عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

پسرم عرفان

سلامی دوباره

1393/8/7 10:20
1,605 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عزیزان . دوستان مهربانم از نظرات و دلتنگی هاتون ممنونم بسیار من و عرفان رو شرمنده کردین. متاسفانه لب تابم خراب و درست نمیشه و گاومون زایید و مودممون هم خراب شد الان اومدم کافی نت تا هم بهتون پیام بزارم و برای غذای کمکی عرفان از سایت پروفسور سلطان زاده مطلب ور دارم که ادرسش توی وبلاگم هست . عرفان بزرگ شده پسرم سینه خیز میره دندوناش هنوز سر باز نکردن و لثه اش شدیدا میخوارن توی روروئک میشینه و عقب میره دستاشو باز میکنه وبغل میاد خاله بابا و مامان رو که هر روز میبینه خوب می شناسه و برای رفتن به بغلشون دست باز می کنه . با همه میخنده حتی وقتی خوابش میاد . خیلی شکمویه  و موقعی که چیزی میخوریم قیامت می کنه. فعلا نمی تونم عکس بزارم. تا مودممون بیا شاید با موبایل بابایش بتونم عکس بزارم

http://www.professorsoltanzadeh.com/new/food/maintxt.htm دوستانی که این مطلب رو ندیدن حتما ببینن

راستی دستم هنوز خوب نشده و دارم فیزیوتراپی میرم. انشالله بتونم دوباره به دوستانم بپیوندم. دوستتون دارم و دلم برای همه تنگ شده.

پسندها (1)

نظرات (7)

ترنم
7 آبان 93 12:47
عرفان جون رو خیلی ببوس دوستون داریم دلمون براتون تنگیده
مامان بردیا اریایی
8 آبان 93 10:24
سلام ایشالله که زود زود مودم و لپتابتون درست میشه و میایین پیشمون و ایشالله که دستتون هم خیلی زود خوب میشه و نیازی به فیزیوتراپی دیگه نداشته باشه
مامان بردیا اریایی
8 آبان 93 10:25
ماشالله به پسر زرنگ افرین که بلده تو روروئک بشینه و میشناسه اطرافیانش رو
مامان حبه قند
9 آبان 93 3:00
ای جانم خاله قربونت بره.چقدر ماهی دختر من هنوز رورویک نمیشبنه
مامان ریحان
10 آبان 93 11:53
سلام ختم قران داریم یه سر بزن
مامان علی
12 آبان 93 9:30
دلتنگتونیم. ..انشالله بزودی دستت خوب بشه.لب تاپتم درست شه تا بیای از عرفان جووون عکس بزاری
مامان هدیه
17 آبان 93 10:48
الهییییییییییییییییییییی خاله قربون عرفان عزیز بره چقدر ناز شده انشالله که دستون خوب میشه و عزاداریتون قبول باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد