عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

پسرم عرفان

چندتا عكس جديد به درخواست مهديس جون

1393/9/7 21:21
3,463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عزيزان ما بازم اومديم. اينجا پسري بيسكويت مادر ميخوره اما خب اكبنده. باز ميكنم و با ماست و اب جوش نرم ميكنم و حسابي ميخوره

 

اينجا آقاسوپ رو رويت كردن و با بيتابي دارن خودشون رو براي خوردن مي رسونن

اينجا آقا ليموشيرين ميخورن و خيلي هم دوست دارن. البته بگو چي دوست ندارن؟ ديگه وقتي به پوست پرتقال رحم نمي كنن؟!!!!!!!!!!!!!!!!خندونکخوشمزه

و اينجا ليموشيرينش افتاده و تا دستش بدي سيستمش بهم ميريزه.

اينجا آقا خوابشون مياد

و اينجا خوابيدن. عرفاني عادت داره وقتي خوابش مياد الكي گريه ميكنه و اويزونم ميشه. وقتي هم بالش ميزارم روي پام و صداش ميكنم با گريه مياد و وقتي ميره روي بالش سريع سرش رو ميده يه طرف و اگه خوب خسته باشه زودي چشماش ميره.

اينجا آقا قندونو چپه كردن..................و ............خنده

اينجا با توپاش رفته توي طشت حمامش تا من وسايل كيك باباشو كه سوم اذر تولدش بود اماده كنم

اينجا پيشي آشپزخونه من شده و بازي با مشما رو هم خيلي دوست داره

اينجا ورودي آشپزخونه هست و چون يخورده ارتفاع داره سرشو بلند ميكنه تا ببينمش و ببرم داخل . كه البته اگه نبينم دهنشو ميزنه به اون لبه.

اينجا وقتي ماماني نماز ميخونه خودشو ميرسونه و اونقدر نگام ميكنه تا نگاهش كنم و بخنده. تازه مياد زير چادرم و از پام ميگيره

اينجا خودشو بلند ميكنه اما هنوز نمي تونه چهار دست و پا بره . اما خوب سينه خيز ميره

آراممحبتزیبا

اينجا هم با روروئكش بازي مييكنه

پسره ي شلوغچي!!!!!!!!! بهش ميگرم پسره ي بلا!!!!!!!!! ميخنده!!!!!!!!!!!

اينجا مايه كيك رو ديده فكر ميكنه فرنيه احتمالاو تقلا ميكنه كه بهش برسه/

اينجا هم پودر كيك دستش و ميگه من خودم براي بابايي گلم كيك ميپزم

آخرشم خودشون بيسكويت خوردن كه نميذاره پيشبند ببندم و تازه نميذاره يه قطره روي لباسش بريزه اگه غليظ باشه. چون خودش سرشو ميره جلو.

اينم براي حسن ختام اين پست كه اقا خوشحالنبوس

بوسبوس

پسندها (13)

نظرات (34)

مامان مهدیس
7 آذر 93 22:39
وای مرسیییییییییییییییییییییییییی.اخه یه چند روزی منتظر بودم.خیلی دوسش دارم
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
عزيزم ببخشكه دير شد
مامان علی
7 آذر 93 23:25
عالبه...عالی...خیلی بانمکه...خدا حفظش کنه .بووووس
ترنم
8 آذر 93 8:28
ماشاله به این مرد کوچک الهی قربونش بشم چقدر شیرینه
مامان دینا
8 آذر 93 10:08
مامانی ایشالله عرفان جون تا اخرش اینطور خوش اشتها بمونه امان روزهای بد غذایی از این غذا خوردنش لذت ببر بووووووووووووووووووووووووووووووس واسه عرفان اقای ناز
مامان امیرعلی
8 آذر 93 12:23
سلاممهزاد جون خوبی؟ وای که عرفان جونم روز به روز داره شیرین تر و ناز تر میشه... خدا حفظش کنه ایشالا خوش به حالت که خونه ای و وقت داری از لحظه به لحظه پسری عکس بگیری و بعد از دیدنش غرق لذت بشی... باورت میشه حتی وقت عکس انداختن از امیرعلی رو ندارم ی عکسم که می ندازم اینقد دیر میشه که تو وبش بذارم که کم کم بی خیال میشم.... حسابی از این نه ماه استفاده کن که دیگه رو به اتمامه...
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام اره عزيزم ميدونم.از يطرف دلهره دلتنگي عرفان رو دارم و از طرف ديگه دغدغه خوب نشدن مچ دستم. تازه 10 جلسه هم فزيو تراپي برم ببينم چي ميشه. وقتي هم نمونده. نمي دونم چيكار بايد بكنم
ابجی سجا
8 آذر 93 13:30
اااااالهي فدات عزيزم
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ممنونم عزيزم
ابجی سجا
8 آذر 93 13:30
عشقت را نازنین در آسمان دلم چنان اوج دادم میتوانم تا آخرین نفس به نظاره زیباییش بنشینم تو لیاقت این اوج را داری پس تا ابد در این آسمان جولان بده
مامان عليرضا
8 آذر 93 14:58
سلام به مهزاد جون و پسر گلمون. عکسای عرفتنی خیلی خوشگل و ناز بودن.خدا برات نگهش داره این پسر خوبمون رو. از لحظاتت استفاده کن که با چهار دست و پا راه افتادن دیگه کم کم کارت در میاد و وقت سر خاروندن هم نداری ببوسش از طرف ما
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
عزيزم سلام ممنونم. لطف كردي خانوم گل. عزيزم هرچه پيش ايد خوش ايد اونم يه لذتي داره. پارسال توي دلمون تكون ميخوردن و منتظر اين روزا بوديم.شكر
گیلدا
8 آذر 93 15:17
خیلی نازه گل پسرمون خدا برات حفظش کنه
مامان تارا
9 آذر 93 10:19
عزیزم چقدر بزرگ شده ماشاء الله خدا حفظش کنه
مامان تارا
9 آذر 93 10:21
تو پست(مامانایی که دخمل خوشگل دارن......) یه نظر گذاشتم میشه یه نگاه کنی ؟ مرسی عزیزم
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ديدم عزيزم. تمام نظات رو ميخونم. چشم تا اونجايي بلد باشم در خدمتيم. ولي منم حرفه اي نيستم ها
مامان تارا
9 آذر 93 10:26
البته ببخشید من فضولی میکنم ولی چرا نظرات وبلاگت زود ثبت میشن اینطوری نمیتونی ببینی کیا و کی برات نظر گذاشتن که؟ بهتر نیست بعداز تأییدت ثبت بشن ؟
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
عزيزم اينجوري دوست داشتم كه همه نظرات رو ببينن ولي باشه چشم ايندفعه پست بزارم همين كار رو مي كنم
میم مثل مادر
9 آذر 93 11:54
سلام سلام صدتا سلام.اینقدر سرم شلغه که وقتی رسیدم حسابی با پستهای جدید من را غافلگیر کردیهااا. ماشاءا... باشه به این پسر شلوغچی و البته عزیز. من هم عصرها به باران بیسکوییت مادر نرم شده و صبحها آب لیمو شیرین را با قطره آهن میدم.چون جذب قطره اهن با ویتامینc بهتره. کاش باران هم پستونک میخورد چون اصلا پستونک نمیگیره و حسابی موقع خواب سر و صدا میکنه تا بخوابه.البته جدیدا شده.فکر میکنم نیاز به خوردن پستونک داره ولی چرا نمیمکه متعجم. سینه خیز رفتم مبارکباران هم داره هم ینه خیز و هم گاهی پا و دستشو برای چهار دست و پا رفتم جابجا میکنه ولی سرعت سینهخیزش زیاده تا چهار دست و پا. خیلی پسرت خوردنیه ماشاءا.....
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
عزيزم سلام بيسكويت براي باران زوده ها. باران هنوز 6 ماهه هم نشده. عرفان توي ماه هشتمه. عزيزم غلات رو از ماه هشتم يا اواخر ماه هفت بده. ليمو شيرين هم زود ميدي. از دكترش پرسيدي؟
مامان هلیا
9 آذر 93 12:49
ماشاا... چقدر خوردنی شدی تو پسر ، آفرین به این مامان اکتیو که از لحظه لحظه حرکات گل پسری عکس داره ایشاا... همیشه غذاهات رو همین جوری با اشتها بخوری عزیزم . مامانی اسپند دود کنیا ، یادت نره
مامان بهراد
9 آذر 93 23:27
سلام عزیزم ماشالا به عرفان جونی چقدر بزرگ شده و ناز . مردی شده برا خودش ماشالا . ببوس عرفان جون رو.
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
عزيزم ممنونم. ولي چرا از بهراد جون عكس جديد نميذاري؟ دلمون تنگ شده بخدا.
میم مثل مادر
10 آذر 93 10:50
سلام عزیزم. ممنون از پاسخت. دیروز باران را بردم برای بررسی دوره ای پیش دکترش که شما کاملا درست گفتی و اون هم گفت که بیسکوییت از ششماه به بعد ولی مرکبات و لیمو شیرین از 1 سال به بعد.من هم 5 بار بیسکوییت بهش داده بودم که باید تا هفته بعد که شش ماه میشه صبر کنم و آب لیمو شیرین کلا تا 1 سال ممنون شد.تازه دکتر گفت نظرات داره هر روز در مورد غذا بچه ها عوض میشه.توصیه کرد فقط فرنی ساده بدم و حریره بادام درست نکنم.داخل سوپ گوشت قرمز فعلا نریزم.و فقط عدس جعفری به سوپش اضافه کنم برای تنوع.میوه هم سیب و موز و اگر شد گلابی.کره نریزم و خلاصه کلی توصیه دیگه....
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام عزيزم. درسته. من از سايت پروفسور سلطان زاده متخصص اطفال استفاده مي كنم. كه ادرسش توي لينك روزانه هست حتما ببين كه خيلي جامع هست
مامان تارا
10 آذر 93 13:26
خصوصی
مامان مهدیس
10 آذر 93 15:50
چقد لباسه بهش میاد
Maryam
10 آذر 93 16:08
خوردنــــــــــــــــــــــــی عزیزم رمزو برات خصوصی می ذارم.
مامان طاها
10 آذر 93 19:54
وایییییییییییییییییییییییییی سلام عرفان جونم.الهی این پسره چقدر بامزه و شیطون شدهخاله جون خیلی دوستت دارم من حتما یه روز تو رو باید از نزدیک ببیینم.اینجوری نمیشه.بامزه خان خیلی دوستت دارم.نوش جونت هم باشه بیسگوییت خوردنت.طاها هم بیسگوییت مادر را خیلی دوست داره.خوب آخه خوشمزه است دیگه
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام ممنون عزيزم طاها هم خيلي بامزه و خوردني شده. خدا حفظش كنه
مامان بهراد
10 آذر 93 21:55
سلام مهزاد جون . پرسیده بودی که چرا از خودمون به بهرادی دارو میدیم . مرسی خاله جون که حواست به بهراد هست ولی عمه بهراد متخض اطفاله و بابایی بهراد هم پزشکه . عرفان جون رو ببوس .
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ببخش عزيزم نميدونستم. خوشبحال بهرادجون
مامانی معین
11 آذر 93 9:48
ای قربونت برم انشااله که همیشه خوش غذا باشی . معین که پدر من و درمیاره تا غذا بخوره . بوس بوس
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
عزيزم لطف داري. دعا مي كنم همه بچه ها خوب غذا بخورن و قوي و سالم بشن
♥ مامان مهیلا♥
11 آذر 93 18:30
سلام ماشالله به پسر نازمون خیلی نازه ببوسش
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
ممنونم ماماني بخاطر بوسات . اينا هم براي مهيلا جون
مامان بردیا اریایی
12 آذر 93 2:22
الهی ماشالله پسمل شکمو عین بردیای من فقط به فکر شکمه
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
براي بردياجون
مامان بردیا اریایی
12 آذر 93 2:22
این مطالبو که مینویسی یه ماشالله هم بگو پسری چشم میخوره هاااااااااا
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
\عزيزم ماشالله
مينا مامان اميرعلي
12 آذر 93 15:01
تولد بابايي مبارك
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام ماماني ممنون. 20 اذر هم تولد خودمه
مامانی
14 آذر 93 21:12
ممنونم عزیزم بابت نظر پسر خوشگلی داری
جغجغه خبرنگار
14 آذر 93 21:19
سلام ممنون از حضور گرمتون خدا حفظش کنه عزیزم ماشاالله
الناز(ممول)
15 آذر 93 0:22
سلام عزیزم خدا این عرفان کوچولوی نازو شیرین و شیطون رو براتون نگه داره وبلاگتونم خیلی زیباست بازم بهمون سر بزنید
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام ممنونم عزيزم خوشحال شدم از آشناييتون. من ادرس شما رو در ليست مطالب دوستان قرار دادم تا وقتي بروز شديم بيام و ببينم مطالبتون رو.
مامان فدیا
15 آذر 93 12:08
سلام من هم اومدم تا پسر گل شما رو ببینم خدا حفظش کنه دقیقا کارهایی که میکنه شبیه ادرین اونم عاشق اینه که دنبال من بیاد تو اشپزخانه
مامانی
15 آذر 93 13:16
ای قربونش بشم خیلی نازه به نظرت پسر منم این قدر خوشگل میشه
مامان بهراد
15 آذر 93 14:00
سلام مهزاد جان خوبی خانم . ببخشید یه سوال شما از چند ماهگی فرنی رو شروع کردید و با چی درست میکنی ؟
مهزاد مامان عرفان
پاسخ
سلام خانومي من از 25 مهر يعني اخراي ماه ششم شروع كردم فرني كه با ارد برنج و شكر و اب درست ميكردم كه الان با شير طوريكه نصف شير و نصف اب و اگه دوپيمانه شيرخشك ارد ميريزم يك پيمانه شكر ميريزم. اول يك دوساعت ميزارم خيس بشه و بعد خوب مي پزمش. تازه از اول ماه هفت كه اول ابان ميشد سوپ گوشت درست ميكنم كه سيب زميني و هويج و پياز و گوشت و ارد برنج ميريزم وقتي يكم پخت ميريزم توي مخلوط كن تا گوشتاش خوب ريز بشه و بعد دوباره روي شعله ملايم ي توب زودپز ميزارم خوب مي پزه و بعد توي ظروف يكبارمصرف دردار ميزم وميزارم توي فريزر و هر روز يكيشو ميذارم بيرون و يكم كه نرم شد ميريزم توي يه كاسه چيني و ميزارم روي بخاري و وقت ناهار بهشژميدم بخوره. توي سايت پروفسور سلطان زاده اينطوري نوشته. تازه اكثرا يا كره و يا روغن زيتون ميريزم توي سوپش و فرنيش هم كره ميريزم
مامان حبه قند
16 آذر 93 1:10
واقعا بیسکویت مادر خوشمزززززه هست و بچه ها دوسش دارن.گل پسر رو ببوس هزار ماشاله بزرگ شده
هستی مامی
16 آذر 93 10:02
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد