عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پسرم عرفان

بامزگی پسرم و عکسهای جدیدش

1393/4/9 12:55
2,475 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین جمعه ماه شعبان و رفتیم دریا برای شنا . حیف که پسرم نمیتونه بره توی آب. اما توی اون هوای لطیف و خنک کیف کرد.

بابایی داره منقل کباب رو درست می کنه.حیف پسرم نمی تونه کباب بخوره!خندونکخوشمزه

پسرم داره با لباس تازه تمرین بوکس می کنه. ماشالله مامانیتشویق

بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بزنم فک مک این امریکا رو بیارمش پایین؟؟؟؟؟؟؟فرشتهمتنظر

وقتی اسباب بازی به زور دست ادم میدنا  مجبوری میره دور مچ تا زمین نیفته!!!!

بابایییییییییییییییییییییییییییییییییی! بیا اینو از دستم در بیار. این مامان عجوله و میخواد من باهاش بازی کنم!

مامانییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دیدی می تونم روی مبل بشینم! ماشالله به خودمتشویق

ببین!!!!!!!!!!!!! این سه تا هست! حساب کتاب بلدم اخه!!!!!!!!!!!!!! ااااااااا نخند بلدم خب!بغل

اینم لباس تازه مه! خب بگین مبارکه. جای دوری نمیره!!!!!!!!!!!سوت

ببین تو رو خدا این مامانی منو ول کرده رفته دنبال کار خودش!!!!! منم که شیطون ! اونقدر وول خوردم که اینهمه منحرف شدم. حالا بین خودمون بمونه! من الان شکمم سیره والا یه قیامتی بپا میکردم به خاطر این انحراف که نگو و نپرس!!! اما حالا این مامانی رو ببین فوری بجای اینکه به دادم برسه ازم عکس میگیره!!!!!! ای بابا!!!!!!!!!!!

رفقا تا بعدبای بایبای بایبوسبوس

پسندها (12)

نظرات (25)

گیلدا
9 تیر 93 15:12
عزیز خاله همیشه به گشت و شادی
مامان مهنا
9 تیر 93 15:34
هميشه به تفريح كوچولو خالهخوش به حالتون ما كه بخاطرگرمي هواي اهوازخونه نشينيم
مامان علی
9 تیر 93 18:16
مبارکه لباس جدید هات عرفان جان. .خوش بگذره گردش... انشالله همیشه شاد باشید
مامان جونم(سوگند من)
9 تیر 93 18:16
همیش به گردش مهزاد جونم کاشکی پیشت بودم من لبه دریا اخیش دلم خواست ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسس این فندق و نبات و عسل جیگرش و برم
پریسا
10 تیر 93 1:24
ماشاااللله پسر لباس های نو هم مبارکچقدر زود بزرگ شدی مشااللهه خیلی شیرین شدی عسل پسر
مامان عليرضا
10 تیر 93 4:09
عزیزم خیلی بامزه و ناز افتاده عکسات. قربون اون لبخندت بشه خاله
مامان زينب و خاله جون
10 تیر 93 8:45
اي جان داره بزرگ ميشه لباس جديد و كارهاي جديد مبارك زياد عجله نكن بشينه هنوز زوده براش يه روزي از پروازهاش ذله ميشي
مامان الیار
10 تیر 93 9:37
عزیزم چقدر تو بزرگ شدی و ناز شدی
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
عزیزم این نظر لطف شماست. دعا کنین توی ماه رمضون بتونم با شیرهی روزه هامو بگیرم. تا الان که مشکلی نبوده.
مهزاد مامان عرفان
10 تیر 93 10:24
سلام دوستای گلم. ممنونم از محبتت تک تک شما. بخاطر اینکله از حود 20 روز بعد از زایمان مچ دستم درد میکنه حتی گاهی اوقات میترسم بچه رو از بغلم بندازم نمیتونم به تک تک نظراتتون جداگانه جواب بدم. ولی از همه قدردانی می کنم. نماز و روزه و عباداتتون قبول درگاه ایزد منان باشه. التماس دعا.
مامانيه نيكا
10 تیر 93 11:50
Hamishe be tafrih azizam Mashala erfan jon kheili bozorg shode, lebasat mobarak khale jonam, kheili ghashangan Mibosamet azizam sorate mahe erfan jono bebos chon roze migirin ghazahai bokhorin ke shiretono ziyad kone... Mamaye nika ke miyomad khonamoon migoft ghalame gav ya gosfand begir bahash sop doorost kon bokhor migoft aliye va makaroni va zire dam kon bokhor ina shiro kheili ziyad mikone... Khastam behet begam shayad be dardet bokhore azizam Halva yadam raft kheili takid dasht ro halva migoft ham moghaviye ham shiro ziyad mikone Hatman doorost kon bokhor, erfan jonam ghaza ziyad dashte bashe
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم. خیلی ممنون که راهنماییم کردی. عزیزم اتفاقا قلم گاو گرفتم و باهاش سوپ درست می کنم و می خورم. اما حلوا درست نکردک که اینو هم انجام میدم. اما زیره و سایر گیاهان توی قطره و کپسول شیرافزا هست و خیلی موثره. دیروز که اصلا شیر کم نیاوردم و عرفان بی تابی کرد. شیر و هندوانه و میوه هم می خورم. گوشت هم به تنوع مرغ و ماهی و گوشت قرمز میخورم که البته با حبوبات قاطی برنج می کنم که همه مواد لازم رو داشته باشه. عزیزم از لطفت ممنونم. می تونستی نظرت رو عمومی بزاری تا بقیه دوستام هم استفاده کنن
ترنم
10 تیر 93 12:39
ایشالله که حسابی خوش گذشته لباس جدید هم مبارک
ابجی سجا
10 تیر 93 14:03
هروقت بهت میگم دوستت دارم میخندی... پس یه دل سیر بخند چون به اندازه تموم خنده های قشنگت دوستت دارم!
فاطمه ع
10 تیر 93 15:51
شادی( دختردایی عرفان)
10 تیر 93 21:51
سلام.....الهی دور اون چشمای ناشش بگردم...جووووون دلم...
♥ مامان مهیلا♥
11 تیر 93 13:04
وای خوش به حالتون دریا دارین منم دلم خواست ماشالله عرفان خیلی بزرگ شده بووووووس
آیداکوچولو
12 تیر 93 13:26
سلام عرفان جون من دریا رو ندیدم ولی خوب شهریور میام میبینم مواظب خودت باش
مامان دانیال&ویانا
13 تیر 93 14:08
خاله به قربونت بره عزیـــــــــــــــــــــــــــزم
مامانی مهربون
14 تیر 93 5:37
سلام دوست عزیز تو وبلاگم چیستان ها رو گذاشتم به همون اندازه ای که گفته بودید چیستان انتخاب کنین و جوابشو تا 11 ماه رمضان به من خصوصی بگین من 10 تا چیستان گذاشتم که مثلا نوشتم مثلا یکیش هست 159 شما باید مثلا اگه 5 تا انتخاب کردین 5 تا عدد رو بزنین و رو به روش جوابو بدین به این شکل 165 چتر به این شکل از شرکتتون هم ممنونم
مامانی مهربون
14 تیر 93 14:15
بهتون تبریک می گم شما تمام چیستان ها رو درست پاسخ داده بودین اینشااله جاییزشو در 11 ماه رمضان میگیرید
فایضه مامانِ عسل
14 تیر 93 16:15
خوشگله خاله اپم...
مامان سمین
15 تیر 93 1:45
سلام عرفان قشنگه از اینکه به من سرزدی ممنون.من لینکت میکنم تا باهم دوست بشیم
مامان امیرعلی
17 تیر 93 7:38
سلام عزیزم قربون ایت پسر بامزه..... هم عکس ها با مزه بودن و هم تفسیر مامانی
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم امیرعلی شما هم خیلی بامزه هست. بچه ها توی این دوره خیلی دوست داشتنی میشن. عرفان با نگاهش همه چی رو بهم میگه/ کی شیر میخواد؟ کی خوابش میاد/ کی جاشو کثیف کرده؟ کی سیر شده؟
مامانی معین
17 تیر 93 8:50
عزیزم همیشه به گردش . قربونت برم لباس های نو مبارک. ای مامانی مهربون اذیت نکن این گل پسر
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم معین خوبه؟ عزیزم خدا منو مرگ بده اگه قصد اذیت کردن میوه باغ زندگیمو داشته باشم. خیلی دوستش دارم.
مامان سمین
18 تیر 93 16:46
سلام عرفانی من رفتم عکستو توی مسابقه دیدم ولی هنوز رای گیری شروع نشده من خودم بهت رای میدم غصه نخوریا
غزال مامان ارتین
15 مرداد 93 23:06
سللاااام وااای ماشالا چه پسری نازی !!!الهی من فداش شم واسش اسپند دود کنید حتما !!!به وب ارتین منم سر بزنید تازه به دنیا اومده!!!پسر نازتو ببوس.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد