عرفان گلي ماعرفان گلي ما، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره
ني ني وبلاگمونني ني وبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پسرم عرفان

قرارگرفتن کوچولوم توی دلم

1392/6/17 14:09
886 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم شهریورماه1392 ماه بزرگی برایمان بوده و هست. چرا که ماهی هست که تصمیم گرفتیم فرزندی دلبند داشته باشیم.لذا از خدا خواستیم که فرزندی صالح و سالم به ما عطا کنه تا بتوانیم تمام نیروی خود را در تربیت دلبندمان بکار گیریم.

پنجشنبه 14 شهریور یواشکی بیبی چک گذاشتم و خیلی کمرنگ مثبت شد . عزیزم یعنی من دارم مامان می شم و بابایی بابا. خاله رو صدا کردم و بهش نشون دادم . اول باور نکرد ولی بعدش که مطمئن شد از خوشحالی رفت برام نوشابه آورد . بعد بهم گفت از جات تکون نمی خوری. گذشت تا اینکه یکشنبه 17 شهریور آزمایش خون دادم و خبرش اومد که آزمایشم 550 تییتر نشون داده و واقعا مثبت هست . فقط شک داشتم که دوتا باشین آخه داروی تقویتی خورده بودم شاید که دوقلو داشته باشیم.بماند تا مهرماه که برم سونوگرافی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سپهر
10 بهمن 92 15:42
سلام . عزیزم مرسی که به وبلاگ سپهرخان سرزدی . ایشاله که باقی دوران بارداریتون هم بسلامتی میگذرونی وبا یه زایمان خوب و راحت آقا عرفان به این دنیا میاد و باهم روزای قشنگ و شاد و خاطره انگیزی سپری میکنین . مواظب خودت و گل پسر باش . بوووووووووس
معصومه
19 بهمن 92 20:02
شکر خدا چیزی تا زایمانت نمونده برای منم دعا کن موقع زایمان
ساعت نیک
5 تیر 96 10:36
وقت شناسی را با کمک ما به کودکان بیاموزید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم عرفان می باشد