عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

پسرم عرفان

خدايا !!!!!!!!! دلبندم 7 ماهه شد...............

1393/9/1 0:01
3,401 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا!!!!!!!! امروز فرزندم و پاره تنم 7 ماهه شده! روزي او رابصورت نطفه اي ذربيني در دلم قرار دادي كه بي اراده تو هيچ چيزي هيچ جا بند نمي شود! بزرگ شد و از خونم تغذيه كرد و رشد كرد ! باز بي اذن تو نبوده! حركت را در درون دلم بهش اموختي! با حركاتش وجودش و سلامت بودنش را بهم نشان دادي طوريكه از حركاتش در درون دلم لذت ميبردم! چون به اذن خودت موجودي يا بهتر بگويم فرشته اي را در درونم مي پروراندم. باهاش زندگي كردم باهاش حرف زدم و باهاش خنديدم تا اينكه نگاه زيبايش را به دنياي بيرون دلم باز كرد و همه را خوشحال كرد. ميگويند در خانه اي كه كودكي باشد در آن خانه فرصتي براي غيبت كردن نيست و اينگونه سرگرم بزرگ شدنش شدم. با خنده اش خنديده ام و از حركات و رفتار جديدش ذوق كرده ام. اما با گريه اش گريه نكردم تا فرزندم مرد بار بيايد و در مقابل سختي ها تحمل داشته باشد.

خدايا! حال كه دلبندم 7 ماهه شده شايد بايد مانند ساير مادرها كيك 7 ماهگي درست ميكردم و جشن مي گرفتم!! اما نگرانم!!!!! نگران روزي هستم كه بين ما جدايي بيفتد!!!!

جدايي كه جدايي ابدي باشد. خدايا! ميدانم كه هر چه اراده كني بايد تسليم باشم.انروز كه دستم از دنيا كوتاه مي شود و بايد از دنيا و فرزندم خداحافظي كنم به من قدرت بده كه از مرگ نترسم و فرزندم را پريشان نكنم. با اينكه ادماي گناهكاري مثل من بايد از مرگ و نتيجه اعمال بترسد . ولي چه كنم كه به در لطف و كرمت چشم دوخته ام.

خدايا!!!! اين مرگ نيست كه مرا به اين حد نگران كرده كه بازگشت همه ما بسوي خودت هست. بلكه نگرانم كه فرزندم را درست تربيت نكنم. وظيفه مادري را درست ادا ننمايم. كودكم را مرد بار نياورم و شرمنده امام زمانم باشم كه كودكم را نذر او كرده ام تا در ركاب مولايمان باشد. خدايا !!! از تو مي خواهم كه مرا در راه تربيت صحيح فرزندم كمكم كني.

ويا اينكه اگه اراده كني كه غم ازز دست دادن دلبندم را نصيبم كني تا امتحانم كني به من صبر دوري او را بده . چرا كه امانتي هست در دستم از طرف خودت و هروقت اراده كني ميدانم بايد از او بگذرم. گرچه كه خيلي سخت و جانگداز هست. خدايا در انروز مرا شرمنده دلبندم نكن. دوست دارم انگونه تربيتش كرده باشم كه دري از درهاي بهشت را برويش باز كني.

الهي امييييييييييييييييييين

پسندها (8)

نظرات (13)

♥ مامان مهیلا♥
1 آذر 93 10:15
سلام 7ماهگیت مبارک ماشالله خیلی ناز شده راستی وزن گیرش خوب بود این ماه؟ خاله فداش بشه
ترنم
1 آذر 93 10:40
7 ماهگیش مبارک وای خدای من چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود روز شماری میکردیم برا دنیا اومدن بچه هامون
گیلدا
1 آذر 93 12:52
سلام عزیز خاله 7 ماهگیت مبارک ماشالله چه مردی شدی واسه خودت قربون نگاهت مامانش نگران نباش ایشالله که سالیان سال کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنین و پسر کوچولوت همیشه سربلندت کنه
مامان علی
1 آذر 93 13:45
سلامهفت ماهگی مبارک.....انشالله هزار سال کنار هم شاد و سلامت زندگی کنین
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزيزم ممنون 6ماهگي علي جون هم مبارك
مامان دانیال&ویانا
1 آذر 93 23:22
سلام سلام صدتا سلام هزار و سیصد تا سلام به روی ماه عرفان جونم الهی قربونت برم من 7ماهگیت مبارککککککککککککک ماشالا هزار ماشالا چقدر بزرگ و ماه و آقا شدی میبوسمت قند عسل
هدی (مامان آرش)
2 آذر 93 2:17
هفت ماهگیت مبارک باشه عرفان جون.ایشالا تولدت عزیزم. مهزاد جون چرا از غم و ناراحتی میگی؟؟ایشالا که سالیان سال سایتون رو سر عرفان جون باشه. ماشالا به این حوصله ای که داری.معلومه عرفان حسابی مراعات میکنه که وقت خیاطی کردنم داری.همیشه هم پست جدید میذاری.برعکس من. همیشه شاد و سر بلند باشین.
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزيزم ممنونم از لطفت. اره عرفان واقعا بچه اذيت كني نيست. خدا رو صد هزارمرتبه شكر. اما ترس من از امروز نيست. از فرداها هست. زمانيكه عرفان واررد اجتماع ميشه مدرسه دانشگاه. محيط اگه روي بچه هامون تاثير بزاره يعني من راهم رو درست نرفتم. البته پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد. ميگن خميره تربيتي بچه ها از دوسالگي شروع ميشه. من از الان با خودم كلاس قران مي برمش تا كلام الهي توي گوشش بره و ملكه ذهنش گنه بلكه خداوند متعال از حيله و مكر شيطان حفظش بكنه
مامان
2 آذر 93 13:27
سلام عزیزم . ممنون از اینکه بمون سر زدی. 7 ماهگیش مبارک و هفت ماه مادرشدنت شما مبارک. فکرهای الکی نکن . انشاا... سایه تون مستدام و فرزند خوبی هم تربیت خواهی کرد.
مامانی
2 آذر 93 15:59
الهی چه پسر نازی قربونش شم پیش منم بیا حتما راستی چرا ناراحتی پسر به ای نازیییییییییییییی
فاطمه ع
2 آذر 93 20:47
خیلی زیبا بود اجازه هست کپی کنم؟؟
مامان فاطمه سادات
2 آذر 93 22:59
سلام خانمی 7 ماهگی آقا عرفان مبارک خوشحال شدم بهمون سر زدین
مامان فاطمه سادات
2 آذر 93 23:19
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک میکنی؟؟!! ִ \ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\ ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞ ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ افتخار میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ . . اگه موافقی حتما خبرم کن
هدی (مامان آرش)
3 آذر 93 1:18
منم از بزرگ شدن آرش و وارد اجتماع شدنش میترسم.ولی چاره ای نیست.متاسفانه محیط بیرون از خونه و دوستان خیلی رو بچه ها تاثیر میذاره.باید دعا کنیم که آدمای خوبی سر راه بچه هامون قرار بگیرن تا از مسیر تربیتیه خانواده جدا نشن. کار خوبی میکنی.بذار با صدای قرآن آشنا باشه. خداوند خودش حافظ و نگه دار بچه هامون باشه.آمین.
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
الهي امييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
مامان خانمی
3 آذر 93 7:50
از متنت گریمون گرفت خواهر ولی خیلی خیلی قشنگ بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد