عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 18 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

پسرم عرفان

رمضان الکریم

1393/4/8 15:45
1,572 بازدید
اشتراک گذاری

مناجات با خدا
 

منم بد منم بد/تو خوبی تو خوبی

منم عبد گنهکار/تو ستّار العُیوبی

ببین فرصت عمرم/گذشته به تباهی

الهی الهی...

تو و جود و کرامت/من و خواری و غفلت

تو و لطف و عنایت/من وشرم و خجالت

تو و خوبی و رحمت/من و روی ِ سیاهی

الهی الهی...

اگر چه همه ی عُمر/گنه شد هنر من

ولی دست نوازش/کشیدی به سر من

به درمانده اُمید و/به مسکین تو پناهی

الهی الهی...

کجا در ره تقوی/هم آهنگ تو بودم

ز رویت خجل هستم/که من ننگ تو بودم

ولی ناله زدم بر/گل فاطمه(س) گاهی

الهی الهی...

همان که به ره دین/غریبانه فدا شد

سرش از تن پاکش/لب تشنه جدا شد

سؤالم فقط این است/به چه جرم و گناهی

الهی الهی...

مناجات با خدا

من آمدم با/سوز دل و آه/اغفِر ذُنوبی/اَستغفر الله

راه وصالت/ای حیّ یکتا/بر من نشان ده/گم کرده ام راه

اَستغفرالله...

من گرچه هر دم/عصیان نمودم/تو لطف کردی/بر من به هر گاه

اَستغفرالله...

نفس امّاره/بیچاره ام کرد/بده نجاتم/از قعر این چاه

اَستغفرالله...

هستم گدایت/عبد سرایت/ای نور لطفت/بر شام دل ماه

اَستغفرالله...

من را ببخشای/حقّ حسینت/او که بُوَد بر/مُلک جهان شاه

اَستغفرالله...

آن کس که شد در/راه وصالت/با زخم تیغ و/سر نیزه همراه

اَستغفرالله...

آنکه برایش/زهرای اطهر(س)/نوحه بخواند/با سوز جانکاه

اَستغفرالله...

با کام تشنه/با ضرب دشنه/سر را جدا کرد/آن شمر گمراه

اَستغفرالله...

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (10)

مامان زينب و خاله جون
8 تیر 93 17:03
سلام رمضان بر شما هم مبارک التماس دعا
مامان علی
8 تیر 93 17:38
التماس دعا. راستی این عکس عرفان جون که زیر ون یکاد هست واقعا عالیه..خدا حفظش کنه
مامان هلیا
8 تیر 93 18:22
سلام عزیزم ، رمضان بر شما هم مبارک ، التماس دعا
مامان هدیه
8 تیر 93 23:55
سلام عزیزم جز 4 به نامتون ثبت شد ممنون از شرکتتون
مامان الیار
9 تیر 93 0:36
سلام گلم رمضان مبارک التماس دعا
ترنم
9 تیر 93 11:19
سلام ایشاله استفاده ببریم از این ماه بر شما هم این ماه مبارک
مینا مامان دخملی ثمین زهرا
9 تیر 93 11:38
سلام عزیزم حلول ماه رحمت وبرکت برشما وپسمل خوشل ناز نازیت مبارک.ماشالله خدا حفظش کنه چقد ناز شده.راستی شاید اسم دخملون بشه نازنین زهرا واسه این گفتم اگه بیاید به وبم اسم عوض بشه متوجه بشید مرسی.
خاله محمدطاها
9 تیر 93 13:04
رمضان مبارک التماس دعا
مامان جونم(سوگند من)
9 تیر 93 13:29
مهزاد جون التماس دعا
مامانی مهربون
10 تیر 93 0:46
سلام عزیزم شرکت کردین خیلی خوش حال شدم فقط چرا نگفتین که چند تا چیستان می خواین در نظر بعدی بهم بگین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد