانمون بزرگ شده .خیلی ناز و دوست داشتنی شده. می بوسمشششش
مامان شمیم
28 خرداد 93 22:47
سلام عزیزم ما هم دلمون براتون تنگ شده اما به خاطر کسی که نمی دونم چرا باهام قهر کرد ما هم از اینجا رفتیم بخدا هر روز میام و به دوستای عزیزم مثل شما سر می زنم و عکس های نی نی هاشنو می بینم خیلی دوست دارم راستی شمیم توی نی نی پیج وبلاگ داره عزیزم اونجا دیگه هستم به اونجا سر بزن و ادرس 404040.ninipage.com
مامان شمیم
28 خرداد 93 22:48
اینم نظر با آدرس عزیزم
حبه قند
30 خرداد 93 0:06
.ای خوش به حالت عرفان رو بردی حموم اینقدر دوست دارم منم اینقدر دوست دارم منم دختر ی رو ببرم حموم. خدا واست حفظش کنه.
میم مثل مادر
30 خرداد 93 18:55
ماشاأا...چقدر بزرگ شده ایشاءا....حموم عروسیش. دخترم باران به دنیا اومد
فاطمه ع
30 خرداد 93 19:35
ماشاا.. عرفان جون تو این1 ماهی که ما مشغوله امتحانا بودیم چقده بزرگ شده الااااااااااااااهههههییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی
30 خرداد 93 20:57
سلام ، ماشالله گل پسر نازی داری ، منم دلم خواست نی نی م رو بغل کنم ،دیگه چیزی نمونده انشالله تا دوماه دیگه .. ممنون که به وبلاگ خانوادگی ما سر زدی و لطف کردی نظر گذاشتی لینکتون کردم
ابجی سجا
31 خرداد 93 16:32
وقتی عبارت " خدا را به یاد داشته باش " را می خوانم در ذهنم و در قلبم گزینه " همیشه " را برایش تیک می کنم . . .
مامانی
31 خرداد 93 18:05
جووووونم به این گل پسر ماشالله چقدر حمام دوست داره انشالله حمام دامادیش
فاطمه مامان امیر محمد
31 خرداد 93 18:44
سلام-ماشاله چقدر بزرگ و ناز شده عرفان جون-خدا براتون حفظش کنه ایشالا
مامان الهه و بابا حمید
1 تیر 93 8:11
سلام سلام چه پسری ماشاالله عافیت باشه خاله جون ان شاالله بزرگ بشی آقا کوچولو
مامان زينب و خاله جون
1 تیر 93 9:35
اي جان هميشه سلامت باشي
مامان
1 تیر 93 10:24
سلام عزيزم. ممنون كه بمون سر زدي روز شماري ميكنم ني ني منم دنيا بياد حمامش كنم. انشاا... هميشه زنده و تندرست باشه و سايه شما بالاي سرش.
عالمه مامان امیرحسین
1 تیر 93 14:29
عافیت باشه گلم
m0zhde
1 تیر 93 16:25
naziiiiiiiiii afiyat bashe
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
1 تیر 93 22:41
پسری که با عشقش مثل یه پرنسس رفتار میکنه ثابت میکنه که تو دستای یه ملکه بزرگ شده …
مامان طاها
3 تیر 93 12:39
سلام ماشاالله خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه
فاطمه★
4 تیر 93 12:45
سلام مامان عرفان شما به عنوان بهترین دوست وبلاگی تو وبم معرفی شدین
مامانيه نيكا
4 تیر 93 20:19
Salam azizam, shohareton shiraziye? Akhe midonam shoma torkindoroste?az ay hamomi ay hamomi migam akhe shiraziye
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
اره عزیزم شوهرم شیرازیه. اما من خودم این اهنگ رو خیلی دوست داشتم چون خیلی ناز داره.
مامان کوروش کوچولو
6 تیر 93 3:24
عافیت باشه خاله جونی خاله جون اسم کوروش من را توی وبلاگتون زدید 1سال و 5 ماه من دیگه ماشااله دارم بزرگ میشم الان هم 1سال و 7 ماهمه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد