عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 18 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

پسرم عرفان

خدایا عذرم را بپذیر - پسرم منو ببخش

1393/4/12 19:38
2,650 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم. خدا میدونه چقدر ماه رمضون رو دوست دارم. برای همین تمام تلاشمو کردم که سحر و افطار مایعات بخورم تا شیرم کم نیاد. اولش راضی بودیم هم تو و هم من. اما دیروزی دیگه خودتو هلاک کردی . روزه ای که گرفته بودم کوفتم شد مامانی. اونقدر تقلا میکردی که دلم اتیش می گرفت. هرچی شیر میدادم انگار هوا میخوردی. جدا نمیشدی ازم و نگاه عجیبی میکردی که انگار داری التماسم میکنی شیرت بدم. بخدا دلبندم قصد ازارت رو نداشتم. تا اینکه افطار کردم و مایعات خوردم و شیرت دادم اما همچنان بیقرار بودی و منم هم خسته و هم در عذاب. تا اینکه سحر بلند شدم و سحری درست کردم اما یه کم خوردم دیگه نخوردم . به بابایی گفتم نمی تونم بچه اذیت میشه. بابایی هم گفت که منکه بهت گفتم که نگیر. با گریه بلند شدی اومدم بالای سرت اشکم در اومد. بوسیدمت و گفتم ببخش پسرم. دیگه نمی گیرم.

توی دلم گفتم خدایا! منو ببخش. اما خودت میدونی من این ماه رو چقدر دوست دارم. اما خودت گفتی که اگه به بچه ام اسیبی برسه روزه ام باطل و گناهه. خدایا ! منو ببخش و عذرم رو بپذیر.

اگه که پاییز بود و روزا کوتاه بود میتونستم روزه بگیرم چون عرفان 5 به بعد بی تاب میشه. نشد دیگه نشد نشد ...........گریهغمناک

عوضش ببین پسرم امروز چقدر اروم و راحت خوابیدی. خیلی دوستت دارم. مامانی. بخاطر این چند روز هم منو ببخش. حلال کن مامانی.

پسندها (13)

نظرات (41)

تبادل لينک
12 تیر 93 19:40
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ------------
mahdis
12 تیر 93 20:15
وای عرفان جون چقد بزرگ شده و باد نمک.خدا حفظش کنه راستی بمنم سر بزن وبلاگ عرفانو همیشه میبینم لینکت میکنم عزیزم.
مامان علی
13 تیر 93 0:59
سلام ..عزیزم امسال روزه برای من و تو ضرر داره..منم خیلی ناراحت شدم اما چه میشه کرد بحاطر فسقلی ها مون باید امسال نگیربم.بخودت ببشتر برس
مامان عليرضا
13 تیر 93 3:17
وای دوستم چه کار خطرناکی کردیعزیزم الان روزها بلند و هم خودت هم بچه داغون میشید.ایشالا زمستون قضاش رو بجا بیار
مامان دانیال-ویانا
13 تیر 93 14:06
سلام مهزاد گلم الهی قربون خودت و عرفانم برم من نماز و روزه هات قبول باشه عزیزم آبجی جونم روزه رو مامانایی میتونن بگیرن که بچشون غذا خور هم شده باشه و نخواد فقط شیر بخوره الان من و شما که نی نی هامون فقط شیر میخورن که نمیتونیم بگیریم آخه من خودم اگه از 2-3ساعت بگذره و چیزی نخورم دست و پام ضعف میره و شیرمم کم میشه بس که ماشالا این ویانایی مثل کنه میچسبه بهم و ول کنمم نیست مواظب خودت و عرفانمم باش قربونش برم آقایی شده واسه خودت میبوسمتون بوووووووووووووووووس
گیلدا
13 تیر 93 15:58
سلام عزیزم بچه گناه داره شیر میخوره نباید روزه بگیری منم نمیگیرم ایشالله سال دیگه که بش غدامیدی بگیر مواظب خودتون باشید بوس
مهزاد مامان عرفان
13 تیر 93 16:28
سلام به همه دوستای عزیزم. درسته بخاطر پسرم نتونستم روزه بگیرم. خودم اصلا ضعف نداشتم اما پسرم شیر کم اورد و سیر نشد . اما از روزه خواری احساس گناه میکنم. خدا خودش کمک کنه لاقل احیاها رو بگیرم. از لطف و دلداریهای دوستانم ممنونم. طاعاتتوت قبول و حاجاتتون روا.
مامان مهیلا
13 تیر 93 20:34
گلم من خواستم بهت بگم روزه نگیری چون اون بچه گناه داره شیرت بهش کم میاد انشالله غذاهاشو میگیری
ابجی سجا
13 تیر 93 21:48
خاله جون عرفان كه تازه كوجولو هس نبايد اصلا روزه ميكرفتين
مامان جونم(سوگند من)
13 تیر 93 23:49
دوست گلم همینکه داری به عرفان جون شیر میدی می دونی چه ثوابی می کنی تازه خودتم احتیاج به نیرو داری میدونی تو یک زایمان بدن زن چقدر تحلیل میری فکر می کنی ضعف نمی کنی همینکه شیر نمی تونی به بچه بدی یعنی بدنت مواد غذایی به اندازه کافی ندارهپغصه نخور سال دیگه هم هست ببوس پسر حوشگلتو
ترنم
14 تیر 93 9:04
روزه چند روز اولت قبول باشه عرفان جون ما هم گناه داره باید قوی بشه مطمئنا خدا خودش بهتر میدونه و حواسش بهمون هست
mahasa
14 تیر 93 11:25
عزیزم توی مسابقه ی ما شرکت کن
مینا مامان نازنین زهرا
14 تیر 93 11:44
سلام مهزاد جون نماز روزت قبول عزیزم چرا این کارا رو با خودت وپسملمون میکنی.انشالله بعد قضا شو بجامیاری حالا مواظب خودت وعرفان جون باشه گناه داره گرسنه بمونه.ماشالله هم که انقد ناز شده.خدا حفظش کنه.
مامان پریاو رادمهر
14 تیر 93 11:57
خدای مهربونمون می دونه که روزه بر شما واجب نیست عوضش یه امانتی داری که باید با جون و دل مراقبش باشی حتی اگه نتونی روزه بگیری
مینا و سعید
14 تیر 93 11:59
راستی مهزاد جون من چطوری میتونم دوستامو تو وبم لینک کنم؟اگه میشه جوابشو تو وب خودم بذاری خیلی ممنونت میشم.راستی عرفان جونمم ببوس
مامان زينب و خاله جون
14 تیر 93 12:44
ممنون مامان عرفان راستي كار خوبي كردي نگرفتي هر چند كه من هم حس تو رو دارم عزيزم برام سخته روزه نگرفتن و غصه ميخورم
مامی پرنسس
14 تیر 93 13:44
سلام مامی عرفان خوبی؟ این چ کاری بود؟؟؟ خدا هم خودش راضی نیس شیرت تلخ میشه بچه گناه داره لاغر میشه ان شاالله سال بعد
مامان الیار
14 تیر 93 17:38
سلام گلم. ناراحت نباش روزه هاتو زمستون می گیره. گناه داره بچه عذاب بکشه ما باید به خاطر بچه هامون از خودمون مراقبت کنیم اخه اونا به ما نیاز دارن.
مامانی
15 تیر 93 13:36
ای جانم خدا حفظش کنه
مامان ارسطو
16 تیر 93 1:26
خوش بحال نی نی جونت چه مامان گلی داره. یعنی من بد بودم؟؟؟ ارسطوی من شیر خشک خورد هیچی از این احساسهارو نه من درک کردم نه اون تقصیر من که نبود؟؟؟؟
مامان ارسطو
16 تیر 93 1:27
با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟ وبلاگتون رو دوس دارم. صمیمیه خبرم کنید اگه موافقید
مامان خانمی
16 تیر 93 12:24
آخییییی عزیز دل خاله من از اونجایی که محمدسجاد خیلی شکمو تشریف داره از ترس اینکه شیرش کم بیاد اصلا روزه نگرفتم خدایا عذر تقصیر
مامان ارسطو
16 تیر 93 15:29
ممنونم که سر زدی دوستم شما هم لینک شدید. ملومه واسه استان گیلان- سیاهکل
بابا صامت
16 تیر 93 20:51
شیر دادن به نعمت خوب خدا هم ثواب روزه رو داره حدا حفظش کنه
مامی سارا
16 تیر 93 22:25
عزیزم قدم نو رسیده مبارک باشه ایشالا همیشه سلامت باشه
مامان پارسا
17 تیر 93 0:04
عرفان جون تو چقدر منو یاد کوچیکی های پارسا میندازی اونم مثل تو کوچولو بود ، خیلی دوست دارم میبووووووووووووووووووووووسمت فدات
مامان پارسا
17 تیر 93 0:08
مامان عرفان تو رو خدا به خاطر عرفان روزه نگیر خداهم دوست نداره فرشته کوچولو هاش گرسنه بمونن
مامان پارسا
17 تیر 93 0:12
این مطلب رو که خوندم گریم گرفت دوست ندارم کوچولو ها اذیت بشن خیلی غمناکه بچه ها از گرسنگی بی تابی کنن منو ببخش فضولی کردم ولی واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم
مامان حبه قند
17 تیر 93 1:04
وای تو هم به خودت ظلم کردی هم به بچه میدونی زایمان چقد ربدن ادم رو تحلیل میره اونوقت روزه میگیری اونم این تایم طولانی. پس بچه ات هم روزه بود. دختر به فکر خودت نیستی به فکر پسرمون باش. تو خودتو باید تقویت هم بکنی . خیلی مایعات و آب و شیر بخور. خیلی. دیگه نبینم از این کارها بکنیا.
مامان امیرعلی
17 تیر 93 7:33
سلام مامانی خوبی عزیزم؟ عرفان جون خوبه؟ منم قصد دارم اگه بشه احیاها رو بگیرم عزیز مگه به عرفان شیر خشک نمیدین؟
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام. نه عزیزم تا دیروز نمیدادم ولی از دیروز روزی یک وعده میدم.
شادی( دختردایی عرفان)
17 تیر 93 18:00
سلام عمه جونم...قبول باشه...ولی مواظب این موش موشی باش.. خیلی با نمک افتاده عکساش..
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ممنونم شادی جون. نماز و روزه تو هم قبول باشه قربونت برم عمه جونی.
مامان زينب و خاله جون
18 تیر 93 13:10
سلام ممنون بازي خيلي خوبه انشاءالله يه روزي با پسرنازتون بازي كنيد سيب بهش ميدم واللا من هم عاشق سيب بودم ولي چه عرض كنم اميدوارم دخترم دوستش داشته باشه
لیلا
18 تیر 93 14:42
مامانی بخشیدممت ولی دیگه ا این کارا نکنننننننننننن
خاله مریم
18 تیر 93 15:06
سلام عزیزم ممنون ه ما سر زدی
مامانی عسلی
19 تیر 93 12:24
سلام مامان عرفان ، ممنون که امدی به وبلاگمون سر زدی و نظر گذاشتی ، خب اگر احساس میکنی به خودت وبچه ات آسیب میرسه نباید روزه بگیری مخصوصا اگر فقط شیر خودت رو میخوره ، اما من خدارا شکر پارسال رو تونستم بگیرم چون رضوان 7،6ماهه بود و شروع کرده بودم به فرنی دادن وامسال فقط قضای روزه های دوران حاملگیم رو بجا آوردم شما هم انشاالله خدا سلامتی بده زمستون که عرفان جان به فرنی بیفته میتونی قضاشون رو به جا بیاری.... انشالله
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ممنون عزیزم. مشکل منم این بود که عرفان به غذای کمکی نیفتاده بود. انشالله پاییز شروع می کنم و میگیرم
مامان فاطمه
19 تیر 93 21:34
الههههی چقدر ناز خوابیده. خدا حفظش کنه ایشالا. عزیزم البته بچه واجب تره ایشالا سر فرصت می گیریشون. عزیزم با اجازه لینکت کردم.
ارسطو و مامانش
20 تیر 93 16:41
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
pany
21 تیر 93 15:37
ای جانم خدا عرفان جونو حفظ کنهبرای اقا عرفان گل
هدی (مامان آرش)
22 تیر 93 23:59
الهی عزیزم.چه ناز خوابیده این پسرمون.منم خیلی دوس داشتم روزه بگیرم.ولی هر چی فکر کردم در خودم ندیدم یه روز امتحانی بگیرم.اگه بتونم تو زمستون میگیرم.ایشالا که خدا عذرمونو بپذیره.
fafa
23 تیر 93 4:19
وای عزیزم میدونی کار اشتباهی انجام دادی؟ خدا که برات گناه نمینویسه همون خدایی که واجب کرده گفته زن شیرده نباید بگیره - میدونی چرا؟ میدونی دلیل بی تابی عرفان چی بوده؟ دلیلش کمی شیر نبوده دلیلش تلخی شیر بوده وقتی روزه میگیری و مایعات مصرف نمیکنی شیر تلخ و بد مزه میشه ازت خواهش میکنم نگیر دیگه حرف 17 ساعت تشنگی و گشنگی قسم نمی دمت چون میدونم عرفان اینقدر برات عزیز هست که این کارو نکنی باز اگه بچه 6 ماه بود که غذا میخورد یه چیزی اینا هنوز 3 ماهو کامل نکردن تنها راه تغذیه شیر سالم و با طراوت مامانه نگیر جون من منم عاشق ماه رمضان و روزه گرفتنم ولی الان پسرم واجب تره
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزبزم ممنونم . چشم.نمس تونم بیتابی بچه ام رو تحمل بکنم.
مامان بهراد
24 تیر 93 23:43
ای جونم عرفان جون چقدر ناز و بزرگ شده ماشالا خدا حفظش کنه .ایشالا سال دیگه روزه میگیریم آخه امسال نی نی هامون خیلی کوچولون گناه دارن خدا خودش میبخشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد