عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

پسرم عرفان

پسري رفته مخيري اونم شب!!!!!!!!!!!!!!!!!

1393/5/14 13:14
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم اين هفته شروع خوبي برامون نبود شنبه كه مارينا اومد زندايي فروزان بستري شد. خاله بعد از ظهر رفت پيشش موند و غروب هم من رفتم و ساعت 9 اومدم خونه و چون به مارينا قول داده بوديم رفتيم مخيري تا يكم بازي كنه. اونجا مارينا بادكنك خريد تو هم با بادكنكها عكس انداختي.

بعدش بلال خريدن و خوردن كه من دوست ندارم و بعد رفتن سرسره بادي تا مارينا بازي كنه

بعدش شما گريه كردي اومديم كه برگرديم خونه ديدم اقا 30 هزار تومن جريمه شديم و گفتيم فداي سرت بريم خونه كه بچه ام حوصله نداره و تا خونه رفتيم حموم كردي و شير خوردي و خوابيدي


 

پسندها (12)

نظرات (20)

ترنم
14 مرداد 93 13:35
ایشاله هفته های بعد هفته های خوبی براتون باشه پر از شادی باشه وای عرفانو ببین چه مظلوم وایساده
مامان دینا
14 مرداد 93 14:12
ایشالله روزهای خوبی پیش رو داشته باشین بوووووووووووووووووووووووووووس هم واسه عر فان جون
♥ مامان مهیلا ♥
14 مرداد 93 21:59
خوش به حال عرفان که رفته جوجه کوچولوبووووووس
عالمه مامان امیرحسین
15 مرداد 93 11:15
آپم
مامان
15 مرداد 93 11:52
اخه پسری از الان ددی شدی معلومه که خوش گذشته عرفان جونم همیشه به گردش و تفریح مهزاد عزیزم
مامانه سوگند
15 مرداد 93 11:53
پیام بالا رو من دادم عزیزم نمی دونم اسمم چرا اینطوری شد
مامان سمین
15 مرداد 93 19:03
سلام عرفان قشنگم.توی مشهد حسابی واسه شما و مامانی دعا کردم ایشالا همیشه سرحال و به گردش خاله جون
غزال مامان ارتین
16 مرداد 93 0:11
سللااام میسی که اومدی اره پسر باید قوی باشه عرفان جونو محکم ببوس راستی لینک شدی اگه خواستی مارو لینک کن
نیاز
16 مرداد 93 0:36
این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست........... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.
مامان عليرضا
16 مرداد 93 1:06
بدی های این هفتتون به شیرینی عرفان جون در. امیدوارم که هر هفتتون پر از روزهای خوب و شاد باشه
مامانی معین
16 مرداد 93 8:50
انشااله روزها پیش رو پراز شادی باشه براتون . قربونت برم که انقدر مظلوم نگاه می کنی
مامان بردیا اریایی
16 مرداد 93 16:05
سلام همیشه به تفریح خیلی نازه این گل پسر به ماسر بزنین اگه دوست داشتین
میم مثل مادر
16 مرداد 93 17:00
سلام انشاء.... دیگه بد بیاری نداشته باشید و روزهای خوبی در پیش رو داشته باشی. راستی مامانی من هم لیدی میل خریدم و خوبه حتی از اونیکه بهتون گفتم استفاده می کردم بهتره.دکتر باران چیز خاصی را سفارش نکرد و گفت شاید احتیاج دیگه نباشه.فقط یک سوال ایم مکمل آیا برای تقویت شیره یا برای رسوندن مواد مغزی بدن مادر؟؟
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزيزم من ليدي ميل هم استفاده كردم كه بخاطر پودر كاكائو چاق كننده هست و منو هم چاق كرده. حالا ببمام استفاده ميكنم در كنارش قطره شيرافزا هم ميخورم كه نميدونم اثر كدومش بهتره. البته من اكثرا روزي يك وعده موقع خواب اونم به اندازه 2 پيمانه شيرخشك بهش ميدم چون كم مياره و بيقراري ميكنه. اما مكملها متاسفانه ما رو چاق ميكنن و منم استعدادش رو دارم. تموم بشه ديگه نميگيرم و فقط قطره ميخورم
خاله محمدطاها
17 مرداد 93 0:23
انشاا... این هفته بجاش پراز خبرهای خوب بیاید تو وب ماچ عرفان جونم فراموش نشه
میم مثل مادر
17 مرداد 93 13:57
سلام ممنوت از پاسخت.من لیذی میل وانیلی می خورم که مزه اش خوبه ولی در مورد چاقی بهش فکر نکرده بودم.شیر افزا هم می خورم.من هم سر شب 60 سی سی شیر خشک می دم و طهر ها هم حدود 40 سی سی چون گریه می کنه و نمی خواب ولی وقتی اونها را میخوره خوب می خوابه کلا در طول روز سه چهار پیمانه میخوره.نمیدونم چرا هرکاری می کنم بدون شیر کمکی نمیشه.البته مقدارش کمه ولی چرا با شیر خودم تنها سیر نمیشه نمی دونم.
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزيزم بيشتر بعلت اينه كه هوا گرمه و اب بدن ما كم ميشه اگه بتونيم روز بخوابيم و بعد بهش شير بديم شيرزياد ميشه كه من عادت به خواب ندارم. البته اگه دفعات شيردهي رو زياد كني باعث زياد شدن ترشح شير ميشه. بعد سعي كن سينه كاملا خالي بشه.
fatima
26 مرداد 93 17:05
سلام دوستم.... خیلی خوشحال میشم از وبلاگ من دیدن کنی. منتظرتم نظر یادت نره[خونسرد]
مامان خانمی
31 مرداد 93 23:16
سلام عزیزم خدا حفظش کنه این وروجک رو دلم براش تنگ شده بود راستش بابای سجاد دیگه نمیزاره تو وب مطلب بنویسم ولی من همیشه میام و به همه شماها سر میزنم فقط تو روخدا شماها هم فراموشم نکنین
نی نی عکس
3 شهریور 93 14:25
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
شادی ( دختردایی عرفان)
11 شهریور 93 0:11
سلام عمه جون اپ کن دیگه... راستی به دو وب من نظر بدی ممنون می شم..یکی بالا ادرس دادم اینم دومی loogman.blogfa.com
مامان ایلیا و سانیا
14 شهریور 93 13:49
ماشاالله پسر شیرینی داری خدا براتون نگه داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد