عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

پسرم عرفان

اولين مرواريد پسري در اولين روز زمستان و اول ماه نهم

1393/10/1 22:59
2,568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . دوستان عزيزم ميدونين كه امروز اولين روز كاريم بود. ساعت 6 صبح براي نماز بلند شدم و بعد پسري بلند شد و شير خورد و خولبيد . بعدش لاي پتو پيچيديم و بردم طبقه پايين خونه مامانم و پيش خواهرم گذاشتم كه چشماشو باز كرد ولي خوابش برد چون خوب شير خورده بود و تا ساعت 7 يكم غذا گذاشتم براي ناهار و چاي براي صبحانه گذاشتم و ظرفا رو شستم و بعد ساعت 7 و نيم رفتم سر كار . اولين روز خوب بود وخودم خوشم اومد. من كارمو دوست دارم. چون يه كار عملي هست و در ارتباط با سلامتي مردم هست. ساعت 2 و نيم اومدم خونه و ناهار خوردمبه اتفاق عرفاني و باباش كه زحمت كشيده بود و با اون دستش برنج رو پخته بود. بعد از ظهر رفتم ارايشگاه و اومدم چاي دم كردم خونه مامان و هم براي خودم ريختم و يكم هم توي كاسه چيني براي عرفان ريختم كه تازه از خواب بيدار شده بود. همينكه بهش دادم كاسه كه به لثه اش خورد يه صدايي داد طوريكه شاديمون هم كه خونه مامانم بود و دوشنبه ها جمع ميشن صداشو شنييد و برراي اطمينان چند بارر چك كردم و ديدم داره صدا ميده ولي با نگاه ببه لثه اش پيدا نكردم اون دندون فسقلي رو و با انگشتم گشتم و يه ذره نوك زده يدا كردم. اونقدر ذوق كردم و به مامانم گفتم كه گفت اونم صبح ديده و خواهرم هم اومد خونه و گفت كه اونم صبح ديده. خدايا شكرت.

ديشب بچه ام رو مسخره كردن دايي هاش و گفتن كه اخر شهريور اش دندوني رو پختين و هنوز دندون در نياورده كه دندون من شكست و دندون پسرم در اومد اما هنوز توي عكس نمي افته.انشالله خودشو خوب نشون بده عكسشو هم ميذارم

پسندها (5)

نظرات (11)

مامان دینا
1 دی 93 23:03
مبارکه عزیزم
مامان علی
1 دی 93 23:35
سلام. مبارکه....انشالله به سلامتی...خاله جون قربونت بشم پسر خوبی باش تا مامان به کارهاش برسه..بووس
گیلدا
1 دی 93 23:43
اولین مرواریدت مبارک باشه عرفان جون دیگه کباب خور شدی به سلامتی مرد کوچک
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان فاطمه
2 دی 93 16:38
مبارک باشهههه
مامان الیار
3 دی 93 14:10
عرفان جون رویش اولین دندونت مبارک. دیگه مرد شدی عزیز خاله.امیدوارم به راحتی دندوناتو دربیاری
مامان افسانه
4 دی 93 0:40
سلام گل پسر دندونات مبارک به جمع کباب خورا خوش اومدییییییی
میترا
4 دی 93 15:02
سلام پسرم تاج سرم مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده مهران احتیاج دارد به رای شما 46 را ارسال کنید به 1000891010 بادتان نرود یک رای یک امتیاز
هدی (مامان آرش)
5 دی 93 3:41
دندونت مبارک باشه عرفان جون.آرش هنوز دندون در نیاورده.البته از یه طرف میگم بهتر،چون قطره آهن باعث سیاه شدن دندوناش میشه.منم حوصله ندارم دندوناشو پاک کنم.
مامان امیرعلی
7 دی 93 11:19
مبارک باشه اولین مروارید سفیدش ... ایشالا بقیه هم به همین راحتی و بی سروصدا در بیاد امان از دست این دایی هااااااااا مثل اینکه شیطنت هاشون شامل همه نی نی ها هست
ترنم
13 دی 93 9:52
ای جونم چرا من این پستو ندیدم مرواریدش مبارک
مامانی
28 دی 93 9:26
سلام از نطراتتون ممنون ماشالله نی نی نازیدازید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد