عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

پسرم عرفان

سلااااااااااااااااام

1393/6/4 23:50
1,375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عزیزان ممنونم از ابراز لطف و نگرانیتون. من لبتابم خرابه. با کامپیوتر خواهرم اومروز اومدم که سرعت خیلی پایینی داره. انشالله لب تاب خودم درست بشه.عرفان هم دلش برای همه تنگگ شده . دستم هنوز خوب نشده اصلا نمی تونم باهاش کار کنم. نمیدونم مرخصیم تموم شد و دستم خوب نشد چجوری باید کار کنم. اخه اصلا نمی تونم از انگشت شستم استفاده کنم. شاید مجبور باشم امپول به مچم بزنم. برام دعا کنین. عرفانم هم خیلی بزرگ و باهوش شده میخواهیم اول مهر بریم شیراز. از همه ممنونم. فعلا بخاطر خرابی لب تاپ نمی تونم عکس بزارم. دوستتون دارم بای

پسندها (4)

نظرات (17)

میم مثل مادر
4 شهریور 93 23:56
سلام ایشاءا... مشکل دستت زودتر حل بشه ما منتظر شیرینکاریهای عرفان هستیم. به امید بهبودی دست مامان و لب تاب
مامان عليرضا
5 شهریور 93 0:18
عزیزم ایشالا مشکل دستت حل بشه.من فعلا دوتا تزریق داشتم و ویتامین ب 1 میخورم خیلی بهترم.دکترم گفت تنها راه درمانش اینه که بچه رو تا یه مدتی بغل نکنی که خب اینم نمیشه.ایشالا که بهتر باشی دوستم.
مامان الیار
5 شهریور 93 0:18
سلام گلم.دلمون براتون تنگ شده. امیدوارم بزودی دستت خوب بشه. عرفان جونمو می بوسم
مامان خانمی
5 شهریور 93 11:25
دعا میکنم زودزود خوب شی دوست جونم
ترنم
5 شهریور 93 12:39
سلام عزیزم عرفان جون جای ما ببوس خیلی دلمون برات تنگیده ایشاله زود زود دستت خوب بشه ایشاله شیراز بهتون خوش بگذره منتظرتیم عزیزم
هستی مامی
6 شهریور 93 11:08
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .
فائزه مامانه سوگند
7 شهریور 93 2:29
سلام دوست مهربوووونم انشالله که خوب میشی عزیزم منم کف دستم چند سال پیش اینطوری شد ولی مدار کردم خوب شد ولی بل بچه سخته عزیزم چند بار با اون شماره که زنگ زدی خونمون تماس گرفتم بوق اشغال میزد یه چند باری زنگ زدم فکر کنم خرابه شماره موبایلتو تو یه جا نوشتم نمی دونم کجا گذاشتم فردا میگردم پیدا می کنم بهت زنگ میزنم من واقعا شرمنده هستم خیلی بی معرفتم ببخشید
مينا مامان اميرعلي
8 شهریور 93 9:46
ايشالله زودي خوب ميشي دوست خوبم........
ليلا مامان هستي
12 شهریور 93 10:33
سلام عرفان جون داداشي به ما هم سربزنيد لطفا لينكمون هم كنيد منم لينكتون ميكنم
مامان عالمه
12 شهریور 93 10:47
سلام...چطوری؟؟؟ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا
مامان حبه قند
12 شهریور 93 13:29
عزیزم.انشالله دستت خوب بشه واقعا خیلی سخته با بچه کوچیک.منتظرت هستیم.
ابجی سجا
13 شهریور 93 20:10
اااااااااخي جقدبد
ابجی سجا
13 شهریور 93 20:10
به مامانم میگم : عروسی پسر خاله پاپیون بزنم قشنگ می شه؟ برگشته میگه : زنگوله بنداز موقع برگشتن دیگه گمت نکنیم دنبالتم نگردیم
♥ مامان مهیلا ♥
14 شهریور 93 10:18
دختر کجایی دلمون واسه عرفان و خودت تنگ شده؟
خاله محمدطاها
16 شهریور 93 12:15
سلام مامان جون خوب شد امدی دلمون برات شده بود انقدر>< انشاا... هم به زودی دستتون خوب بشه هم لب تابتون عرفان جونو ببوسید
مامان خانمی
16 شهریور 93 19:28
سلام عزیز دلم امروز اومدم تا از محمدسجاد برات بگم پسر خوشگلم دیگه راحت چرخ میزنه و رو شکم میخابه.از خودش صدا در میاره انگار که میخاد حرف بزنه.خلاصه خیلی شیرین شده اینم دوتا عکس از پسر گل من. این وقتیه که محمدسجاد خودشو واسه مامانش لوس میکنه http://www.niniweblog.com/upl/amanat/14101015644.jpg اینم جدیدترین عکسش http://www.niniweblog.com/upl/amanat/14101017826.jpg فعلا بای تا بعد دوستت دارم
مامانی معین
18 شهریور 93 14:07
انشااله مشکل دستت زودتر حل میشه . عکس عرفان جون و برامون بزار دلمون براش تنگ شده .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد